Whiplash1212 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) ik zou het echt niet weten ik onthoud all die gang namen niet >>> Door SummerBase: Dan moet je dit ook niet posten, post alleen wanneer nodig. <<< Bewerkt: 25 februari 2007 door SummerBase Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 De Forrelies en de Sindaccos. Reageren
Whiplash1212 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Forelli Family die vindt ik echt zwaar irritant, ze halen me altijd uit me auto als ik even niet oplet Reageren
Jericho Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Vooral de Forelli's, die beginnen zo te schieten op jou, echt zwaar irritant. De rest van de gangs vallen wel mee, maar de Triads zijn ook dom. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 De Forelli's , Raar genoeg staan de Sindaco's bij de Stats als Least Favorite Gang. De Forelli's kunnen als ze je zien zichzelf niet meer in houden om je om het leven te brengen. Bij de Sindaco's is dit niet. Op de Sindaco's moet je eerst schieten voordat ze wat terug doen. Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik vind vooral de forelli's en de triads irritant, omdat ze je telkens uit je auto willen slepen als je er rondrijdt. Heel de tijd opletten Reageren
GTAVC Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) De Forelli's en de Colombians die schieten al gelijk als je alleen langsrijd Bewerkt: 13 maart 2007 door GTAVC Reageren
PIERRO P Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 De traids. Aan die gasten heb ik een hekel. Gelukkig is er RC traid takedown. Yep my boy I killed 73 of them bastards Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Die Forrelies, echt een ××× gang >>> Door SummerBase: Gelieve niet schelden, lees ook nog eens de regels er op na. <<< Reageren
Woetsha Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 IK HAAT DE YAKUZA'S Maar ze zijn niks waard Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 De colombians zuigen .. egt zwaar ! Altijd meteen schieten Reageren
profile Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 bij mij de sindaccos. De traids werken soms ook wel op je zenuwen. Maar ik ben woozie i love traids . Ik vind dat de traids cool zijn. Ik was blij toen ik in een missie op portland dat hotel mocht opblazen. Reageren
Dastard Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 bij mij de sindaccos.De traids werken soms ook wel op je zenuwen. Maar ik ben woozie i love traids . Ik vind dat de traids cool zijn. Ik was blij toen ik in een missie op portland dat hotel mocht opblazen. De Sindaccos haat ik zeker. Die vallen mij aan gewoon omdat ik in een auto aant rijden ben. De Triads zijn ook nog goeie gangs je ziet ze bijna niet vind ik. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Colombian Cartel, Ik wou dat ze allemaal borst****** haden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.