AXIO Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 dat probleem heb ik dus ook zou het spel wel eens willen proberen Reageren
Zaahed Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 (bewerkt) Ik ging op pokemon crater en kieste dan nederland uit en dan word ik doorgestuurt naar nintendo site en wat moet ik dan doen? Had dit gevonden op nintendo site http://www.pokemon-gts.net/ of is dat de foute. Bewerkt: 21 september 2008 door zaahed Reageren
AXIO Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Ik ging op pokemon crater en kieste dan nederland uit en dan word ik doorgestuurt naar nintendo site en wat moet ik dan doen?Had dit gevonden op nintendo site http://www.pokemon-gts.net/ of is dat de foute. Als je een nintendo DS hebt met 1 van die games zou het wel leuk zijn maar het is dat ik dat niet heb Reageren
Issie3222 Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb groot nieuws!! Er is een andere website die twee druppels water op Pokémoncrater lijkt! Het browser game kan je hier spelen! mvg. Issie3222 Bewerkt: 8 oktober 2008 door Issie3222 Reageren
Zaahed Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik heb groot nieuws!!Er is een andere website die twee druppels water op Pokémoncrater lijkt! Het browser game kan je hier spelen! mvg. Issie3222 Kan je daar gewoon rondlopen. Of hoef je aleen maar te klikken hier en daar? Reageren
Issie3222 Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik heb groot nieuws!!Er is een andere website die twee druppels water op Pokémoncrater lijkt! Het browser game kan je hier spelen! mvg. Issie3222 Kan je daar gewoon rondlopen. Of hoef je aleen maar te klikken hier en daar? Het is precies het zelfde als pokémoncrater, dus de pagina zal zich steeds weer vernieuwen als je op zo'n pijltjestoets klik! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik heb groot nieuws!!Er is een andere website die twee druppels water op Pokémoncrater lijkt! Het browser game kan je hier spelen! mvg. Issie3222 Kan je daar gewoon rondlopen. Of hoef je aleen maar te klikken hier en daar? Het is precies het zelfde als pokémoncrater, dus de pagina zal zich steeds weer vernieuwen als je op zo'n pijltjestoets klik! was daar leuk aan? Reageren
Issie3222 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik heb groot nieuws!!Er is een andere website die twee druppels water op Pokémoncrater lijkt! Het browser game kan je hier spelen! mvg. Issie3222 Kan je daar gewoon rondlopen. Of hoef je aleen maar te klikken hier en daar? Het is precies het zelfde als pokémoncrater, dus de pagina zal zich steeds weer vernieuwen als je op zo'n pijltjestoets klik! was daar leuk aan? Lees 't beginpost, En post niet als je pokemoncrater niet leuk vindt. Want bij pokemoncrater moest je ook steeds de pagina vernieuwen... Reageren
Zaahed Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Dus een soort Text Based Game zeg maar? Reageren
Issie3222 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Dus een soort Text Based Game zeg maar? Ja, zoiets Reageren
Bambi Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Hoe speel je dat dan? Die link van je werkt niet, dan kom ik op de nintendosite. Reageren
GTAGibson Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Dit spel is oud en waardeloos heel slecht en niet leuk om te spelen Reageren
Hackman Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Hoe speel je dat dan? Die link van je werkt niet, dan kom ik op de nintendosite. Bestaat niet meer, failliet. Zoek eens naar Pokémon Indigo. Dat lijkt er behoorlijk op en heeft bijna dezelfde mogelijkheden als Pokémon Crater. Mvg, Hackman Reageren
GTAGibson Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Hoe speel je dat dan? Die link van je werkt niet, dan kom ik op de nintendosite. Bestaat niet meer, failliet. Zoek eens naar Pokémon Indigo. Dat lijkt er behoorlijk op en heeft bijna dezelfde mogelijkheden als Pokémon Crater. Mvg, Hackman Ja is het echt failliet!? hoe kan dat nou gebeuren zoveel spelers! Reageren
Hackman Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ja is het echt failliet!? hoe kan dat nou gebeuren zoveel spelers! Heel makkelijk hoor. Ze gaven meer uit aan het spel dan hun inkomsten en toen kwamen ze in de financiële problemen. Volgens mij was hun enige bron van inkomsten mensen die doneren. Dat moeten mensen dan zomaar vrijwillig doen en voor het doneren kreeg je volgens mij niet een een voordeel in het spel of iets in die geest. Daardoor ging er niemand doneren en gingen ze keihard failliet. Zeg nou zelf, wie gaat nu zomaar doneren aan een spel die er verder niks voor teruggeeft? Niemand dus is wel gebleken. Misschien wel een enkeling maar niet genoeg mensen om alles online te houden. Verder was het wel een leuk spel en heb het zelf ook wel eens gespeeld volgens mij. Had een paar van die vuur-pokémons op niveau 100 (bijna te makkelijk om te krijgen). Mvg, Hackman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.