Jump to content

Grandt theft auto West Palm Island


Recommended Posts

Geplaatst:

Word het niet eens tijd voor ingame screens ? :D

hoe kan dat nu. bij mij is de pagina niet uit gerekt

Dan heb jij een groter beeldscherm en\of jouw resolutie staat hoger.

ik haat die boolean tool me tunnels bugen ook denk ik

In het nieuwe ms eiland (die nu nog wip is, screens @ sub-forum) Heb ik denk ik ongeveer 20x boolean gebruikt: 0 bugs. :D

Als je ze toch hebt dan mot je gewoon een nieuwe col maken.

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nick11123

    69

  • kees1991

    40

  • gangster28

    16

  • masterkey

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Blastov

ingame schreens komen dit wiekent van mij.

ofer die schreens van mijn. oke die sal ik de volgende keer klijner maakne.

en hoe Blastov kan u nu 20x de boolean tool gebruiken zonder maar 1 bug. wat doet u nu anders dan ik dan ??

en een niewe col maaken. dat hoor ik tog zo vaak. maar wat bedoelen jullie daar nu mee? moet ik dat het hele model opniew maaken ?? of gewoon de col opniew exporteeren ??

en van de col een col3 maaken dat schijnt ook te helpen. maar werkt dat ook voor gta VC ?? en kan col3 wel eens in gta VC ?

Geplaatst:

ja blastov ik ben er al mee bezig :D

achja dit is nou echt risico nemen eerst een eiland maken ingame zetten

en dan zit het vol bugs en dan kan het wegegooit worden :klap:

en ja mijn resolutie is lager :puh:

maar blastov ik heb wel een bug dankzij de boolean tool en ik hem me coll opnieuw gemaakt

en geoptimize in de colle editor enz. maar niets hielp. :-(

maar doe jij niet als je de boolean tool gebruikt, de coordinaten allemaal op 0 zetten van jou

model in 3ds max ??

:sigaar:

Geplaatst:

Met een nieuwe col maken bedoel ik ook echt een nieuw model speciaal voor de col maken, je moet dan gewoon boxen\planes etc. plaatsen op de plaats waar je hem tastbaar wil hebbben (dit is trouwens handig voor een high poly object) doe er desnoods nog wat edit poly opties bij op. Wat betreft de col aanpassen, col 3 is voor sa, col 1 of coll is voor 3\vc, optimize gebruiken is trouwens altijd goed het verkjeint je col met 2x.

Oja nog iets, ik vind het leuk om vc maps naar sa te converteren, dus als jullie intresse hebben, (zit trouwens een voorwaarde aan, je moet je models wel binnen een gebied plaatsen van 256 bij 256)

Geplaatst:
Met een nieuwe col maken bedoel ik ook echt een nieuw model speciaal voor de col maken, je moet dan gewoon boxen\planes etc. plaatsen op de plaats waar je hem tastbaar wil hebbben (dit is trouwens handig voor een high poly object) doe er desnoods nog wat edit poly opties bij op. Wat betreft de col aanpassen, col 3 is voor sa, col 1 of coll is voor 3\vc, optimize gebruiken is trouwens altijd goed het verkjeint je col met 2x.

Oja nog iets, ik vind het leuk om vc maps naar sa te converteren, dus als jullie intresse hebben, (zit trouwens een voorwaarde aan, je moet je models wel binnen een gebied plaatsen van 256 bij 256)

vc maps naar sanandreas converteren :?

Hoe bedoel je? Vice city naar Sanandreas converteren? :puh:

nou ja ik heb zelf geen Sanandreas op de PC dus ik kan het dan niet spelen :schater:

effe over de mod ik ben de bergen en het land aan het vernieuwen en dan ga ik het ingame zetten

want die muur krijg ik er niet uit :-(

de tunnel vernieuw ik ook nog... screens komen nog :)

Geplaatst:

Heej iedereen lange tijd geleden dat ik weer wat post :puh:

Maar goed ik ga men eiland morgen beginnen ingame te zetten en dan begin ik met gebouwen te maken.

Ohja en voor de mensen denken dat terunti's islands dood is is niet zo.

Sorry wil geen mod promoten maar effu wat duidelijk maken

Doei :cya:

Geplaatst:

mischien klinkt het stom.. maar ik ben mijn eiland aan het restaureren

en de rest erbij te maken.

ik heb de bergen vernieuwd en het stukje land

en ik heb de rest van het wegen stelsel gemaakt die aan de andere kant van het eiland komt :)

lol

hier het eiland met links de nieuwe stuk :Y

screeneilandwegen01og5.png

hier een andere uitzicht :sigaar:

wpiscreen07dm6.png

en als ik het basis van het eiland af heb! dan ga ik het helemaal ingame zetten. :puh:

en nu ga ik weer verder modden :eten:

Geplaatst: (bewerkt)

Heej iedereen mijn eiland stond mij niet aan dus ben ik opnieuw begonnen.

Nick nice man ik ben verliefd :puh: op je eiland dan he :puh:

ik zou ook nog op mijn eiland een kermis maken en dat doe ik ga zometeen de botsauto's maken waar in je strax kunt rijden ;)

Bewerkt: door masterkey
Geplaatst:

wrom post nou weer niemand :puh:

nou ja grote update:

mijn berg is af hij moet alleen effe nog verder getextuurd worden :)

ik ben er hartstikke blij mee :klap:

het leek me dit keer leuker om in de berg een weg te maken zodat je erop kan rijden.

screen01bergyk8.png

het uitzicht vanaf de grond :puh:

screen02bergqu7.png

Hier de achterkant waar dat zand zit daar komt water.

screen03bergnm2.png

dat was het het eiland is bijna klaar om ingame te zetten _O_

Geplaatst:

ik ben opnieuw begonnen met men eiland voor West palm islands en men inspiratie stapelt zich op.

Ik vind dit stukje moet ik zeggen toch wel geil :puh: beetje eigendunk maar goed

Hier een 2 screens :engel:

screenjte3fu6.jpg

screen4vt4.jpg

Geef je reactie maar

Geplaatst:

whooo...

dat siet er echt wel horny uit jij ook nick11123. je eiland dan he :puh:

vandaag gin ik probeeren om mijn eiland in-game te setten maar het werkt niet

probleem staat hier http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=35697

ik heb het eiland in 2 stukken gedaan zodat 1 stuk maar 165 polys heeft :S en tog werkt de col niet :cry:

naja. ik ga vandaag de hele dag naa denken over wat ik voor een gebouw ga maken. want ik weet momenteel nix. dus heeft er iemand nu nog iets wat die wel graag op mijn eiland wil zien ??

Geplaatst: (bewerkt)

ingame :{

een stukje dan :{ het lijkt net sketchUp :duh:

hier een stukje eiland ingame het lijkt alsof er stukjes wegen ontbreken maar die zijn er wel alleen

ze verdwijnen telkens :-(

bugiebugiepp0.jpg

maar ik heb iets niet goed gedaan met de coll denk ik :duh:

ik heb het wel gemapt met de IO mapper in 3ds max

en dat heb ik kunnen doen dankzij die tut van wazuup

wazuup echt bedankt dat je die tut nog had gemaakt _O_

ik probeer het wel op te lossen het mappen gaat nou goed nu alleen nog bugloos ingame proberen te krijgen :sigaar:

EDIT

NO BUGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

ik heb ze rebuilt alleen nu moet ik nog die LOS,s maken :puh:

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:
ingame :{

een stukje dan :{ het lijkt net sketchUp :duh:

hier een stukje eiland ingame het lijkt alsof er stukjes wegen ontbreken maar die zijn er wel alleen

ze verdwijnen telkens :-(

bugiebugiepp0.jpg

maar ik heb iets niet goed gedaan met de coll denk ik :duh:

ik heb het wel gemapt met de IO mapper in 3ds max

en dat heb ik kunnen doen dankzij die tut van wazuup

wazuup echt bedankt dat je die tut nog had gemaakt _O_

ik probeer het wel op te lossen het mappen gaat nou goed nu alleen nog bugloos ingame proberen te krijgen :sigaar:

EDIT

NO BUGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

ik heb ze rebuilt alleen nu moet ik nog die LOS,s maken :puh:

dat ziet er al heel goed uit :klap: nu maar hopen dat er verder niet te veel bugs zijn :N

Geplaatst:

ik ga nu proberen het komplete eiland ingame te zetten :D

alleen moet ik nog het nog effe een klein stukje groter scalen want de wegen waren nogal krapje,s :puh:

maargoed hopen dat de rest No bug is :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...