TalkingPear Geplaatst: 8 juli 2013 Rapport Geplaatst: 8 juli 2013 (bewerkt) Wilde niet te veel geld uitgeven dus heb een week geleden een LG Optimus L3 II gekocht, bevalt tot nu toe erg goed. Bewerkt: 8 juli 2013 door TalkingPear Reageren
Dippie Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Geplaatst: 9 juli 2013 Ik heb nu voor een dikke drie maanden een Nokia Lumia 620. Zitten nog wat kleine foutjes in het systeem, maar dat vind ik niet raar omdat het een net nieuwe OS is, Windows Phone 8. Verder dik tevreden met deze smartphone; Niet te groot, niet te duur, en werkt goed Reageren
Mrkwark Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Geplaatst: 11 juli 2013 Samsung galaxy S Advance Bagger ding Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Ik heb op het moment nog steeds een HTC Sensation XE (Beats Audio), maar terwijl ik het in het begin een super telefoon vond begon hij na een tijdje toch flink wat kuren te vertonen wat er niet meer uit te krijgen valt Kuren zoals, geen verbinding met internet, uit zichzelf uitvallen, wanneer je wilt ophangen vanwege een voicemail dat het scherm niet meer aan gaat en dat soort dingen En naar 3 HTC's was het toch eens tijd voor wat anders (TyTn II, Desire en Sensation) Ik heb nu een Iphone 5 16G Black besteld wat ook al goed begint, levertijd van 4 tot 8 weken Reageren
Michael Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 BlackBerry Curve, helaas overleden Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Op dit moment heb ik een iPhone 4 (8 GB). Niet bepaald het nieuwste model, maar ik weet uit eigen ervaringen dat de nieuwste iOS-software, iOS 7, er prima op draait. Dus hij kan nog wel eventjes mee. Wie weet upgrade ik binnenkort naar de iPhone 5C (of hoe de uiteindelijke naam ook mag worden), maar dat zie ik nog wel. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 I myself rather prefer the Iphone 4S. A remarkable piece of equipment, if I may say so. Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2013 Ik heb een iPhone 5 (16GB). Nooit weer anders dan Apple. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2013 Samsung S4 never nooit meer iets anders dan Samsung En hoi Niels Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2013 (bewerkt) Hoi Mirrrr?! Wie ben jij >>> Door Guardian1980: Als jullie contact met elkaar willen kunnen jullie elkaar bellen; jij met je iPhone...<<< Sorry, maar mijn beltegoed is op.. Bewerkt: 27 augustus 2013 door -Niels- Reageren
Mirrrr Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2013 Dunno Ik sta echt op jouw profiel >>> Door Guardian1980: ... en jij met je Samsung.<<< Reageren
ViceAgent Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Ik heb nog steeds m'n oude Nokia, geen smartphone dus. Er zit wel zo'n 2 megapixel camera op, maarja, ik krijg die foto's met geen mogelijkheid op een PC oid. Wel kan ik hem laten vallen wanneer ik wil, en hoef ik hem niet vaak op te laden. Dat er geen internet opzit vind ik geen bezwaar; eerlijk gezegd vind ik het wel fijn daardoor niet afgeleid te worden. Contact houden doe ik toch via facebook, sms, of door iemand te bellen. Ik schrik er soms best van als ik zie dat mensen niet meer zonder smartphone kunnen, en deze zelfs bij het uitgaan (in gezelschap), film kijken of uit eten gaan niet in hun broekzak kunnen laten zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.