PSVer Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Ik hoorde vanmorgen op de radio een nummer wat ik wel leuk vond maar hoe zou die toch heten. Wat ik nog herken is wat ze zei: I wanna be a Sunshine of zoiets. Na de tekst kwam er z'n Jeckyll and Hide-melodie Alvast bedankt! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 kent iemand het liedje dat je met COD4 als laatste hoort in deze missie: op 9:50 Reageren
Hepburn High Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Deep and Hard - Mark Grigsby (volgens mij dan) Reageren
AwiVC Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik hoorde vanmorgen op de radio een nummer wat ik wel leuk vond maar hoe zou die toch heten.Wat ik nog herken is wat ze zei: I wanna be a Sunshine of zoiets. Na de tekst kwam er z'n Jeckyll and Hide-melodie Alvast bedankt! I'm walking on sunshine misschien? Reageren
PSVer Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik hoorde vanmorgen op de radio een nummer wat ik wel leuk vond maar hoe zou die toch heten.Wat ik nog herken is wat ze zei: I wanna be a Sunshine of zoiets. Na de tekst kwam er z'n Jeckyll and Hide-melodie Alvast bedankt! I'm walking on sunshine misschien? Nee, jammer. Het woord zelf zit er wel in maar h't is het niet. En er zit ook geen Jeckyll and Hide-melodie in Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) Ik hoorde vanmorgen op de radio een nummer wat ik wel leuk vond maar hoe zou die toch heten.Wat ik nog herken is wat ze zei: I wanna be a Sunshine of zoiets. Na de tekst kwam er z'n Jeckyll and Hide-melodie Alvast bedankt! Dat is Milk Inc. - Sunrise. Omdat je het over een Jeckyll & Hyde-melodie hebt zul je wel de Jeckyll & Hyde Radio Mix van dat nummer bedoelen, maar op een paar samples na verschilt die niet van het origineel, welke ik zelf overigens mooier vind. Nuke[NL] Edit: Ik weet het, ik ben gewoon goed Bewerkt: 7 februari 2008 door Nuke[NL] Reageren
PSVer Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ik hoorde vanmorgen op de radio een nummer wat ik wel leuk vond maar hoe zou die toch heten.Wat ik nog herken is wat ze zei: I wanna be a Sunshine of zoiets. Na de tekst kwam er z'n Jeckyll and Hide-melodie Alvast bedankt! Dat is Milk Inc. - Sunrise. Omdat je het over een Jeckyll & Hyde-melodie hebt zul je wel de Jeckyll & Hyde Radio Mix van dat nummer bedoelen, maar op een paar samples na verschilt die niet van het origineel, welke ik zelf overigens mooier vind. Nuke[NL] Wow geweldig dat je het kan vinden met de verkeerde hint Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 En meteen heb ik zelf ook weer een vraag: hoe heet het nummer dat je in de eerste 6 seconden van het onderstaande filmpje kunt horen? Het is al een ouder nummer, gezien het feit dat de nieuwste release van Future Trance al volume 42 is. Nuke[NL] Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Iemand enig idee wie de uitvoerenden artiest of hoe het nummer heet van de volgende clip: Chick in groene kleding die de heletijd op een trompet speelt.. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Alex Gaudino feat. Crystal Waters - Destination Calabria Enige chick in groene kledij die ik vindt.Maar ze speelt wel Saxofoon ... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Alex Gaudino feat. Crystal Waters - Destination Calabria Enige chick in groene kledij die ik vindt.Maar ze speelt wel Saxofoon ... Ja die bedoelde ik, saxofoon, trompet allemaal hetzelfde. Reageren
FerryN Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) Iedereen kent Die Hard 4.0 he, Iets voor de credits zie je een heli, dan begint een nummer en wie weet welke nummer dat is, zal ff op youtube iets zoeken. Alvast bedankt Greetz @Mania, wat is dat voor een dier op je avatar ? struisvogel? Bewerkt: 8 februari 2008 door FerryN Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Hoi, ik ga even gretig gebruik maken van dit toppic: Ik zoek een liedje vanwaar de clip als volgt gaat: Een man komt een wachtruimte binnen van de dokter. Hij ziet een tijdschriftje liggen met Stunts op. Ik denk dat hij dan in slaap valt en droomt dat hij die stunts doet. Je ziet dus bijvoorbeeld dat hij valt van een gebouw en daar dan zit , volledig in tape's en gips. Dat hij gaat stunten met een auto enzoverder. Ik denk zelfs ook een scéne waar ze elkaar inbeuken met fake stoelen en suikerglas. Nou, als iemand mij hier zou kunnen bij helpen. Graag Reageren
Sandra Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Iedereen kent Die Hard 4.0 he,Iets voor de credits zie je een heli, dan begint een nummer en wie weet welke nummer dat is, zal ff op youtube iets zoeken. Alvast bedankt Fortunate Son van 'Creedance Clearwater Revival' http://nl.youtube.com/watch?v=Ev0PhDq_3gg Reageren
Gangsta Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2408 Achtergrond muziek? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.