Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?


ganton_gangster007

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • GolfG60

    20

  • commando

    17

  • MaxVito

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb nu voor een dikke drie maanden een Nokia Lumia 620. Zitten nog wat kleine foutjes in het systeem, maar dat vind ik niet raar omdat het een net nieuwe OS is, Windows Phone 8.

Verder dik tevreden met deze smartphone; Niet te groot, niet te duur, en werkt goed :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op het moment nog steeds een HTC Sensation XE (Beats Audio), maar terwijl ik het in het begin een super telefoon vond begon hij na een tijdje toch flink wat kuren te vertonen wat er niet meer uit te krijgen valt

Kuren zoals, geen verbinding met internet, uit zichzelf uitvallen, wanneer je wilt ophangen vanwege een voicemail dat het scherm niet meer aan gaat en dat soort dingen :puh:

En naar 3 HTC's was het toch eens tijd voor wat anders (TyTn II, Desire en Sensation)

Ik heb nu een Iphone 5 16G Black besteld wat ook al goed begint, levertijd van 4 tot 8 weken :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Op dit moment heb ik een iPhone 4 (8 GB). Niet bepaald het nieuwste model, maar ik weet uit eigen ervaringen dat de nieuwste iOS-software, iOS 7, er prima op draait. Dus hij kan nog wel eventjes mee. Wie weet upgrade ik binnenkort naar de iPhone 5C (of hoe de uiteindelijke naam ook mag worden), maar dat zie ik nog wel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Mirrrr?!

Wie ben jij confused2.gif

>>> Door Guardian1980: Als jullie contact met elkaar willen kunnen jullie elkaar bellen; jij met je iPhone...<<<

Sorry, maar mijn beltegoed is op.. :-(

Bewerkt: door -Niels-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb nog steeds m'n oude Nokia, geen smartphone dus. Er zit wel zo'n 2 megapixel camera op, maarja, ik krijg die foto's met geen mogelijkheid op een PC oid. Wel kan ik hem laten vallen wanneer ik wil, en hoef ik hem niet vaak op te laden. Dat er geen internet opzit vind ik geen bezwaar; eerlijk gezegd vind ik het wel fijn daardoor niet afgeleid te worden. Contact houden doe ik toch via facebook, sms, of door iemand te bellen.

Ik schrik er soms best van als ik zie dat mensen niet meer zonder smartphone kunnen, en deze zelfs bij het uitgaan (in gezelschap), film kijken of uit eten gaan niet in hun broekzak kunnen laten zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...