LBG Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik heb en keer in een tijdschrift een soort gedenk geval gezien in de tuin van zijn moeder geloof ik met zijn urn. Reageren
Kama Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Weer 2 weetjes over HipHop land: Lange Frans ontvangt schikkingsvoorstel voor vechtpartij De Diemense rapper Lange Frans heeft van het Openbaar Ministerie een schikking aangeboden gekregen van 300 euro voor de mishandeling van de 18 jarige Boy Tanahatoe. Lange Frans deelde tijdens een scholierenfeest enkele rake klappen uit omdat het slachtoffer tijdens het feest een ijsklontje naar Lange Frans zou hebben gegooid. Het incident leidde tot veel ophef omdat een bezoeker het gehele incident met zijn mobiele telefoon had gefilmd. Lange Frans verdedigde zich later hiervoor met de woorden dat hij "wel blind" had kunnen zijn door het ijsblokje. Hij diende daarom op zijn beurt ook een aanklacht in. Boy Tanahatoe heeft overigens altijd ontkent het bewuste ijsklontje te hebben gegooid. Als Lange Frans de schikking van 300 euro niet accepteerd zal hij zich moet verantwoorden voor de rechter. De betalingstermijn verstrijkt op 17 Augustus. _____________________________________________ Ik hoop dat hij moet zitten voor zijn ijsklontje incident . 300 euro is toch niks, waarom betaalt hij niet gewoon ... Hij is zwak bezig _______________________________________________ P. Daddy; "Take That, Take That" Sean Combs beter bekend als Diddy, kan weer terug gaan naar zijn oude naam Puff Daddy, want volgens geruchten is hij weer vader geworden. Een dame uit Atlanta, genaamd Sara is onlangs bevallen van een kind dat blijkt van 'Diddy' te zijn. Natuurlijk wilde hij dat dit niet buiten werd gebracht, en heeft hij haar geld aangeboden om te zwijgen. Dit heeft zijn 'baby-momma' geweigerd, en vertelt ze maar al te graag dat ze is bevallen van zijn kind. Dit kindje komt net op het verkeerde moment, omdat Diddy trouwplannen met had gemaakt met zijn oude 'baby-momma' Kim Porter [model]. Diddy die momenteel vertroefd in Saint Tropez, heeft via zijn woordvoerder laten weten dat hij met niemand zal trouwen op korte termijn. ___________________________________________________ Hij is een best goeie rapper, heeft veel goede lietjes. Er zullen wel meer bekende rappers zijn met een kind waar niemand iets van weet, spijtig voor diddy kwam het toch uit. Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 300 € voor Lange Frans is inderdaad niks, zoals Kama al zegt is ie heel zwak bezig. Reageren
Juju Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Wat een nepper die Lange Frans, zit ie wat te zeuren in liedjes over zinloos geweld. Slaat ie daarna iemand neer, en een jaar daarna weer iemand. Dan ben je echt een nepper. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Wat een nepper die Lange Frans, zit ie wat te zeuren in liedjes over zinloos geweld. Slaat ie daarna iemand neer, en een jaar daarna weer iemand. Dan ben je echt een nepper. De opbrengsten van Zinloos gingen naar een stichting tegen zinloos geweld en dan heeft hij zoiets gedaan. Een lekkere ambassadeur voor die stichting. Juridisch gezien zou ik hem aanbevelen om die schikking aan te nemen. Het is tenslotte duidelijk te zien wat hij doet, hij kan het niet ontkennen. Zijn verklaring en die van het slachtoffer verschillen. Ik heb die video gezien en het is heel moeilijk te zien of het slachtoffer het ijsblokje wel of niet heeft gegooid. Alleen ben ik over 1 ding heel zeker, Lange Frans heeft rake klappen uitgedeeld. Hij is idioot bezig als hij die schikking niet aanneemt. Hij kan misschien weggkomen met een taakstraf, maar dat is ook afhankelijk van zijn eventuele strafblad. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 lange frans is zo'n noob, ja hij zingt over zinloos geweld en vervolgens slaat hij iemand in elkaar omdat hij eeen ijsblokje gooide! dan zou je denken... doet een ijsblokje nou zo pijn dat je hem verrot slaat of... waarom sla je hem vanwege een ijsblokje. dat slaat gewoon nergens op! Reageren
Yohan Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Moet zeggen dat je rare argumenten hebt.. Een ijsblokje kan daarbij volgens mij erg hard aankomen, maar als jij (Ambassadeur van een stichting tegen Zinloos geweld) er flink op in gaat rammen ben je sowieso fout bezig ook als geen Ambassadeur was hoor.. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik kom weer even met een nieuw onderwerp: HIP HOP MOET DOOD Honderden ouders kwamen bijeen in een kerk in Texas om bergen rap-cd’s en dvd’s te vernietigen. Volgens hen heeft Hip Hop een slechte invloed op hun kinderen. Het protest ging gepaard met een discussie waarbij de negatieve invloeden van Hip Hop werden besproken met als voorbeeld een schietpartij waarbij 2 mensen om het leven kwamen in een nachtclub. Volgens de politie was dit het gevolg van de rapmuziek die gedraaid werd. Na de ceremonie ging het gezelschap naar buiten om getuige te zijn van een bulldozer die over merkkleding, tijdschriften, posters, videogames en cd’s en dvd’s heenreed. Een kerkgangers zei: “Het gaat alleen maar over het verkopen van drugs, geld en vreemdgaan. Ondanks hun actie, denken sommige aanwezigen dat er meer nodig is dan dat om de negatieve invloed van Hip Hop tegen te gaan. “Je kunt de hip hop cultuur niet tegenhouden. Het is de grootste levenstijl ter wereld. Het gaat om je opvoeding. Als je geen goede voorbeelden in je leven hebt zoals een vader of moeder dan ben je vatbaar voor alles.” ---------------------- Ik begin langzamerhand oudere mensen te haten, ik wordt echt gek dat ze altijd wat hebben tegen deze muziekstijl. Die domme club muziek mag van mij wel dood. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik ben dol op hip hop, laat al hun klassieke (...) muziek maar dood gaan Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Tja, ik kan ze gelijk geven. Ook wel omdat ik Hip Hop haat. Nummers van Run DMC en Tupac kunnen door de beugel, maar 50 Cent en The Game, dat hele G-Unit Ze zitten altijd maar slap te lullen over, woowowow ik heb kogelgaten in mijn borst, ownee ik heb een jaar in Coma gelegen. Mijn moeder was een Drugsdealer. Of ze zitten over hun gangs te lullen, Black Wallstreet Het gaat helemaal nergens over, het is altijd hetzelfde, ovder dat ze een slechte jeugd hebben. En dan komt er ook nog bij dat ze bekant praten, met een achtergrond muziekje. Bij de meeste klinkt de stem als een verkouden hond. Ik vind het geen muziek. Oke ik luister naar Hard Core dat is ook alleen bonk bonk bonk, dat is weer wat jullie zeggen, maar daar moet je nog wat voor doen, je maakt niet 1, 2, 3 een plaat die goed loopt en nog eens mooi klinkt, hierbij heb ik het over Hard Core, Trance, Hard House en Dance muziek. En waar ik al helemaal een hekel heb zijn de clips van die achterlijke rappers, altijd met zogenaamd geile wijven met grote bowling ballen. Die als ware gewoon zijn ingehuurd Of dan zitten ze elkaar weer te dissen, met van alles en nog wat alleen maar om stoer te doen. En als je er dan te goed inbent, word je dood geschoten. Nou ik kan die ouders best begrijpen ja Reageren
VforV Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ze zitten altijd maar slap te lullen over, woowowow ik heb kogelgaten in mijn borst, ownee ik heb een jaar in Coma gelegen. Mijn moeder was een Drugsdealer. Of ze zitten over hun gangs te lullen, Black Wallstreet En waar ik al helemaal een hekel heb zijn de clips van die achterlijke rappers, altijd met zogenaamd geile wijven met grote bowling ballen. Die als ware gewoon zijn ingehuurd Of dan zitten ze elkaar weer te dissen, met van alles en nog wat alleen maar om stoer te doen. En als je er dan te goed inbent, word je dood geschoten. Ja, ergens heb je gelijk. Maar de oorspronkelijke rap gaat toch over de ellende in 'de hood' enzo? Ja, G-Unit is tegenwoordig allemaal 'bling bling' en ze vermelden wel ik elk liedje 'GGGG-Unit'. Maar kijk ook eens naar de oude garde zoals Mobb Deep, Cypress Hill etc. En die ingehuurde danseresjes is ook een beetje teveel van het goede. Dat haat ik echt, clips waar de silicone borsten bijna uit het beeld spatten. Kijk maar naar 50 Cent en company met zijn 'Candy Shop'. Ik luister eigenlijk vooral naar Eminem en D12. 50 Cent heeft enkele goede nummers maar hij heeft een hoge dunk van zichzelf. Hij staat altijd op de cover van zijn cd's te pronken met zijn stoere blik en zijn gespierde bovenlijf. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Ik ben wel fan van 50, maar hij moet echt wel weer wat betere nummers gaan maken. Kijk naar Get Rich Or Die Tryin, dat was een heel goed album, maar The Massacre met liedjes zoals Candy Shop is eigenlijk wel een schande. :$ Disco Inferno is wel een vet nummer. Bewerkt: 6 augustus 2006 door General Lee Reageren
RobertSA Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 HipHop is denk ik niet zo schadelijk voor de jeugd, films en games eerder. Reageren
Little Mister Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Toch sommige mensen die stijgt ook die G-Unot movement naar het hoofd. Een paar gestoorde gastje hadden een rat laten verbranden dat 50 cent zou zijn. Dan ben je wel een beetje ziek in je hoofd. Denken gelijk dat ze helemaal gangster zijn aan het begin van het filmpje handgebaren van westside en bloods te doen. Reageren
Kama Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Sommige dingen kunnen echt niet ja, begrijp ik. Maar ja om er een hoop cd's enzo voor te vernielen gaat je echt niet verder helpen. Het is nu eenmaal zo uitgelopen, kan je niks meer aan doen ... _______________________________________________ Even geheugen opfrissen om het nieuwe nieuws te snappen Nieuwtje over The Game:The Game die binnenkort zijn 2e album "The Doctor's Advocate" gaat droppen, schijnt niet meer getekend te zijn bij G-Unit/Aftermath. Dit hardnekkige gerucht wordt bevestigd op de website van The Game, Comptongame.com, waar het Aftermath logo is vervangen door Geffen. Ook uit de nieuwe streetsingle van The Game "It's Okay(One Blood) kan worden opgemaakt dat The Game geen artiest meer is van Aftermath. Hij rapt hier "The 'Math gonna drop him, if 50 ain't rockin' with him no more, It's Okay, I Get It Poppin." Het album "The Doctor's Advocate" van The Game staat gepland voor 7 November. Nu het nieuws: BIG NEWS !!! BIG NEWS !!! BIG NEWS !!! The Game van plan Dr. Dre te dissen? Nu The Game niet meer deel uitmaakt van Dr. Dre's Aftermath gaat het gerucht dat The Game van plan is een disstrack uit te brengen naar Dr. Dre. Dit in de vorm van een nieuwe 100 bars. Als dit gerucht klopt zal dit de zoveelste diss zijn van The Game. Eerder disste hij al, 50 Cent, Jay-Z, Lloyd Banks, Spider Loc, Yukmouth, M.O.P., Young Buck, Memphis Bleek, Joe Budden, Carmelo Anthony, Young Gunz, Olivia, Ma$e, Yung Joc, etc The Game zijn nieuwe album 'The Doctors Advocate' zal 7 November uitkomen. _______________________________________________ Voorlopig geloof ik er niks van, het is maar een gerucht, maar als het echt is vind ik het wel laf van The Game. Door Dr. Dre is hij toch wel ver gekomen en dan hem nog gaan disse ... Ik ga volop afwachten tot 7 november, en dan kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.