Jump to content

Welke gang haat je?


RobertSA

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    3

  • Tomvanhulst

    2

  • big brunelli

    2

  • M4X

    2

1. Forreli's/Sindacco's (EIKELS!!!! altijd maar met zn allen komen schieten als ik langsrij)

2. Colubian Cartel (die komen meteen met hun machinegeweren achter me aan. 3, 2, 1, WASTED!! )

3. Triads (Ze blijven maar komen met die mesjes van hun. Ik overleef t wel altijd)

De rest valt wel mee... MAar die hierboven ^ !!!! Als ze je aanvallen. Je schiet een keer terug uit zelfverdediging ( je schiet ze niet eens dood) en dan heb je meteen ook nog politie achter je aan! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik vind de sindacco's en de forreli's dom want als ze je haten dan loop je gewoon over straat dan schieten ze je de hele tijd ik word er af en toe helemaal gek van dan schiet ik uit woede :ch: met een minigun dan zijn ze allemaal dood :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De Sindacco's en de Forelli's.

Ik vind het heerlijk als je ze te grazen mag nemen van Salvatore, want die rotventjes slaan me op de grond met knuppels en ik kom nooit meer overeind :duh: . Voor de rest zijn alle gangs supervet

Link to comment
Delen op andere websites

ik haat de triads dat is en ********* gang je loopt in chinatown en daar zij ze met hun bats,mesjes

en de forelis en de sindacos : ze zeggen altijd

now a real gngster ha
ze zij nzelf nog niet eens een gangsters

grtz,maikel jonson

Link to comment
Delen op andere websites

triads en forelli.

triads =>eenmaal aangevallen door hen, moeilijk te ontkomen, ze vallen aan met minstns 3 groepen van 5 man. :puh:

forelli =>achtervolgen u tot in het oneindige en dan willen ze nog eens op je knallen ook :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Die Yakuza's zijn ook vervelend, ik werk er liever voor dan dat ze mn vijand zijn.

Ze hebben aan het eind zoveel gebied verovert. Ik was laatst bezig met Firetruck, ben ik in lv 12, wordt k uit mn auto getrokken en neergeschopt en geslagen.

Ik snap van elke gang wel waarom ze mij zo haten, want immers heb je ze flink te grazen gehad.

Wat ik niet snap: De Yardies schieten op me.

De Yardies heb je geholpen tegen de Forelli's die je weggebant hebt. Hierdoor kregen de Yardies veel gebied (dankzij MIJ!). Ik stond maarliefst naast hun zijde te knallen tegen de forelli's. Nu willen ze me niet accepteren en knallen me rond mijn savehouse neer :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...