Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''

Recommended Posts

Geplaatst:

Hmzz, iemand een idee hoe dit nummer heet? De tekst gaat zo:

Internet! LOL, Internet! DSL und world wide web! Internet, LOL, Internet! Web 2.0 und online chat! Internet! LOL, Internet! IRC und ICQ!

• Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Preddy

172

• HerrieM

115

• Ice Banana

89

• Sandra

89

Geplaatst:
Hmzz, iemand een idee hoe dit nummer heet?

Op YouTube vond ik

filmpje terug. Jakob Bienenhalm is de artiest, en waarschijnlijk is de tekst "LOL, Internet!" ook gewoon de titel van dit nummer.
Geplaatst:
Hmzz, iemand een idee hoe dit nummer heet?

Op YouTube vond ik

filmpje terug. Jakob Bienenhalm is de artiest, en waarschijnlijk is de tekst "LOL, Internet!" ook gewoon de titel van dit nummer.

Haha, zalig. Thnx. ;)

Geplaatst:

Uit de reacties bij het betreffende filmpje:

B. Goodunov - Propaganda Nazdorowje

ik had mail naar amstel gestuurd en zo heet hij.. zelf gecomponeerd

Geplaatst:

Ik hoor wel is een liedje op Skyradio met deze tekst ongeveer:

Rolling like a coaster, If you stay to the law

Ik heb geen idee, hoe dit liedje heet. Kennen jullie hem? Het word gezongen door een man.

Geplaatst:

Nee, het is een wat ouder liedje. En woordje law moet er in voorkomen! En hij is ook niet van de Rolling Stones. Ik hoor hem wel is op Skyradio!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek het piano-nummer dat speelt bij de nieuwe "Dreft-reclame" op TV. De reclame is "getekend", dus niet met acteurs erin.

Ik heb m'n camera tegen de TV gehouden om het op te nemen. Niet de beste kwaliteit dus, maar toch beter dan niets natuurlijk ^_^

EDIT: Heb het filmpje net op youtube geupload, het duurt nu natuurlijk nog even eer ik een link heb.

Bewerkt: door demontventoux
Geplaatst:

Weet iemand hoe alle nummers precies heten uit de commercial van Radio Veronica ("Beste 80's en 90's hits!")? Het zijn allemaal hele bekende nummers en ik ken de deuntjes ook wel, maar ik weet zo niet welke artiest het is en hoe de nummers heten. Graag op volgorde zoals je ze in de commercial hoort.

(Ik kan 'm momenteel niet vinden op YouTube o.i.d.)

Geplaatst: (bewerkt)
Weet iemand hoe alle nummers precies heten uit de commercial van Radio Veronica ("Beste 80's en 90's hits!")? Het zijn allemaal hele bekende nummers en ik ken de deuntjes ook wel, maar ik weet zo niet welke artiest het is en hoe de nummers heten. Graag op volgorde zoals je ze in de commercial hoort.

(Ik kan 'm momenteel niet vinden op YouTube o.i.d.)

Volgens mij zijn het dezen, ook al weet ik de volgorde niet meer:

Bon Jovi - Summer of 69

Chumbawumba - Tubthumping

NEW ORDER - Blue Monday

Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's

Edit: Die bedoel ik idd :7

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...