shiloh Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Hoe heet dat liedje van die renault reclame onder de titel 'dust'. Ze zeggen the animals maar ik zie er geen gelijkenis in :S Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 The Animals 'We gotta get out of this place Reageren
Mirrrr Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Hallo allemaal Ik wilde weten hoe het liedje uit de Axe chocolate reclame heet. Alvast heel erg bedankt. Reageren
Gangsta Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Hallo allemaal Ik wilde weten hoe het liedje uit de Axe chocolate reclame heet. Alvast heel erg bedankt. sweet touch of love - allen toussaint Als je die bedoelt.. Reageren
AwiVC Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) zegt google.Te laat :'( Maarja Google was nog altijd eerste xD Bewerkt: 10 februari 2008 door AwiVC Reageren
shiloh Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Proximitus, weet je misschien ook waar ik die reclame kan vinden, want ik zie het filmpje nergens. Alvast bedankt Reageren
FerryN Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Iedereen kent Die Hard 4.0 he,Iets voor de credits zie je een heli, dan begint een nummer en wie weet welke nummer dat is, zal ff op youtube iets zoeken. Alvast bedankt Fortunate Son van 'Creedance Clearwater Revival' http://nl.youtube.com/watch?v=Ev0PhDq_3gg Jaja, dat is hem, je bent geweldig. Ken hem ook nog van battlefield vietnam Thnx. Reageren
-Niels- Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) Ik zoek het liedje met al die baby's op een vrouw haar buik! Die komen met een parachute naar beneden! Ik weet niet meer hoe die heet.. Bewerkt: 16 februari 2008 door -Niels- Reageren
Preddy Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik zoek het liedje met al die baby's op een vrouw haar buik! Die komen met een parachute naar beneden! Ik weet niet meer hoe die heet.. Boogie Pimps-Somebody To Love Reageren
Ice Banana Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Hoi, ik ga even gretig gebruik maken van dit toppic:Ik zoek een liedje vanwaar de clip als volgt gaat: Een man komt een wachtruimte binnen van de dokter. Hij ziet een tijdschriftje liggen met Stunts op. Ik denk dat hij dan in slaap valt en droomt dat hij die stunts doet. Je ziet dus bijvoorbeeld dat hij valt van een gebouw en daar dan zit dat hij dan gaat stunten met een auto enzoverder, volledig in tape's en gips. . Ik denk zelfs ook dat het op een verlaten terein gebeurde. Annyway; het liedje is erg bekend, maar ik ben 'm vergeten... Het is een techno top-40 achtig liedje. Ik durf in rasse krassen zeggen dat het uit de '90s komt ofwel net na 2001. Nou, als iemand het weet... ik wacht nog steeds . Reageren
ZOrange Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Beste, Ik zoek een liedje uit de film "Tango & Cash"; het gaat hier over de song wanneer catherine verschijnt op de catwalk/dansvloer Don't let go, heb ik gehoord in de song. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Yazoo - Don't Go Bewerkt: 17 februari 2008 door Ice Banana Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ik zoek een liedje dat begint met ongeveer: Nobody's like to be the bad man, to be the sad man.... Het was ook net te horen in het programma Spoed... Gr Global Reageren
Ice Banana Geplaatst: 17 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Deze weet ik Het bekende "Behind Blue Eye's" van Limp Bizkit Bewerkt: 17 februari 2008 door Ice Banana Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.