Jump to content

Nieuwe screens


gta_rulez

Recommended Posts

weet iemand wat dat gele ding boven de heli is??en die ronde dingen bovenaan elk plaatje??

plaatje 1: dat blauwe

plaatje 2:dat rode net naast de boom

plaatje 3:boven de heli

plaatje 4: daar in de lucht

plaatje 4:rechterbovenhoek

weet iemand wat die dingen zijn??

Link to comment
Delen op andere websites

ziet er goed uit,

die nieuwe wapens enzo.

maar is dat lance bij die heli of niet? :?

of zou je soms mensen kunnen recruteren net als bij SA?

zou wel vet zijn :*D

Ja, die screens zijn mooi.

Maar welke wapens zijn er dan nieuw :?

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nog toe zijn de volgende nieuwe wapens bekend:

  • Een SMG met geluidsdemper;
  • Een nieuw type Rocket Launcher;
  • Een verrekijker.

Nog niet zo veel dus, wie weet worden er nog wel meer nieuwe wapens geïntroduceerd.

Ikzelf denk dat die nieuwe type Rocket Launcher eigenlijk wat ouderwetser qua uiterlijk is, aangezien GTA: Vice City Stories zich in 1984 afspeelt. Verder denk ik dat de raketten die afgevuurd worden net zo sterk zijn als een Rocket Launcher in bijvoorbeeld GTA: San Andreas, alleen is 'ie in een ander jasje gestoken. Althans, dat denk ik dan.

Een SMG met geluidsdemper vind ik eigenlijk maar wat extra decoratie, ik bedoel, er zullen vast wel missie's zijn waarin je stil moet zijn (sneaken), en dan komt zo'n geweer met geluidsdemper vast wel wel van pas, maar ik denk eigenlijk dat die geluidsdemper verder niet veel uithaalt.

De verrekijker is nu voor het eerst in de GTA serie geïntroduceerd, ik denk gewoon dat je ermee kan inzoomen en verder niks. Mij lijkt het geen praktische 'gadget', je zou net zogoed een Sniper Rifle kunnen nemen. Met een Sniper Rifle kan je ook inzoomen, en je kan er ook nog eens mee schieten. Met een verrekijker niet. Of ze zouden op de verrekijker wat extra's moeten maken, al betwijfel ik dat.

Link to comment
Delen op andere websites

maar je mag dus nu als het ware alle info op het forum zetten?

Dat denk ik niet. Je kan natuurlijk altijd feitjes plaatsen die bekend zijn gemaakt, maar ik denk niet dat Rockstar Games (en de uitgever van het tijdschrift) het op prijs stelt dat één iemand meteen alle pagina's uit een tijdschrift scant waar een exclusief artikel instaat over GTA: Vice City Stories, en dat dan meteen iedereen ze kan bekijken. Zo koopt niemand het tijdschrift meer, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maar ik denk wel dat je gerust feitjes die in de artikelen staan kan vermelden, het gaat er meer om dat je meteen het hele artikel online zet zodat niemand het meer hoeft te kopen in de winkel.

Alhoewel ik het steeds meer zie dat fansite's volle informatie geven, zonder dat daar iemand over klaagt. Waarschijnlijk doen zij dat ook zonder toestemming, maar goed, feitjes en dergelijke plaatsen lijkt mij niet zo'n probleem. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...