King Room Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Matthijs, komt er nog een vervolg we moeten er wel lang op wachten.. Maar we zien je ook niet meer posten van Ja over zoveel dagen komt er weer 1 of we zijn er mee gestopt, want we hebben geen tijd meer om strip te maken. Ik vindt het wel jammer dat het zolang duurt.. MvG. Romano Reageren
joshoon Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Matthijs, komt er nog een vervolg we moeten er wel lang op wachten.. Maar we zien je ook niet meer posten van Ja over zoveel dagen komt er weer 1 of we zijn er mee gestopt, want we hebben geen tijd meer om strip te maken. Ik vindt het wel jammer dat het zolang duurt..MvG. Romano JA duurt wel lang maar als je er veel mee bezig bent laat je hhet ook welles liggen en ga je wat anders doen op de pc. zoiets heb ik nu ook met mijn eigen site. heb nu ook ff geen zin om buttons te maken Reageren
firstkill Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 knap gemaakt man! ik vind het echt gaaf om te lezen! mijn complimenten. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Dikke bump. Nogmaals hartelijk bedankt voor jullie reacties. We zijn inmiddels dik 3 maand verder, en het vervolg is er inderdaad nog steeds niet. Ik kan alleen maar zeggen dat we er wel mee bezig zijn, het is dus niet een 'eendagsvlieg'. We hopen hem binnen nu en ongeveer 2 á 3 weken klaar te hebben, hier kan natuurlijk altijd wel wat tussen komen. Het andere goede nieuws is dat hij nog langer gaat worden, aangezien we 9 pagina's wat aan de lage kant vonden. Als jullie trouwens zelf nog tips of suggesties hebben kun je ze wel naar mij sturen, hoe meer goeie ideeën hoe langer het verhaal word natuurlijk. [Al hebben we zelf ook al heel wat.. ] Reageren
gamer_edo Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 waneer komt nu dat vervolg binnen een jaar of twee Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 waneer komt nu dat vervolg binnen een jaar of twee Jullie wachten nu al héél lang, dat weet ik. Alleen zijn er gewoon heel veel dingen in de soep gelopen, bovendien zit ik op dit moment in een examenjaar. We zijn er al wel mee bezig geweest, we hebben het verhaal al op papier liggen en we zijn nu met de plaatjes bezig. We doen alles in stukjes omdat we ook niet altijd tijd hebben. Neem nu maar van mij aan; het is niet doodt. Sterker nog; springlevend. Zie in mijn handtekening de status van het aantal pagina's dat tot nu toe af is. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Prachtig gedaan man! Vooral leuk dat jullie het er getekend uit laten zien. Je moet eens een Engelse versie maken en opsturen naar Rockstar ofzo . ik ben het daar ook mee eens geweldig hoe jullie dit doen ! het zou leuk zijn als jullie er misschien nog 1 maken ? heb ik ook weer wat leuks te lezen Groot-Duimpje >>> Door Bling: Overbodige hoeveelheid enters verwijderd.<<< Reageren
The GamerII Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 -Matthijs- ik zou het verhaal als het helemaal klaar is, uitprinten en ombinden en opsturen naar R* miscchien word je wel bekend door je prachtige verhaal (als je het naar R* opstuurt moet je natuurlijk wel Engelse tekst doen ) Reageren
joshoon Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Het duurt idd lang Matthijs. Maar ik hoop dat het lange wachten wel wordt beloont. en ik denkm dat het wel zeker beloont wordt. Ik verheug me er op. succes Reageren
jurr.p Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 echt ik kan niet w8en tot de nieuwe er is en de dagen gaan zo slooooooom als je op iets w8 maar ja geduld is een schone saak Reageren
Cenzy Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Amai sjiike dinges gaste Respect daarvoor wie daar zijn tijd wilt in steken daar moet je respect voor hebben Ik kan niet wachten tot het vervolg Reageren
Scooter Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) We zijn nu wel flink bezig. Er zijn zo nu en dan wel dingen die voor wat vertraging zorgen zoals school. Maar ik kan jullie vertellen dat in deze versie meer tijd zal (komen te) zitten. ''Just have a little patience.'' Bewerkt: 13 januari 2007 door Scooter Reageren
Cenzy Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Kan je Ongeveer een Datum geven ? Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Echt prachtig jongens! Hebben jullie dit met missies gedaan? (die overval, CJ met gun op Mike's hoofd) Reageren
Scooter Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik ben bang dat ik geen datum kan geven Cenzy. Het is een beetje moeilijk in te schatten hoe lang het nog gaat duren. Verheug je in iedergeval maar op een langere versie. Koen, ja we gebruiken ook wel filmpjes van missies om de juiste screens te krijgen. Maar over het algemeen maken we zelf acties inplaats van ze uit de filmpjes te halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.