Aftermath NL Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Verwacht een soort verschil tussen bijvoorbeeld Godfather op de PS2 en Godfather op de 360 & PS3. In ieder geval dat denk ik, als Rockstar hem de winkel ingooit met een prijskaartje voor 30 euro koop ik hem anders niet, dan gebruik ik m'n geld voor de andere veel betere toppers. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 ik heb hem ook gekocht, ben verslaafd Reageren
Fuffie Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik heb hem ook gehaald,die Shop missie snap ik niet ? Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ik blijf steken bij de missie waar je eieren in een huis moet gooien, weet iemand hoe dit moet of een goede site Reageren
Fuffie Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Als je een goede site wil hebben kan je beter naar Bully Missions gaan veel suces ! Mijn Canis Canem Edit was kapot ik was daar ongveer tot 11 % gekomen. Ik ga vandaag versie 1 halen maar ik heb op mijn memory ook nog iets van de platinum versie staan heb je kans dat ik dan me spel kapot maak ? Bewerkt: 23 augustus 2007 door fuffie Reageren
Caltson Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Als je een goede site wil hebben kan je beter naar Bully Missions gaan veel suces !Mijn Canis Canem Edit was kapot ik was daar ongveer tot 11 % gekomen. Ik ga vandaag versie 1 halen maar ik heb op mijn memory ook nog iets van de platinum versie staan heb je kans dat ik dan me spel kapot maak ? hey, normaal is de platinum versie dezelfde versie als de standaard versie, ik heb juist hetzelfde voorgehad met FFX. Greetz Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 weet iemand hoe je goed op ramen kunt richten met een katepult, net als met de eieren in de missie tad´s house. Het is me toen wel gelukt maar ik zat maar wat te drukken dus dat weet ik niet meer. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ja, Canis Canem Edit is een Free-Roaming game Reageren
Gino99 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hey.Ik heb een vraag:Je kan met je fototoestel foto's maken van studenten van de school,en die komen dan in je album.Maar ik mis ene en ik weet niet bij welke gang hij hoort en waar hij rond hangt.Zijn naam is Justin.Weet iemand waar hij is? Mvg:Gino Reageren
Dastard Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Hey.Ik heb een vraag:Je kan met je fototoestel foto's maken van studenten van de school,en die komen dan in je album.Maar ik mis ene en ik weet niet bij welke gang hij hoort en waar hij rond hangt.Zijn naam is Justin.Weet iemand waar hij is?Mvg:Gino Deze zit bij de preps,en is te vinden in de boxclub. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik heb Canis Canem Edit sinds vandaag en jézus wat een goeie game . Reageren
Rullez Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Ik krijg hem op 5 december van de goed heilige man. Reageren
philip14 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 het is een vet spel maar na een tijdje begon het te vervelen heb nu wel spontaan zin om het weer te spelen Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Oké daar komt mijn eerste vraag . Ik ben nu al vaker opgepakt wegens het vechten enzo, dus ik heb straf gekregen . Als straf moest ik Gymmen en stond er zoiets van: Ga niet uit de ring. Dan moest je iets met driehoekje indrukken en een combo doen met 3 vierkantjes. Dat heb ik allemaal gedaan en in álle gevallen viel die tegenstander uit de ring en élke keer dat hij weer uit de ring valt, gaat het weer opnieuw . En als ik hem niet uit de ring gooi, blijft het oneindig doorgaan. Mijn vraag: Wat is het doel van deze Opdracht? Ik snap er namelijk de ballen niet van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.