Blastov Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Word het niet eens tijd voor ingame screens ? hoe kan dat nu. bij mij is de pagina niet uit gerekt Dan heb jij een groter beeldscherm en\of jouw resolutie staat hoger. ik haat die boolean tool me tunnels bugen ook denk ik In het nieuwe ms eiland (die nu nog wip is, screens @ sub-forum) Heb ik denk ik ongeveer 20x boolean gebruikt: 0 bugs. Als je ze toch hebt dan mot je gewoon een nieuwe col maken. Reageren
kees1991 Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Blastov ingame schreens komen dit wiekent van mij. ofer die schreens van mijn. oke die sal ik de volgende keer klijner maakne. en hoe Blastov kan u nu 20x de boolean tool gebruiken zonder maar 1 bug. wat doet u nu anders dan ik dan ?? en een niewe col maaken. dat hoor ik tog zo vaak. maar wat bedoelen jullie daar nu mee? moet ik dat het hele model opniew maaken ?? of gewoon de col opniew exporteeren ?? en van de col een col3 maaken dat schijnt ook te helpen. maar werkt dat ook voor gta VC ?? en kan col3 wel eens in gta VC ? Reageren
nick11123 Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 ja blastov ik ben er al mee bezig achja dit is nou echt risico nemen eerst een eiland maken ingame zetten en dan zit het vol bugs en dan kan het wegegooit worden en ja mijn resolutie is lager maar blastov ik heb wel een bug dankzij de boolean tool en ik hem me coll opnieuw gemaakt en geoptimize in de colle editor enz. maar niets hielp. maar doe jij niet als je de boolean tool gebruikt, de coordinaten allemaal op 0 zetten van jou model in 3ds max ?? Reageren
Blastov Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Met een nieuwe col maken bedoel ik ook echt een nieuw model speciaal voor de col maken, je moet dan gewoon boxen\planes etc. plaatsen op de plaats waar je hem tastbaar wil hebbben (dit is trouwens handig voor een high poly object) doe er desnoods nog wat edit poly opties bij op. Wat betreft de col aanpassen, col 3 is voor sa, col 1 of coll is voor 3\vc, optimize gebruiken is trouwens altijd goed het verkjeint je col met 2x. Oja nog iets, ik vind het leuk om vc maps naar sa te converteren, dus als jullie intresse hebben, (zit trouwens een voorwaarde aan, je moet je models wel binnen een gebied plaatsen van 256 bij 256) Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Met een nieuwe col maken bedoel ik ook echt een nieuw model speciaal voor de col maken, je moet dan gewoon boxen\planes etc. plaatsen op de plaats waar je hem tastbaar wil hebbben (dit is trouwens handig voor een high poly object) doe er desnoods nog wat edit poly opties bij op. Wat betreft de col aanpassen, col 3 is voor sa, col 1 of coll is voor 3\vc, optimize gebruiken is trouwens altijd goed het verkjeint je col met 2x.Oja nog iets, ik vind het leuk om vc maps naar sa te converteren, dus als jullie intresse hebben, (zit trouwens een voorwaarde aan, je moet je models wel binnen een gebied plaatsen van 256 bij 256) vc maps naar sanandreas converteren Hoe bedoel je? Vice city naar Sanandreas converteren? nou ja ik heb zelf geen Sanandreas op de PC dus ik kan het dan niet spelen effe over de mod ik ben de bergen en het land aan het vernieuwen en dan ga ik het ingame zetten want die muur krijg ik er niet uit de tunnel vernieuw ik ook nog... screens komen nog Reageren
masterkey Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Heej iedereen lange tijd geleden dat ik weer wat post Maar goed ik ga men eiland morgen beginnen ingame te zetten en dan begin ik met gebouwen te maken. Ohja en voor de mensen denken dat terunti's islands dood is is niet zo. Sorry wil geen mod promoten maar effu wat duidelijk maken Doei Reageren
nick11123 Geplaatst: 6 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 mischien klinkt het stom.. maar ik ben mijn eiland aan het restaureren en de rest erbij te maken. ik heb de bergen vernieuwd en het stukje land en ik heb de rest van het wegen stelsel gemaakt die aan de andere kant van het eiland komt lol hier het eiland met links de nieuwe stuk hier een andere uitzicht en als ik het basis van het eiland af heb! dan ga ik het helemaal ingame zetten. en nu ga ik weer verder modden Reageren
masterkey Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) Heej iedereen mijn eiland stond mij niet aan dus ben ik opnieuw begonnen. Nick nice man ik ben verliefd op je eiland dan he ik zou ook nog op mijn eiland een kermis maken en dat doe ik ga zometeen de botsauto's maken waar in je strax kunt rijden Bewerkt: 7 oktober 2006 door masterkey Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 wrom post nou weer niemand nou ja grote update: mijn berg is af hij moet alleen effe nog verder getextuurd worden ik ben er hartstikke blij mee het leek me dit keer leuker om in de berg een weg te maken zodat je erop kan rijden. het uitzicht vanaf de grond Hier de achterkant waar dat zand zit daar komt water. dat was het het eiland is bijna klaar om ingame te zetten Reageren
masterkey Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 ik ben opnieuw begonnen met men eiland voor West palm islands en men inspiratie stapelt zich op. Ik vind dit stukje moet ik zeggen toch wel geil beetje eigendunk maar goed Hier een 2 screens Geef je reactie maar Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 whooo... dat siet er echt wel horny uit jij ook nick11123. je eiland dan he vandaag gin ik probeeren om mijn eiland in-game te setten maar het werkt niet probleem staat hier http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=35697 ik heb het eiland in 2 stukken gedaan zodat 1 stuk maar 165 polys heeft :S en tog werkt de col niet naja. ik ga vandaag de hele dag naa denken over wat ik voor een gebouw ga maken. want ik weet momenteel nix. dus heeft er iemand nu nog iets wat die wel graag op mijn eiland wil zien ?? Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 (bewerkt) ingame een stukje dan het lijkt net sketchUp hier een stukje eiland ingame het lijkt alsof er stukjes wegen ontbreken maar die zijn er wel alleen ze verdwijnen telkens maar ik heb iets niet goed gedaan met de coll denk ik ik heb het wel gemapt met de IO mapper in 3ds max en dat heb ik kunnen doen dankzij die tut van wazuup wazuup echt bedankt dat je die tut nog had gemaakt ik probeer het wel op te lossen het mappen gaat nou goed nu alleen nog bugloos ingame proberen te krijgen EDIT NO BUGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ik heb ze rebuilt alleen nu moet ik nog die LOS,s maken Bewerkt: 7 oktober 2006 door nick11123 Reageren
cekeu Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 ingame een stukje dan het lijkt net sketchUp hier een stukje eiland ingame het lijkt alsof er stukjes wegen ontbreken maar die zijn er wel alleen ze verdwijnen telkens maar ik heb iets niet goed gedaan met de coll denk ik ik heb het wel gemapt met de IO mapper in 3ds max en dat heb ik kunnen doen dankzij die tut van wazuup wazuup echt bedankt dat je die tut nog had gemaakt ik probeer het wel op te lossen het mappen gaat nou goed nu alleen nog bugloos ingame proberen te krijgen EDIT NO BUGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ik heb ze rebuilt alleen nu moet ik nog die LOS,s maken dat ziet er al heel goed uit nu maar hopen dat er verder niet te veel bugs zijn Reageren
nick11123 Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 ik ga nu proberen het komplete eiland ingame te zetten alleen moet ik nog het nog effe een klein stukje groter scalen want de wegen waren nogal krapje,s maargoed hopen dat de rest No bug is Reageren
bramboy Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 erg mooi ik ben ook aan het modden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.