Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

yo yo yo ik zit nu ff snel op de lt van me ouders (mag eigelijks niet) en wou ff het forum check en maar wat is er veel gebeurt deze week zeg en ik wou ook ff melden dat volgende week me pc weer terug is zodat ik weer mooi actief kan worden en @ puma leuk gemaakt zeg en @ nickonly wil je die schotgun naar mij toe sturen?? (email) (je hebt me email wel heh)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik moet zeggen ik ben onder de indruk van jullie ingame screens. Maar één ding mis ik wel en dat wou ik dan ook meteen maar is melden. :D Ik zie dat CJ en de voertuigen waar hij met rijd nogal donker uitvallen. Wel, hier heb ik een oplossing voor. Je moet met de Colleditor II van Steve-M je col file converteren naar COLIII en eventueel de lightning een beetje verhogen. Dan is namelijk alles opgelost. En krijg je het echte SA effect in je mod. Het kan ook zijn dat jullie dit al wisten... maar ik wou dit toch even zeggen. Hier kan je trouwens ColleditorII downloaden. En nog veel succes met jullie mod. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Matiscus, ik ben het wel met je eens nu ik die nieuwste screen bekijk, hij is erg donker. Maar ik modeleer alleen maar en Appel zet ze nu ingame, dus Appel, misschien moet je eens naar die Colleditor II gaan kijken. Maar ik heb hier natuurlijk meer te zeggen. En dat gaat over voertuigen... Ik heb gisteren namenlijk tekeningen gemaakt (doe ik altijd als ik inspiratie heb), van nieuwe voertuigen. Ik zal ze zo uploaden, dan kan je ze ook zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje...

mag ik aljeblieft ook een tester zijn... zou ik heel leuk vinden.

groeten Bright

We hebben nu al erg veel testers, maar die zijn niet erg actief, maar daar nemen we nog wel contact mee op. Maar van mij mag je ondanks dat we al redelijk wat testers hebben wel testen. Je moet me maar even PBen als je het echt wil, dan regelen we het wel verder af...

Link to comment
Delen op andere websites

yo het gaat echt snel nu wel kut dat ik er nu niet ben en ik heb bericht van me pc gekregen en heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien is ie dezeweek terug maar ik reken er niet op het kan even goed na de kerst zijn dus ik hoop op het beste

EM ZET ZET EL

[NL}BoBo[FRL]

Link to comment
Delen op andere websites

Okee, ik ben nu bezig veel coll-problemen te herstellen (meeste zijn al hersteld)

Tja, dat wou ik even laten weten. Oh, en er is nu 1 easteregg geplaatst.

Er zijn nu heel wat meer mensen op de Blacklist gezet. Dit zijn voornamelijk testers. Dit is natuurlijk niet zonder reden gebeurt. Ze hebben niks van zich laten weten. Vandaar dat ze nu op de blacklist zijn gezet (in de toekomst wordt hier nog strenger op gecontroleerd!)

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...