Jump to content

Pastor Richards


Lievemax

Recommended Posts

Ik was net namelijk Gta Vice City aan het spelen, en hoorde hem op de radio zeggen dat hij al 5 jaar in Vice City woonde. Hij is er dus al in 1984. Komt hij weer in GTA VCS of leeft hij daar maar op de achtergrond?

Bewerkt: door Lievemax
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lievemax

    9

  • Lantyz

    4

  • Baffie

    4

  • VforV

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, want alle radioscripts van Pastor Richards waren al opgenomen, en dan moesten die dus ook opnieuw gedaan worden. Bovendien kun je je afvragen in hoeverre het ethisch is om een overleden actor direct te vervangen.

helemaal mee eens.

dat zou ongepast zijn

ik denk niet datie in VCS zal voor komen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, want alle radioscripts van Pastor Richards waren al opgenomen, en dan moesten die dus ook opnieuw gedaan worden.

Voor Donald Love in GTA Liberty City Stories hebben ze ook een andere voice-actor genomen dan in GTA III. In GTA III klinkt Donald Love totààl anders dan in GTA LCS. In GTA LCS was zijn stem nogal wanhopig en in GTA III is ze zeer laag (t.o.v. LCS). Hetzelfde geldt voor Toni Cipriani.

Bovendien kun je je afvragen in hoeverre het ethisch is om een overleden actor direct te vervangen.
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar inmiddels zijn we al zo'n 3 jaar verder sinds de release van GTA Vice City. Voor hetzelfde geld hadden ze die reclamespotjes opnieuw kunnen opnemen met een andere voice-actor om zo hun 'plan' te kunnen afwerken maar dat zou misschien wat onrespectvol zijn tegenover de overleden voice-actor.
Link to comment
Delen op andere websites

Voor Donald Love in GTA Liberty City Stories hebben ze ook een andere voice-actor genomen dan in GTA III. In GTA III klinkt Donald Love totààl anders dan in GTA LCS. In GTA LCS was zijn stem nogal wanhopig en in GTA III is ze zeer laag (t.o.v. LCS). Hetzelfde geldt voor Toni Cipriani.

Ja, maar dat was in een geheel andere GTA. Om twee verschillende stemmen in één spel te hebben is natuurlijk erg vreemd.

Voor hetzelfde geld hadden ze die reclamespotjes opnieuw kunnen opnemen met een andere voice-actor om zo hun 'plan' te kunnen afwerken [...]

Het ging niet om een paar reclamespotjes, maar om een groot gedeelte van VCPR. Voor GTA Vice City Stories zou er inderdaad een nieuwe voice actor aangenomen kunnen worden, maar zoals je al zegt zou dat niet gepast zijn. Daarbij hebben Love en Cipriani het excuus dat ze in de drie jaar tussen GTA III en GTA Liberty City Stories erg verouderd zijn (en hun stem dus ook), terwijl Richards al aardig op leeftijd is, en zijn stem dus weinig verandert.

Ik vind dat ook, maar ik vraag me af wat voor rede (en of ze wel een rede verzinnen) ze dan hebben voor de afwezigheid van Pastor Richards. Het zou toch best raar zijn als hij net na VCS crimineel werd.

Waarom zou daar een reden voor gegeven moeten worden? Richards heeft, op de radio na, vrijwel geen rol in GTA Vice City. Bovendien, Luigi kwam toch ook niet voor in GTA Liberty City Stories?

Link to comment
Delen op andere websites

Daarbij hebben Love en Cipriani het excuus dat ze in de drie jaar tussen GTA III en GTA Liberty City Stories erg verouderd zijn (en hun stem dus ook), terwijl Richards al aardig op leeftijd is, en zijn stem dus weinig verandert.

In drie jaar tijd verouder je dan wel snel :puh:. En in VCS is het zelfs 2 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso lijkt het mij al niet dat je iemand die gestorven is gaat vervangen. Je kunt dan wel zeggen dat David Green niet meer leeft, maar Pastor Richards wel, maar dan nog. In Liberty City Stories zijn ook mensen weggelaten die je wél in GTA3 tegenkomt, en waarvan je geen enkel bewijs hebt dat ze in 1998 nog niet in LC woonden. Ik denk dan ook echt niet dat ze hem erin gaan zetten, en als je het even heel laconiek bekijkt, wat moet een geestelijke ook in een criminelenspel?

Link to comment
Delen op andere websites

dat moet je aan die priester vragen die je moet achtervolgen en vermoorden in de missie Jizzy part 2, in San Andreas, en trouwens, een heleboel geestelijken misbruiken hun functie wat je wel vaker ziet in films en spellen dus waarom niet hier en laatst in Amerika waren er weer een paar priesters die een aantal jongetjes hadden misbruikt(sexueel o.a.) dus die kunnen er ook wat van hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...