Jump to content

Rap/Hip Hop nieuws en discussie


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Ik denk ook niet dat hij dit gaat doen, maar als ie het toch zou doen, kan ie zijn carriere wel vergeten.

Dr. Dre disst hem dan echt helemaal kapot, Dre is gewoon niet te dissen. If you diss Dre, you diss yourself. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    79

  • RobertSA

    61

  • DaddyPimp

    51

  • King Room

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

Game gaat Dre echt niet dissen lijkt me hoor...

Zonder Dre is er geen Game meer, ik hoop dat Game zich dit ook realiseert, verder heeft hij zelf voor de overstap naar Geffen gekozen na een gesprek met Dre...

Dus zit wel snor denk ik...

En anders word er een dikke diss gemaakt tegen Game!

Link to comment
Delen op andere websites

:schater: , dat gaat The game echt niet doen. Door DRE heeft hij nu zijn populairiteit te danken, dus als hij Dre gaat dissen gaat zijn hele carriere naar de maan. Ik hou niet van Rap maar heb er wel van gehouden, en toen ik er nog van hield wist ik dat heel veel rappers het echt niet durfen om THE BIG DRE te dissen, want hij is gewoon de 'grote' en de helpende rapper. DR DRE heeft veel te veel macht in de rapwereld om gedisst te worden, dus zoiets is niet slim om te doen, Eminem, 50 CENT, Snoop Dogg en andere rappers hebben ook veel aan DRE te danken, dus ik denk dat The Game veel tegenstanders zou hebben als hij Dr Dre zou dissen.
Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik weer met nieuw nieuws:

DIDDY IS UITGEROEPEN TOT RIJKSTE MAN IN HIP HOP EN DOWN MET JUSTIN!

Justin Timberlake kan denken dat hij "SexyBack" terug brengt, maar volgens Diddy was het nooit weg. Diddy, bekend voor zijn extravagante gebruik van het woord "Sexy," heeft er geen problemen mee dat de zanger zijn "woord" gebruikt voor zijn nieuwe single, maar hij wil wel eerst wat dingen duidelijk maken.

"Ik ben een grote fan van Justin en hij mag "Sexy" gebruiken en doen wat hij ermee wil." Ik bedoel ik heb het ook van iemand anders, dus het is allemaal goed. Maar ik ben de koning van de Sexy, Justin."

De rapper/producer die onlangs een ster kreeg op de "Hollywood Walk of Fame" mag zichzelf nu ook de koning van de hiphop noemen, hij is namelijk uitgeroepen tot "Rijkste persoon in Hip Hop" door de Panache Report website.

Na zes maanden onderzoek, kwam de webmaster Myra Panache erachter dat de Bad Boy een vermogen heeft van $346 miljoen, waarmee hij nu boven Def Jam president Jay-Z($340 miljoen) staat en Def Jams co-oprichter Russell Simmons($325 miljoen).

De verkopen van Diddy's mannengeur "Unforgiveable" zorgden voor deze cijfers. Volgens Panache, Diddy verdiende ongeveer $6 miljoen dollar dit jaar met het geurtje. Zijn andere verdiensten komen uit zijn Bad Boy platen label en zijn Sean John kleding lijn.

Jay-Z's fortuin komt voort uit zijn aandelen in de New Jersey Nets, Armadale Vodka, zijn 40/40 clubs en zijn $3 miljoen Def Jam salaris.

So So Def oprichter Jermaine Dupri staat voor het eerst in deze lijst, samen met Nelly op de 10e plaats met een $60 miljoen. Zie hieronder de top 10 lijst.

• 1. Diddy, $346 Miljoen

• 2. Jay-Z, $340 Miljoen

• 3. Russell Simmons, $325 Miljoen

• 4. Damon Dash, $200 Miljoen

• 5. Neptunes, $155 Miljoen

• 6. Dr. Dre, $150 Miljoen

• 7. Ice Cube, $145 Miljoen

• 8. Eminem, $110 Miljoen

• 9. 50 Cent, $100 Miljoen

• 10. Nelly en Jermaine Dupri, $60 Miljoen elk

__________________________________________________________

Leuk voor Diddy, hij verdient het wel. Hij heeft een aantal echt goeie nummers. Ik heb altijd geweten dat Jay-Z de rijkste hiphopper was, en nu komt er eens verandering vanboven in de lijst, leuk. Wat me opvalt: dat nelly er in zit en dat 50 cent ook wel tamelijk hoog staat, normaal geraakte hij niet in de top 10, ook wel een aantal onbekende namen die niet zo bekend zijn in Europa. En om even terug te komen op 50 Cent; ik heb gelezen dat hij door “Candy shop” in de top 10 is gekomen…

mzh96zxefcrxgfnl2bbamchh9knh4.jpg

____________________________________________________________

Lange Frans en Baas B slachtoffer van nepmanager (hun weer)

Lange Frans en Baas B zijn het slachtoffer geworden van een nepmanager. De nepmanager die zich voordeed als de echte manager van het rappende duo zou vanaf Januari optredens voor het duo hebben geregeld, om vervolgens het geld in eigen zak te steken. De man was een bekende van Lange Frans en Baas B, maar werkte op freelancebasis voor het rappende duo.

Brandt werd geconfronteerd met de activiteiten van de veronderstelde bedrieger toen hij begin juli werd gebeld door een discotheekeigenaar uit de Spaanse badplaats Salou. “De man attendeerde mij erop dat die andere man. sinds januari optredens boekte onder de naam van Lange Frans en Baas B. Toen ik dat hoorde, nam ik direct contact op met de politie.”

De nepmanager zou ook een andere discotheek hebben opgelicht voor meer dan zeventienduizend euro.

Brandt zegt niet te weten in hoeverre de incidenten de naam van Lange Frans en Baas B hebeen geschaad. Hij vraagt zich af of er in de toekomst ‘nog meer dingen boven komen drijven’.

______________________________________

Pfoei, wat gaan ze allemaal nog meemaken … Alles loopt toch mis met hen.

Deze keer kunnen zei er wel weer niks aan doen maar toch, wanneer stopt het :puh:

Ze gaan nu ook gratis optreden in de disco's waar het voorval voorkwam, nog eens verlies voor hun.

Maar zo slecht vind ik ze nu ook weer niet.

Meer heb ik niet te zeggen, ofwel: Sexy :D

langefransenbaas86946hzl9.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

1 ding waar ik me helemaal aan erger is, behalve alles wat ik al hebt gezegd is, dat rappers als The game en 50 Cent heel stoer doen, met hun spieren, en praten over hun luchtgaten.

Maar ze zijn in principe niks, ze doen heel stoer, maar als ze zo stoer zijn, hoef je niet in een huis gaan schuilen met 181000 boydguards om je heen. Het zijn watjes vind ik, ze doen stoer, maar in werkelijk zijn ze niks. Dat komt me echt de strot uit!

Link to comment
Delen op andere websites

1 ding waar ik me helemaal aan erger is, behalve alles wat ik al hebt gezegd is, dat rappers als The game en 50 Cent heel stoer doen, met hun spieren, en praten over hun luchtgaten.

Maar ze zijn in principe niks, ze doen heel stoer, maar als ze zo stoer zijn, hoef je niet in een huis gaan schuilen met 181000 boydguards om je heen. Het zijn watjes vind ik, ze doen stoer, maar in werkelijk zijn ze niks. Dat komt me echt de strot uit!

Even een kleine opmerking The Game heeft nog nooit een bodygard ingehuurd of "gekocht". 50 Cent misschien wel, weet ik niet van hem(waarschijnlijk wel). Als je The Game dan ook ooit met een bodygard zou zien zou dat komen door dat de organisatie die inhuurt als "buitenwipper". Maar voor de rest zul je The Game niet met een bodygard zien ...

En tja ze hebben toch ook veel vijanden, daardoor dat ze aan hun stoere ( :puh: ) luchtgaten komen. Dan heb je wel schrik dat iemand nog eens een aanslag op je zou willen plegen. En zoals ik altijd zeg: "Je hebt dan misschien een gespierd lijf, maar een mes of een kogel gaat overal door." :engel::puh:

Maar euh Big-Bear ik begrijp je heel goed, dat dat stoere gedoe je de strot uitkomt ;)

En robertsa zoals GL al zei: Snoop Dog en Dr. Dre hebben wel een aantal liedjes samen gezongen. Ik denk dat je "Still D.R.E" moet hebben, is toch wel het bekenste van hun samen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

If you missed the Shade 45 interview, its not too late to hear Eminem and Obie Trice discussing Obies new album Second Rounds On Me! Click here to listen to what Obie and Eminem have to say and be sure to pick up your copy of Second Rounds On Me August 15th!

Also, check out the video for Obies new joint, Cry Now on myspace.com/obietrice or at www.obietrice.com.

Earlier this year, the Shady Records family was deeply affected by the loss of DeShaun Proof Holton. Please visit www.bigproof4ever.com for Proof memorabilia and for information regarding contributions to The Big Proof Foundation.

Stay Connected:

www.shadyrecords.com

myspace.com/shadyrecords

myspace.com/eminem

Bron: Eminem Mail

Bewerkt: door King Room
Link to comment
Delen op andere websites

Vond het nieuwe album van Obie Trice ook maar bagger :(.. Vind eigenlijk alleen maar 'All Of My Life' vet...

Over het stoere imago van The Game en 50 Cent...Rap/Hip-Hop IS stoer doen met hun rides, supermodel bitches en hun 'homies' in hun 'hood'...

Och, het went wel :puh:... Maar elk artiest heeft bodyguards nodig, dus of je nou rapper bent of niet...en zoals Karma al zei dan boeit 't ook niet of breed bent of niet.

Maar ik denk dat 50 het wel zal weten...als je door 9 kogels geraakt bent in 1 keer...autsch

NeLSoN

Link to comment
Delen op andere websites

Het is Kama, McNelly :puh:

_______________________________

Er is niet veel speciaals in de HipHop-wereld, wel wat nieuws over 3 6 Mafia.

Grootfaam voor Three 6 Mafia

De jongens hebben een 3-jarig durende productie deal getekend bij Warner Bros.

Als alles volgens plan loopt, zal dit de jongens het bedrag van maar liefst 30 miljoen dollar opleveren. Warner Bros. zal het werk van de jongens promoten, op de markt brengen en artiesten distribueren die met hun zullen samenwerken. In afwachting zal de formatie soundtracks, films en videogames produceren.

Three 6 Mafia drukbezig met een nieuw album

Three 6 Mafia is druk in de studio bezig met een nieuw album dat in December zal moeten uitkomen. Naast nieuwe tracks die ze afgelopen tijd hebben opgenomen met Justin Timberlake, Paris Hilton & Lupe Fiasco, zijn ze ook bezig met een film en telivisieprogramma.De groep beloofd dat het nieuwe materiaal niet veel zal verschillen dan materiaal uit het verleden. "Het blijft dezelfde Hustle. Als het niet gebroken is waarom het proberen te repareren." zegt Juicy J.

Three 6 Mafia won in 2005 nog een Academy Award voor "It's Hard Out Here For A Pimp" van de film "Hustle & Flow".

________________________________________

Dat weten we dan ook weer, ze hebben 30 miljoen dollar opgestreken. En ze gaan een nieuwe tracks uitbrengen(Lijkt me goeie tracks te worden!)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...