Jump to content

Ice Cold Killa

Recommended Posts

Verwacht een soort verschil tussen bijvoorbeeld Godfather op de PS2 en Godfather op de 360 & PS3. In ieder geval dat denk ik, als Rockstar hem de winkel ingooit met een prijskaartje voor 30 euro koop ik hem anders niet, dan gebruik ik m'n geld voor de andere veel betere toppers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gunslinger

    21

  • NIELS_

    19

  • j0ry

    13

  • Dastard

    12

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

Als je een goede site wil hebben kan je beter naar Bully Missions gaan veel suces !

Mijn Canis Canem Edit was kapot ik was daar ongveer tot 11 % gekomen.

Ik ga vandaag versie 1 halen maar ik heb op mijn memory ook nog iets van de platinum versie staan heb je kans dat ik dan me spel kapot maak ?

Bewerkt: door fuffie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Als je een goede site wil hebben kan je beter naar Bully Missions gaan veel suces !

Mijn Canis Canem Edit was kapot ik was daar ongveer tot 11 % gekomen.

Ik ga vandaag versie 1 halen maar ik heb op mijn memory ook nog iets van de platinum versie staan heb je kans dat ik dan me spel kapot maak ?

hey,

normaal is de platinum versie dezelfde versie als de standaard versie, ik heb juist hetzelfde voorgehad met FFX.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Hey.Ik heb een vraag:Je kan met je fototoestel foto's maken van studenten van de school,en die komen dan in je album.Maar ik mis ene en ik weet niet bij welke gang hij hoort en waar hij rond hangt.Zijn naam is Justin.Weet iemand waar hij is?

Mvg:Gino :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Hey.Ik heb een vraag:Je kan met je fototoestel foto's maken van studenten van de school,en die komen dan in je album.Maar ik mis ene en ik weet niet bij welke gang hij hoort en waar hij rond hangt.Zijn naam is Justin.Weet iemand waar hij is?

Mvg:Gino :)

Deze zit bij de preps,en is te vinden in de boxclub.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké daar komt mijn eerste vraag :eten: . Ik ben nu al vaker opgepakt wegens het vechten enzo, dus ik heb straf gekregen :D. Als straf moest ik Gymmen en stond er zoiets van: Ga niet uit de ring. Dan moest je iets met driehoekje indrukken en een combo doen met 3 vierkantjes. Dat heb ik allemaal gedaan en in álle gevallen viel die tegenstander uit de ring en élke keer dat hij weer uit de ring valt, gaat het weer opnieuw :? . En als ik hem niet uit de ring gooi, blijft het oneindig doorgaan. Mijn vraag: Wat is het doel van deze Opdracht? Ik snap er namelijk de ballen niet van :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...