VforV Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik heb het fimpje even bekeken en hij snijd heel veel stukken af en komt niet eens langs dat beest (hij neemt dus een kortere weg). Verder zie je soms dat hij bij sommige stukjes stopt en dat ie 'in een nieuw beeld' weer verder gaat, dus het is niet in 1 keer gefilmd. En vergeleken dat filmpje lijkt het alsof ik een hele omweg heb gemaakt want die G-Man zie je niet eens (bij die soldaten) en ook die soldaten die je beschieten niet. Volgens mij zijn er in dat filmpje wel delen weggelaten want volgens die walktrough ging ik ook goed. Wel handig filmpje verders.Ja, hij neemt veel shortcuts en raakte in een seconde ofzo voorbij dat beest. Maar zo zie je een beetje waar je allemaal heen moet. Ik denk ook dat de maker van dat filmpje een cheat gebruikt heeft om dat 'vliegpak' (waarmee je ver kan springen) te gebruiken... Reageren
Ferre Geplaatst: 3 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Dat Codename Gordon spelletje heb ik gisteravond en net weer gespeeld. Toen ik begon vond ik het al geweldig als ik bij Chapter 2 was, nu ben ik bij Chapter 6: City17 gekomen. Alleen je kan volgens mij niet saven, en als je dood bent dan moet je weer helemaal bij het begin van het hoofdstuk beginnen. Wel vet spel. Kijk Eli en Alyx : Reageren
VforV Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 (bewerkt) Dat Codename Gordon spelletje heb ik gisteravond en net weer gespeeld. Toen ik begon vond ik het al geweldig als ik bij Chapter 2 was, nu ben ik bij Chapter 6: City17 gekomen. Alleen je kan volgens mij niet saven, en als je dood bent dan moet je weer helemaal bij het begin van het hoofdstuk beginnen. Wel vet spel.Kijk Eli en Alyx : [Plaatje] Dat is inderdaad grappig. Ook de 'geremixte' muziek in het menu is leuk. Ik weet niet precies tot welk level ik geraakt ben. Het was na dat level waar dat Combine Ship je achterna zit, terwijl jij op die 'scooter' (of wat het ook is) zit. Ik ben tot aan het level met die gevangenis geraakt maar ik raakte niet meer verder omdat ik de weg niet vond. Het is ook jammer dat je niet kan saven en dat je als je de monsters doodschiet in het ene scherm en je gaat naar het volgende, je keert terug, dat ze dan gewoon terug leven.Gisteren was ik bij mijn neef op bezoek en we hebben veel spelletjes gespeeld, waaronder Half-Life². Die graphics zijn echt mooi en de gameplay is ook een beetje anders dan de originele Half-Life. Je moet veel meer puzzelen. Bijvoorbeeld stenen op een wipplank leggen zodat deze naar de andere kant helt waardoor je naar het volgende stukje kan of plastic tonnen in een onderwaterkooi met een plank erboven stoppen zodat de plank ook een helling vormt etc. En natuurlijk schrok ik weer van de kleinste bewegingen . Ik kan er niets aan doen, ik leef me zodanig in in het feit dat ik niet dood mag gaan enzo. En ik heb ook kennis gemaakt met de irritante 'Manhacks' die al even vervelend zijn als de 'Headcrabs' uit Half-Life 1. En ook het feit dat de 'Headcrabs' zich in Half-Life² in de grond graven om dan voor je neus uit het zand te springen kan vervelend zijn. Maar dit waren enkel de beginlevels. Edit: Ik heb zojuist weer 'Codename Gordon' gespeeld. Ik ben tot in 'Chapter 6: City 17' geraakt, voorbij de G-Man. Het lukt me maar niet om de Boss (Strider) neer te leggen . Ik dacht dat het voorbij was na de G-Man maar blijkbaar kwam er nog zo'n groot monster. Bewerkt: 3 september 2006 door VforV Reageren
VforV Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) *Bump en Dubbelpost* Ik wil even melden dat ik vandaag Half-Life²: GOTY Edition gekocht heb. In deze editie zit ook Half-Life: Source. Dit is Half-Life 1 die opnieuw gemaakt is met de Source Engine. Natuurlijk zijn het geen HL² graphics, maar hier en daar zie je toch dat er dingen verbeterd zijn. Zo zijn sommige graphics beter (ijzer blinkt nu meer, oa de helmen van de Security Agents, bloedspatters zijn verbeterd), het geluid is ook verbeterd op sommige vlakken. Als je op een ijzeren 'hek' (vloer) loopt is het hetzelfde geluid als in HL 2, als je op een ladder klimt is het 'ge-adem' van Gordon weggelaten. Ook poorten die open en dichtgaan klinken nu veel mooier (futuristischer en realistischer). Aan alle Half-Life Fans (en niet HL-fans): Join het vernieuwde Half-Life Forum!! Edit: Hier nog wat screens: Half-Life Source (Half-Life 1 op de Source engine): Half-Life²: Bewerkt: 4 oktober 2006 door VforV Reageren
Ferre Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) Die gast van Cold War lijkt best wel op Gordon Freeman uit Half-Life. Overeenkomsten: Ringbaard; Bril; Kapsel; Hun hoofden in het algemeen. Cold War: Half-Life (2): Bewerkt: 1 december 2006 door Ferre Reageren
VforV Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Inderdaad, Ferre! Ik heb Half-Life 2 uitgespeeld. Echt een pwn game! Bekijk HIER overigens mijn laatste screens. Reageren
Kraay Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) *bumpz0rz* Ff een vraagje, ik ben nu ook met HL² begonnen, nu redelijk op het begin weet ik niet waar ik naartoe moet. Ik hoop dat jullie het via deze screenshot kunnen zien, en me weten te vertellen welke weg ik moet lopen :O Edit: Heb het deze middag gevonden! =D Bewerkt: 14 maart 2007 door Kraay Reageren
Bv202 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik zit vast op het begin bij half life 1. Dan moet je zo op een soort lift naar beneden, maar beneden zit het vol headcrabs die me meteen killen. Hoe geraak ik er voorbij? Ik heb half life 2:holiday 2006 collection trouwens Reageren
MrKooKie Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Heeft er iemand een goede auto-reload script voor Team Fortress Classic? Ik wil er graag eentje die niet je secondary-attack weghaald... Bijna onvindbaar. Reageren
Ferre Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Half-Life 2 The Orange Box http://orange.half-life2.com/ Half-Life 2 Half-Life 2 Episode One Half-Life 2 Episode Two Portal Team Fortress 2 Half-Life 2 The Orange Box, wie heeft hem ook laatst gekocht of gedownload (Steam)? Ik heb hem! Vooral TF2 is leuk. De graphics zijn vet en de 9 classes zijn ook leuk. Elke class (personage) heeft een eigen specialiteit en wapens. De Heavy is om lekker te grasmaaien maar kan minder snel lopen. De Scout kan hoog springen en loopt erg snel, maar zijn wapen is minder goed. De Engineer die kan dingen bouwen enz. enz. Portal is erg grappig en leuk. Hier is ook aan een topic over (klik). In dat topic is ook een filmpje gezien, en zo vet is het ook. Om erachter te komen wat de spellen in de verzamelbox inhouden kun je het beste de trailers kijken op de officiele website. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Dat met die portals is vet. Kan ik dit spel kopen in de winkel? Of moet ik het via Steam downloaden ? Reageren
Ferre Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Dat met die portals is vet. Kan ik dit spel kopen in de winkel? Of moet ik het via Steam downloaden ? Los kun je de inhoud van HL2:TOB via Steam kopen. Maar dan ben je duurder uit en het leuke van HL2:TOB is dat je 5 games hebt voor de prijs van 1. Reageren
Boris H. Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik heb hem nog niet maar vooral portal lijkt me erg leuk! Hij zal er voorlopig helaas nog niet komen omdat ik deze maand al een laptop en een scooter heb gekocht. Zodra ik genoeg geld heb komt hij er wel! Er is trouwens ook al een mod uit waardoor je de portal gun in Hlaf-Life 2 hebt. Je kan hem dan ook echt gebruiken! Alleen wel jammer dat je hier (volgens mij) portal voor nodig hebt. Anders had ik die mod al. Groetjes, Boris H. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Oh My God, Orange box rules echt. Alle HL2, wwat echte een brute serie is. Dan heb je er ook Portal bij, behoorlijk gave puzzel game:p Maar helemaal goed is TF2, echt zon lauwe MP is dat, echt humor erbij en supercoole graphics. Dus 5 games voor 50 euro, kan niet beter, dit is echte een top Box:D Reageren
Black Force Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Goedenavond, Ik zat er over te denken om Half live 2 the orange box te kopen voor de playstation 3, maar ik had gehoord dat de playstation 3 versie last zou hebben van lag, en slechtere grafics enzo. Nu wilde ik jullie vragen, is dit spel de moeite waard op te kopen op de playstation 3 of niet? Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.