onbekendeIV Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 samsung wave, prachtig ding! Reageren
Azer Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) In het bezet van onderstaande telefoon: Bewerkt: 29 augustus 2010 door Azer Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik heb momenteel een Samsung Star WiFi maar ik zit wel wat rond te neuzen voor een nieuwe Ik moet eerst antwoord krijgen van mn broer of hij me zijn Samsung Led (TV) wil verkopen. Als ie niet wil ga ik wss andere kopen (GSM) Samsung Galaxy S of Samsung Galaxy Apollo Reageren
claud Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Iphone 2g heel veel GB van ebay nog niet aangekomen Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Samsung Corby (Orange) Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Ik koop niet super vaak een nieuwe mobiel (dus niet om het jaar of zo zoals sommigen wel doen, lol), dus ik kan ook niet echt veel reageren hier. Maar ik ben nu de eigenaar van de Samsung Jét. Geweldige mobiel . Samsung Jét veel beter dan mijn vorige telefoon de Samsung Star. Hoelang hebben jullie de Jét? Reageren
vice Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb hem sinds vandaag exact 2 maanden. Ik heb er niet over te klagen. Het is mijn eerste Touch Screen GSM, en ik denk wel dat ik een goede keuze heb gemaakt. Hij heeft ook een mooi design, dus dat was ook een reden om hem te nemen. Bewerkt: 30 augustus 2010 door vice Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Ik heb de Samsung Star QWERTY. Ik heb ff geen zin om een foto'tje te plaatsen. Misschien later. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Hoelang hebben jullie de Jét? Maandje, hoezo? Reageren
dmbekker Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Heb sind 4 dagen de samsung galaxy S Reageren
jaws123 Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Een Iphone 4, een prachtig ding is het. Alleen jammer dat het bereik er zo slecht van is, nergens kan ik er mee bellen. Alleen buiten... Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Een Iphone 4, een prachtig ding is het. Alleen jammer dat het bereik er zo slecht van is, nergens kan ik er mee bellen. Alleen buiten... En dan is het een prachtig ding Een telefoon is op de eerste plaats om mee te bellen. Werkt dat niet, dan is de telefoon toch niet waarvoor hij bedoelt is? Reageren
j0uk3 Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Samsung SGH-830, geinig ding. Ik was eigenlijk van plan om een iPhone 4 abonnement te nemen, maar dat is veels te duur voor zo'n ding. Want watm oet je er nou mee?! Ga binnenkort een brommer kopen voor het geld dat ik gespaard heb. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Binnekort ga ik van m'n huidige telefoon ( LG Viewty prepaid ), naar een abbonement, ik denk zelf aan BlackBerry Plus, omdat m'n zus die sinds kort ook heeft, alhoewel ik hier ook nog een Samsung Pixon heb liggen waarvan het touchscreen gemaakt moet worden... Wie weet een goede tip? M'n moeder heeft sinds kort een roze Samsung Star, ik moest zo hard lachen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.