Kama Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Tja we zullen wel zien zeker ______________________________________________________ Jay-Z aangeklaagd De binnenhuisarchitect van zijn 40/40 Club beschuldigd Jigga van illegaal kopiëren. Shawn 'Jay-Z' Carter is naast rapper en platenbaas ook clubeigenaar. Zijn 40/40 Club is een exclusief sportcafé en lounge die erg in trek is bij New York’s elite. Jay-Z opende in 2003 zijn eerste 40/40 Club in New York en later volgde een filiaal in Atlantic City. Op de planning staan filialen in Los Angeles, Las Vegas en Singapore. Voordat dit zover komt moet Jay wel een regeling zien te treffen met zijn binnenhuisarchitect, Ilan Waisbod. Die heeft hem namelijk aangeklaagd. Waisbod beweert dat Jay-Z zijn ontwerpen voor de 40/40 Club zonder toestemming heeft gebruikt. De ontwerpen waren volgens Waisbod alleen voor het filiaal in New York en mochten niet zonder toestemming op de andere filialen worden toegepast. Wanneer de zaak voor de rechter komt is nog niet bekend. Jay-Z's vertegenwoordigers waren niet bereikbaar voor commentaar op de aanklacht. _______________________________________________________ Wat gaan ze nog allemaal verzinnen om geld te verdienen? Hoe erg voor die architect, hij zal wel genoeg hebben verdient aan Jay-Z en toch nog meer willen. En van de andere kant; Jay-Z is toch al zo rijk ... _______________________________________________________ DMX vestigd negatief record Op 2 binnenkomen is 'Dog' nog nooit overkomen. DMX is met zijn nieuwe album 'Year Of The Dog...Again' op nummer 2 binnengekomen in de Amerikaanse hitlijst Billboard. Voor iedere artiest zou dit reden zijn voor een feestje, maar niet voor DMX. Het is hem namelijk nog nooit overkomen. Al zijn vijf voorgaande albums kwamen bij Billboard binnen op nummer 1. Van 'Year Of...' zijn in de eerste week dat het uitkwam meer dan 125000 exemplaren verkocht in Amerika. Het nummer één album in Amerika verkocht bijna 1000 exemplaren meer, waardoor X het moet doen met 'slechts' de tweede plaats. _____________________________________________________ Volgens mij heeft hij toch weer lekker wat verdient. Ik vond dit persoonlijk een van zijn betere albums. Dat hij blij is dat hij niet op de derde plaats staat Reageren
chibi_kain Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) zijn er hier eazy-e fans , da is pas nen gangster rapper ik ga ier wa nieuws zeggen Lil Eazy-E (de zoon van R.I.P. eazy-e )heeft weeral zijn mixtape release datum verlegt naar een andere (nog onbekende datum) Lil Eazy-E MySpace zijn liedjes zijn tyte Bewerkt: 15 augustus 2006 door chibi_kain Reageren
Kama Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ahzo, een nieuwe mixtape, hoop dat hij goed wordt __________________________________________________________ Justin Timberlake disst Kanye...of niet? De ex boy-band zanger had één en ander te melden over de Louis Vuitton Don. Justin Timberlake heeft tijdens een interview met een krant in Los Angeles op 11 augustus een opmerking gemaakt over Kanye West. Volgens Justin is Kanye niet origineel, maar doet hij alleen maar remakes van nummers die al hits waren. "Kanye? Heeft hij ooit een nummer gemaakt dat niet al bestond voordat hij het deed?", was de opmerking van JT. Waarschijnlijk geschrokken door zijn eigen woorden, nam Justin die meteen terug. "Dat is een grap, ok", vervolgde hij. En om zeker te zijn dat hij binnenkort geen diss terug hoeft te verwachten zei Justin nogmaals, "vertel me a.u.b. dat je weet dat het een grap is". Blijkbaar dacht de journalist daar niet zo over, want het bericht heeft in de krant gestaan. _______________________________________________________ Stoer van JT, als hij zoiets zegt tegen een journalist kan je wel verwachten dat het in een krant komt. En dan na zijn uitspraak wordt hij bang , en kan hij wel dissen? Hij durft toch niet... ___________________________________________________________ Diddy's ketting t.w.v. 11 miljoen is gestolen in Ibiza Diddy's ketting t.w.v. 11 miljoen is gestolen in Ibiza Van de CEO, Rapper en mode designer P Diddy is een ketting gestolen van 11 miljoen dollar in Ibiza. Diddy verbleef daar in een luxe villa toen de dieven één van zijn mooiste sieraden wisten buit te maken. Een bron vertelde: "Hij was woedend toen hij erachter kwam dat één van zijn kettingen was gestolen. Hij houdt van het extravagante leven en zijn Juwelen zijn, zijn waardevolste bezit." Diddy hoopt dat zijn ketting gevonden zal worden. _______________________________________________________ Dat is wel balen voor diddy, wie heeft er nu ook een ketting van 11 miljoen? Meer is er eigenlijk niet over te zeggen Reageren
McNelly Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Lol, das idd niet zo slim...en ketting van 11 miljoen ! En dat over Justin Timberlake en Kanye... Ja het klopt wel dat Kanye wel ERG veel 'Ft. ***', heeft gemaakt :|! Maar dat hij nieuwe hits heeft gecovered...neej! Effe iets anders... Weet iemand mischien of er een nieuwe G-Unit album zit aan te komen, en zoja wanneer??? Ik wil een nieuw albummmm NeLSoN Reageren
Kama Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Lol, das idd niet zo slim...en ketting van 11 miljoen !En dat over Justin Timberlake en Kanye... Ja het klopt wel dat Kanye wel ERG veel 'Ft. ***', heeft gemaakt :|! Maar dat hij nieuwe hits heeft gecovered...neej! Effe iets anders... Weet iemand mischien of er een nieuwe G-Unit album zit aan te komen, en zoja wanneer??? Ik wil een nieuw albummmm NeLSoN Er is voorlopig nog geen nieuws over een nieuw album, het zal nog wel even duren. Er is wel een nieuwe (ondertussen ook wel al even oud) mixtape uit: G-Unit Radio 21: Hate It Or Love It Hij is wel van G-unit Radio, het is de fel besproken mixtape waar The Game op staat als stripper. En van deze mixtape moet je niet veel verwachten, een paar oude nummers en een paar dissen op The Game ... Reageren
Yohan Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 50 Cent zou eerst nog een nieuw album uitbrengen dit ging alleen niet door omdat de Doc het te vroeg vond naar het schijnt. Ik geloof wel dat er 2 albums aankomen btw.. Young Buck - Buck All Ya'll En Lloyd Banks - ? Ik weet het niet zeker hoor. Reageren
Slimm Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Lloyd banks - Rotten Apple Young Buck - Buck Y'All 50 Cent - Cause I can't stay away. Dat zijn de G-Unit releases dit jaar, natuurlijk heb je ook Hot Rod en Lil Scrappy die misschien wat droppen maar ik betwijfel of je die kent. Reageren
Yohan Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Slimm ik dacht dat er geen nieuwe Fiddy album kwam.. Reageren
McNelly Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ja heb er welles wat van gehoord, maar vond 't niet zo. Van de nieuwe albums van 50, Banks en Buck wist ik ook al... Nja hopelijk staan er veel "ft.'s" op! NeLSoN Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Jay-Z zet zich in voor schoon drinkwater Jay-Z gaat zich inzetten voor schoon drinkwater in ontwikkelingslanden. Daarover sprak hij deze week met Kofi Annan (VN). Jay-Z gaat zelf op pad om het bewustzijn van de problemen rond schoon drinkwater te vergroten. Er zal een televisiedocumentaire over zijn werkzaamheden worden gemaakt. Jay-Z staat 15 september in de Heineken Music Hall. Kaarten kosten maarliefst 43 euro excl. servicekosten! Bewerkt: 19 augustus 2006 door gta ripper Reageren
.Syfes Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik vind het wel raar dat hij dat doet volgens mij is dat gewoon voor een betere reputatie dat vind ik dan wel dom Reageren
LBG Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Dat denk ik ook, maar als hij ook echt wat gaat doen heb ik er wel respekt voor. Reageren
Kama Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Je moet niet dadelijk zo negatief doen, Jay-Z heeft het ooit (vroeger) ook moeilijk gehad daarom dat hij nu weet dat het bij die mensen zonder drinkwater nog erger is. Het is natuurlijk ook voor zijn reputatie maar iedere bekende doet iets voor het goede doel om zijn reputatie. Maar ik heb ook nog nieuw nieuws: Obie Trice - Second Round's On Me Lid zijn van de crew van één van de meest succesvolle rappers aller tijden heeft niet alleen maar voordelen. Je moet keihard werken om aan te tonen dat je niet alleen maar vanwege je vriendschap met de rapper een contract hebt verdient. Obie Trice kan erover meepraten. Hij zit natuurlijk op rozen door zijn vriendschap met Eminem. De artiest van Shady Records brengt met Second Round's On Me zijn tweede album uit. Zijn debuutalbum, Cheers, was een groot succes en bereikte de platina status waar veel rappers een moord voor zouden doen. Dat Obie over skills beschikt bleek al op Cheers. Het nieuwe album bevestigd dit alleen maar. Obie heeft veel meegemaakt en rapt daarover. 'Second...' begint met het nummer 'Wake Up' waarin Obie de mensen oproept goed na te denken voor ze handelen. In het volgende nummer 'Violent' laat Obie horen wat er kan gebeuren als je hem verkeerd benadert. Maar Obie is niet alleen de man van upliftment en bedreigingen. Hij kan ook gewoon opscheppen. Zijn braggin' & boastin is op z'n best op het nummer 'Wanna Know'. Daar doet Obie een gewaagde voorspelling met de line "[My] First week's sells tops the toll from tsunami / but haters like to yell it's the white boy behind me..." Obie is dus niet de gemiddelde rapper die spit over bitches, drugs en tig mensen die hij heeft geknald. Op het album bespreekt hij verschillende onderwerpen. De schietpartij van 31 december 2005, waarbij Obie in het hoofd werd geschoten, heeft indruk op hem gemaakt. Dit blijkt op meerdere nummers, maar vooral op 'Cry Now'. Dit is een regelrechte banger met een harde beat waarop Obie rapt over het schietincident. Met de punchline "[You won't] catch me in a BM like Tupac and them / catch me in Tahoe like Christopher? / No!", geeft Obie aan dat hij niet de volgende dode rapper wordt. Natuurlijk komt dan ook de erecode van de straat aan bod. De eerste single 'Snitch' is een prima banger, waarop Obie assistentie krijgt van de nieuwe Nate Dogg, Akon. Ondanks het feit dat Obie's onderwerpen erg divers zijn, klinkt het album af en toe eentonig. De discussie over Eminem's skills als producer hebben hiermee te maken. Voor de één is hij een geniale producer en de ander vindt al Em's beats op elkaar lijken. Voor 'Second Round's On Me'geldt in ieder geval het tweede. Eminem levert 8 beats op het album die bijna allemaal een donker en grauw gevoel oproepen. De productie van de overige nummers lag in handen van minder bekende producers en dat levert een album op dat enigszins teleur stelt. Ook Obie's samenwerkingen met 50 Cent ['Everywhere I Go'] en Eminem de rapper ['There They Go'] leveren niet wat je van tevoren ervan zou verwachten. Second Round's On Me is absoluut geen slecht album, maar zeker ook geen klassieker. Obie Trice laat wel merken dat hij vanwege vriendschap een platencontract heeft. De boy got mad skills..." __________________________________________________________________ Een hele brok om te lezen maar nu weet je ook meer. Volgens mij gaat hij het nog maken, hij is in ieder geval goed bezig . Ik heb ook wel wat negatieve comentaar op Eminem; het is niet omdat hij toevalig een goeie rapper is dat hij de producer moet gaan uithangen (dat kan hij niet). Hij laat beter het zware werk over aan Dr. Dre ofzo, ooit zal Eminem ook wel een goeie producer zijn maar dat hij nog maar even wacht. Obie is goed bezig! Reageren
Yohan Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Ja Lyrical is het misschien wel een beter album dan Cheers alleen Cheers luister ik nu nog en zie nu al dat dat met Second Rounds... niet zal gaan gebeuren. Eminem kan wel degelijk produceren hoor, Loyal To The Game (2Pac album) heeft Eminem geproduceerd, Eminem maakt heerlijke beats hoor en vind ze zeker niet eentonig! Eminem's producement talent kan natuurlijk niet tippen aan dat van Dre, Maare Em & Dre maken beide hele diverse beats, hoewel ik altijd een Dre of een Eminem beat herken... (Vrijwel altijd) Bewerkt: 19 augustus 2006 door Yohan Reageren
Slimm Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Als Dre een beat hoor je gelijk "Dit is een Dre beat, super". Bij eminem is dat veel minder, hij maakt wel degelijke beats maar geen hoogstandjes in mijn ogen. Second rounds on me is wel een goed album, maar ik ga met Yohan mee, cheers vind ik toch iets beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.