kees1991 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 volgens mij licht maimi in amerika hoor... dus wat bedoel je nu met half spaans ?? Reageren
White Gold Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Misschien omdat Vice City een soort caribisch eiland is en die tog eerst in het bezit van de spanjaarden waren, dus een oud spaans verlaten fort?? Reageren
nick11123 Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) sorry kees dat ik niet online was op msn ik moest weg SWYV ik vind het ook jammer dat ik je afwijs maar vol is vol en ik acapteer gewoon geen sketchup het is mischien lullig maar goed ik wil niet in discussie gaan. en ik wou ook een keer in een mod gaan Gta Madore maar daar werd ik afgewezen omdat ik geen models ingame kon zetten nu kan ik dat wel maargoed nu verder over deze mod ik wil nu geen gezeik meer en mensen kijk effe de hoofdpost der staat dat dat ik al 3 3ds maxers heb en dat het vol is. ik heb nog wel scmers nodig dus als je dat kan neem ik je aan nu over de mod jullie zitten nu te discuseren van of het spaans in of caribbines of wat dan ook. maar nu komt het verhaal deze mod heb ik uit inspiratie van spanje met die appartementen enzo dus het is een soort van cruising tussen spanje en wat tropische shit en we hebben dan een haven mischien komt er nog een vliegveld van daar die grote appartementen en die bergen (de bergen worden vernieuwd) en het moet zo vakantie achtig uitzien maar niet van miami want dan kan je Vice city wel gaan spelen hopen dat dit nu duidelijk is voor jullie en jij kees en nu ga ik weer verder aan mijn wpi site EDIT: 10,e pagina van dit topic Bewerkt: 30 september 2006 door nick11123 Reageren
SWYV Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 excuses voor de offtopic: bij em is maar pas 4de pagina van dit topic? nouja, veel succes dan maar, ik ga wel verdergaan bij de mod van FIRE1BULL want hij gebruikt ook Sketchup dusja Reageren
nick11123 Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) excuses voor de offtopic: bij em is maar pas 4de pagina van dit topic? nouja, veel succes dan maar, ik ga wel verdergaan bij de mod van FIRE1BULL want hij gebruikt ook Sketchup dusja daar ben ik blij om succes nog bij deze mod ontopic: ik zal deze week denk ik niet zoveel modden ik zit nog meer met die site bezig en ik ondekt net pas dat gister 30 sep dat West palm island 1 maand oud is, en heb 10 pagina,s en nog niks ingame gezet en op naar het volgende record Bewerkt: 30 september 2006 door nick11123 Reageren
White Gold Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Gefeliciteerd met je huidige record Reageren
Backsmash Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 nick, ik heb je toegevoegd maar ik weet niet of je geaccept hebt. mijn msn naam is martin Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 nick, ik heb je toegevoegd maar ik weet niet of je geaccept hebt. mijn msn naam is martin vreemd ik zit nu op msn en er kwam geen venser van dat iemand me heb geacepteerd we praten verder wel over op Pm anders word het te oftopic Reageren
kees1991 Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) ik heb voor de mod tog echt een eiland nodig. dus hier is die dan ben ik niet sexy ? Bewerkt: 2 oktober 2006 door kees1991 Reageren
nick11123 Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 ziet er mooii uit kees maar effe een mededeling: de mod word voor een paar dagen stil gelegd als of het al niet stil was maargoed dit komt ..... omdat ik bezig ben met iets speciaals en omdat ik het een beetje druk heb maar ik beloof binnenkort screens Reageren
gangster28 Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ziet er goed uit kees!! Ik zal van het weekend ook eens weer veder gaan. Reageren
nick11123 Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 (bewerkt) de splinternieuwe site van West Palm Island is online!! met uitgebreide info over de mod screens en nog meer chek hem nu! reactie,s en tip,s over de site zijn welkom Bewerkt: 4 oktober 2006 door nick11123 Reageren
kees1991 Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 ik heb de bergen gemaakt voor mijn eiland. en ik heb een ingestorte tunnel gemaakt. hiervoor heb ik helaas wel de boolean tool gebruikt. ik ga nog ff kijken of dit erg bugt. anders moet ik een andere manier bedenken Reageren
nick11123 Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 ziet er mooii uit kees alleen effe een vraag: ga je mischien nog meer wegen doen op je eiland? maare maak effe jou plaatje,s wat kleiner want de skin rekt uit ik ga ook weer modden ik heb nog die onzichtbare muur maar ik ga dat land overnieuw maken. ik haat die boolean tool me tunnels bugen ook denk ik Reageren
kees1991 Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 hoe kan dat nu. bij mij is de pagina niet uit gerekt ik ga denk ik dit wiekent probeeren om de shit ingame te setten. als ik thijt heb. nee ik denk niet dat er nog meer weegen komen. maar wie weet mischien wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.