Advancegta Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik zoek een nummer maar ik kan hem niet vinden. Hij is van lsd Zo gaat hij: ik krabbel niet terug van zaken die ik nog moet regelen in elke plaats ken ik wel niggers die mij verstevigen in elke meningte zie ik hoofde die mij wil.......enz en verslavend laat ik je achter 40 dagen op een berg trippend op lsd man als ware overdosis en aan het eind gaan ze amel zeggen van 076 010 en ook 070 wie weet hoe dit heet? volgens mij was het iets met het woord netwerk. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ben je hier iets mee? Klik en Klik Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ben je hier iets mee?Klik en Klik Nee helaas niet, daar heb ik ook al gekeken Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik vond een filmpje hier op het forum. bij ''rate de game boven je''. kan iemand mij vertellen hoe dat liedje heet?? hoe heet liedje? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 ik vond een filmpje hier op het forum. bij ''rate de game boven je''.kan iemand mij vertellen hoe dat liedje heet?? hoe heet liedje? Evergrey - The Great Deceiver. Kijk de volgende keer ook eens in de video onformatie of de reacties, want daar stond dit duidelijk bij. Reageren
Fuffie Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Soms komt er ook een liedje van zo'n vrouw die speel op een keybord en zingt mee. Ze zegt ook in de text ''NO RUN NO RUN NO RÚUUN''? Sorry van deze slechte text heb haast ! Reageren
Jay; Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Soms komt er ook een liedje van zo'n vrouw die speel op een keybord en zingt mee.Ze zegt ook in de text ''NO RUN NO RUN NO RÚUUN''? Sorry van deze slechte text heb haast ! Waar kan ik hem vinden? Reageren
Daan007 Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Zingt ze niet toevallig No one, no one, no oooneee? Dan is dat het nieuwe nummer van Alicia Keys namelijk No One. Reageren
Jay; Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Dat zou best is kunnen Daan, ze zingt inderdaad en speelt er soms zelf keybord bij. Was er zelf niet echt opgekomen. Bewerkt: 27 januari 2008 door Jay; Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 (bewerkt) Hoe heet het liedje wat je hoort na de intro van de Eppo's, in dit filmpje van MasterMovies?Klikkie! Greetz Ik breng hem ff weer opnieuw onder de aandacht.... Het is nogal dringend namelijk. Greetz Bewerkt: 27 januari 2008 door Galiorix Reageren
Duytje Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 http://youtube.com/watch?v=bZUasBXsCkw Weet iemand hoe dit eerste liedje heet? Reageren
Disturbed Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 http://youtube.com/watch?v=bZUasBXsCkwWeet iemand hoe dit eerste liedje heet? Ik zou het niet weten, maar het deuntje is hetzelfde als die van Led Zeppelin: Stairway to Heaven Reageren
HerrieM Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 http://youtube.com/watch?v=bZUasBXsCkwWeet iemand hoe dit eerste liedje heet? Dat is The Pretender van de Foo Fighters @Disturbed, moet je toch wat vaker naar Stairway to Heaven luisteren, want het is niet helemaal hetzelfde. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) Ik zou deze graag willen weten: http://www.youtube.com/watch?v=s7or70Xww88 Een vriend zij dat het 'grab the devil by his horns and f*** him up in the ass' van sum41 was maar dat liedje is zowel legaal als illegaal nergens te vinden. Bewerkt: 29 januari 2008 door warrock_123_321 Reageren
Preddy Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Hier kan je een legale download vinden en het staat ook gewoon op Youtube. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.