Jump to content

Rap/Hip Hop nieuws en discussie


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    79

  • RobertSA

    61

  • DaddyPimp

    51

  • King Room

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Of als hij, of hij gaat, of als die springt..

Jongens wel even serieus met elkaar discussiëren. Houd het in ieder geval even netjes, en probeer elkaar niet af te katten maar gewoon normaal als verstandige mensen over Rap/Hiphop discussiëren.

Bij voorbaat dank. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, Game is geen Math meer dat is opzich wel jammer gelukkig houd de samenwerking met Dre niet op anders kon het wel is een heel ander album worden, als je snapt wat ik bedoel.

Vind het een beetje zwak van G-Unit om nu opeens een "oude" beef weer op te rakelen...

Nu blijft Game denk ik ook niet stil, You Know What It Is! 8)

Cool dat Black Wall nu ook een kans gaat krijgen, want BWS heeft volgens mij betere rappers dan G-Unit... :)

Goh, Lange Frans & Baas B...

Wie waren dat ook alweer?

Owjah... De mensen die met knuppels slaan, gedisst worden door Kimo en worden bekogeld door mensen op een concert waarna Lange de verkeerde aanvalt...

Verder zijn deze on-originele rappers de naam rapper niet waard, het zijn rappers die alleen rappen over de commerciele dingen na mijn mening, : Zoals met Theo van Gogh toen was het allemaal zo "'Zinloos", waarna ze later in een nummer staan te jumpen en zeggen: "Je kan niet rollen met ons, of rotten in de hel" ik vind dit zeer tegenstrijdig als je echt tegen geweld bent, Ook jatten ze nog liedjes, Kont 101, 21 Vragen, Mijn Band... Allemaal zeer zwak, hele zielige mensen na mijn mening, maar ja dat is mijn "Supervisie" :schater:

Weet iemand btw wanneer The Doctors Advocate uitkomt? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Lang Frans deed was inderdaad dom, staat ie eerst over zinloos geweld te zingen, dan slaat ie allerlei vieze taal uit op een concert(de exacte woordkeuze zal ik hier niet prijsgeven, omdat ik dan denk ik nooit meer terug kan komen op het forum door een ban), dan krijgt ie een ijsklontje tegen z'n k*tkop, en dan slaat ie de verkeerde :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, Game is geen Math meer dat is opzich wel jammer gelukkig houd de samenwerking met Dre niet op anders kon het wel is een heel ander album worden, als je snapt wat ik bedoel.

Vind het een beetje zwak van G-Unit om nu opeens een "oude" beef weer op te rakelen...

Nu blijft Game denk ik ook niet stil, You Know What It Is! 8)

Cool dat Black Wall nu ook een kans gaat krijgen, want BWS heeft volgens mij betere rappers dan G-Unit... :)

Goh, Lange Frans & Baas B...

Wie waren dat ook alweer?

Owjah... De mensen die met knuppels slaan, gedisst worden door Kimo en worden bekogeld door mensen op een concert waarna Lange de verkeerde aanvalt...

Verder zijn deze on-originele rappers de naam rapper niet waard, het zijn rappers die alleen rappen over de commerciele dingen na mijn mening, : Zoals met Theo van Gogh toen was het allemaal zo "'Zinloos", waarna ze later in een nummer staan te jumpen en zeggen: "Je kan niet rollen met ons, of rotten in de hel" ik vind dit zeer tegenstrijdig als je echt tegen geweld bent, Ook jatten ze nog liedjes, Kont 101, 21 Vragen, Mijn Band... Allemaal zeer zwak, hele zielige mensen na mijn mening, maar ja dat is mijn "Supervisie" :schater:

Weet iemand btw wanneer The Doctors Advocate uitkomt? :D

7 November komt hij uit... als hij niet meer met Dre zou werken zou hij ook de titel moeten veranderen.

GGGG-UNOT

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Lang Frans deed was inderdaad dom, staat ie eerst over zinloos geweld te zingen, dan slaat ie allerlei vieze taal uit op een concert(de exacte woordkeuze zal ik hier niet prijsgeven, omdat ik dan denk ik nooit meer terug kan komen op het forum door een ban), dan krijgt ie een ijsklontje tegen z'n k*tkop, en dan slaat ie de verkeerde :duh:

Inderdaad, ik heb namelijk een erge hekel aan hypocriete mensen!

7 November al, lekkere tijd word dat!

6 November ben ik jarig, (Nintendo Wii ?)

7 November, nieuwe Game album.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe stelling:

Zijn muziek zenders zoals TMF, MTV en The Box goed of slecht voor de hip hop wereld?

Ik vind dat het kut is omdat nu zelfs de slechtste rapper veel geld kan verdienen als zijn liedje maar op tv komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Op die klote zenders als TMF enz zenden ze nooit rap en hiphop clips uit.

Het is allemaal van die domme club muziek, waar langzamerhand me kop van begint te knappen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

TMF zend alles uit wat commercieel is, het hoeft geen goede muziek te zijn...

Kijk maar naar dat nieuwe liedje van De Jeugd Van Tegenwoordig... :{

MTV, is opzich wel een coole zender deze zend diverse soorten muziek uit.

The Box,

Ik denk dat je niet over The Box kan oordelen omdat The Box voor iedereen in een andere provincie andere clips uitzend.

In Amsterdam word er nog heel veel Rap/Hip-Hop aangevraagd, dus is The Box voor mij de zender.

Helaas kan ik hem niet zelf niet ontvangen vanwege Digitale Tv...

Mensen probeer ook is een mening te hebben zonder in het argument te vloeken (een scheldwoord te zetten) :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...