Jump to content

Pastor Richards


Lievemax

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lievemax

    9

  • Lantyz

    4

  • Baffie

    4

  • VforV

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik denk dat pastor richard wel in gta vcs komt en dat zou wel vet zijn want ik had ergens gelezen dat hij in gta vc een standbeeld van hemzelf de ruimte in wou blazen maar door het overlijden van de voiceactor ging dat niet door misstien hebben ze nu wel een andere voice actor en gaan ze die missies erin doen zou wel vet zijn en ff offtopic heb je lance gezien in de triler een brillemansje en dat haar echt verandert uit gta vc cool

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat pastor richard wel in gta vcs komt en dat zou wel vet zijn want ik had ergens gelezen dat hij in gta vc een standbeeld van hemzelf de ruimte in wou blazen maar door het overlijden van de voiceactor ging dat niet door misstien hebben ze nu wel een andere voice actor en gaan ze die missies erin doen zou wel vet zijn en ff offtopic heb je lance gezien in de triler een brillemansje en dat haar echt verandert uit gta vc cool

Probeer even punten en komma's te gebruiken, ik kan je post niet echt lezen... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me eerlijk gezegt niet dat Pastor Richard in 2 jaar zoo veel jonger is geworden. Misschien is het wel zijn zoon ofzo...?

Dat hebben ze nog nooit goed kunnen verwoorden in een GTA met verschillende personages. Moet je het verschil zien tussen Catalina GTA3 en GTA SA, in de laatste moet ze 9 jaar jonger zijn, ze ziet er nog ouder uit. Evenals Toni in GTA3 en SA, verschilt maar 3 jaar, hij ziet er 20 jaar jonger uit in LCS, dus daar kan je neit echt over oordelen vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nu het hier toch over personages gaat, op het filmpje van "reni", zag je zo'n een of andere dokter de hele tijd kletsen, en één keer zag je iemand naast haar staan lachen. Dit figuur:

kenrosenbergoa4.jpg

Aangezien we Ken Rosenberg nog niet gezien hebben, vinden jullie deze niet een beetje op hem lijken?

Link to comment
Delen op andere websites

kleding van personages verandert wel eens in GTA's. De haarkleur niet, Hillary heeft oranje haar, en deze heeft meer de kleur haar van Rosenberg, ik blijf er dus bij dat hij het is. Ook al omdat er nog niets is gezegd van Hillary, en wel van Ken Rosenberg. Ook is hij niet eens zo heel erg dik. Ik zeg dat het Ken Rosenberg is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...