Bigstijn Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Dit keer heb ik een vraagje, weet iemand misschien hoe dit nummer heet: .B.v.d. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Dit keer heb ik een vraagje, weet iemand misschien hoe dit nummer heet: .B.v.d. Nee man, sorry! Ik houd niet zo van die muziek. Vraag het de gebruiker zou ik zeggen Bewerkt: 28 februari 2008 door GTAinfo Reageren
Sandra Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Dit keer heb ik een vraagje, weet iemand misschien hoe dit nummer heet: .B.v.d. Ik weet niet hoe het nummer heet, maar die stem is van Marilyn Manson Reageren
HerrieM Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Dit keer heb ik een vraagje, weet iemand misschien hoe dit nummer heet: .B.v.d. Ik weet niet hoe het nummer heet, maar die stem is van Marilyn Manson ... Marilyn Manson Het is Twisted Transistor van de band Korn Reageren
Sandra Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 ... Marilyn Manson Het is Twisted Transistor van de band Korn Nou, het lijkt er wel op, geef toe Reageren
Bigstijn Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Dit keer heb ik een vraagje, weet iemand misschien hoe dit nummer heet: .B.v.d. Ik weet niet hoe het nummer heet, maar die stem is van Marilyn Manson ... Marilyn Manson Het is Twisted Transistor van de band Korn Dankje , En toch bedankt voor de sugestie Sandra . Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 hoe heet dat liedje dat als je met cod4 met de missie: shock and awe weer opstijgt. dan hoor je zo;n gitaar. en met cod4 multiplayer als je de marines bent hoor je dat ook in het begin. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Hoi. Daar ben ik weer. kan iemand alle nummers uit deze game halen. ik vind hem wel awsome. en een vriendin ook dus ja daar doe ik het dus ook voor. hier is de link Reageren
Preddy Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Hoi. Daar ben ik weer.kan iemand alle nummers uit deze game halen. ik vind hem wel awsome. en een vriendin ook dus ja daar doe ik het dus ook voor. hier is de link Klikje met download link Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 ... Klikje met download link Dankje preddy. nog een reden om mijn mp3 voller te zetten Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Weet iemand misschien hoe dat liedje van Weird Al Yankovic heet dat gisteren op The Simpsons was? Dit nummer: Reageren
HerrieM Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Het is een orginele Weird Al Yankovic, speciaal voor de show. Als je bedoelt welk nummer er geparodieerd word , dat is Jack & Diane van John Mellencamp Reageren
markoes Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hoi ik heb laatst een review van mastermovies gezien en ging over gta san andreas maar op 3:44 komt er een liedje voor. Weet iemand hoe dit liedje heet hier de link van het filmpje alvast bedankt groetjes, Markoes Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Dr. Dre ft. Xzibit and Eminem - What's The Difference Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik zoek het liedje wat je net even in het programma: De goudenkooi hoorden. Voor dat het refrein begint hoor je de zanger zingen: Nothing els matter... Het liedje begint rustig en het refrein gaat dan als: ...... What i do ! never .... What i doo ! Iemand een idee? Het word gezongen door een man. En bestaat al een tijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.