Jump to content

Nieuwe screens


gta_rulez

Recommended Posts

Tja, ten eerste zijn alle feitjes hier al gepost (kijk maar eens rond in het GTA Vice City Stories Subforum, ook op WikiGTA en GTAGames.nl staat alles al gepost), dus veel meer informatie heb je op dit moment toch niet te posten.

Bovendien zijn die 'screens' ook foto's uit die tijdschriften, in feite is dat hetzelfde natuurlijk. Ook zijn die screens helemaal niet van goede kwaliteit, ze zijn getoond in een tijdschrift, daarna ingescand en uitgeknipt. Screens van goede kwaliteit zijn ze dus zéker niet, maar dat was ook wel bekend, dunkt me.

Tja, hier zou je eigenlijk een Admin over moeten laten beslissen, ik kan nu natuurlijk wel een hoop gaan zitten blaten, maar of het hier nou écht gepost mag worden, daar mag ik niet over beslissen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

want ik had zelf op mijn forum alles bij elkaar van VCS gezet, en ik denk: laat ik hier ook zo'n topic maken, die werk ik dan af en toe bij, en dan staat alle info in 1 topic, maar aangezien ik denk dat het niet mag.. vraag ik aan juollie of jullie dat weten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...