Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?

Recommended Posts

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

37

• GolfG60

20

• commando

17

• MaxVito

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb momenteel een Samsung Star WiFi maar ik zit wel wat rond te neuzen voor een nieuwe :)

Ik moet eerst antwoord krijgen van mn broer of hij me zijn Samsung Led (TV) wil verkopen. Als ie niet wil ga ik wss andere kopen (GSM)

Samsung Galaxy S of Samsung Galaxy Apollo :dans:

Geplaatst:

Ik koop niet super vaak een nieuwe mobiel (dus niet om het jaar of zo zoals sommigen wel doen, lol), dus ik kan ook niet echt veel reageren hier.

Maar ik ben nu de eigenaar van de Samsung Jét. Geweldige mobiel ^_^.

samsung-jet.jpg

Samsung Jét veel beter dan mijn vorige telefoon de Samsung Star. :D

imgSamsung%20Jet%20S80005.jpg

Hoelang hebben jullie de Jét?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem sinds vandaag exact 2 maanden. Ik heb er niet over te klagen. Het is mijn eerste Touch Screen GSM, en ik denk wel dat ik een goede keuze heb gemaakt. Hij heeft ook een mooi design, dus dat was ook een reden om hem te nemen.

Bewerkt: door vice
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Een Iphone 4, een prachtig ding is het. Alleen jammer dat het bereik er zo slecht van is, nergens kan ik er mee bellen. Alleen buiten...

Geplaatst:

Een Iphone 4, een prachtig ding is het. Alleen jammer dat het bereik er zo slecht van is, nergens kan ik er mee bellen. Alleen buiten...

En dan is het een prachtig ding :7 Een telefoon is op de eerste plaats om mee te bellen. Werkt dat niet, dan is de telefoon toch niet waarvoor hij bedoelt is?

Geplaatst:

Samsung SGH-830, geinig ding.

Ik was eigenlijk van plan om een iPhone 4 abonnement te nemen, maar dat is veels te duur voor zo'n ding. Want watm oet je er nou mee?!

Ga binnenkort een brommer kopen voor het geld dat ik gespaard heb.

Geplaatst:

Binnekort ga ik van m'n huidige telefoon ( LG Viewty prepaid ), naar een abbonement, ik denk zelf aan BlackBerry Plus, omdat m'n zus die sinds kort ook heeft, alhoewel ik hier ook nog een Samsung Pixon heb liggen waarvan het touchscreen gemaakt moet worden... Wie weet een goede tip? M'n moeder heeft sinds kort een roze Samsung Star, ik moest zo hard lachen. hypocrite.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...