White Gold Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Ik hoop dat die snel komt het ziet er allemaal wel gaaf uit! Reageren
DavidoS Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Gaan jullie ook palmbomen maken? dat zou wel vet op het eiland staan Reageren
nick11123 Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Ik hoop dat die snel komt het ziet er allemaal wel gaaf uit! als je fan van deze mod ben kan je wel een paar maanden wachten voor dat de betá uit komt Gaan jullie ook palmbomen maken? dat zou wel vet op het eiland staan tuurlijk het heet niet voor niets West Palm Island ik exporteer ze gewoon uit vice city Reageren
DavidoS Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) tuurlijk het heet niet voor niets West Palm Island ik exporteer ze gewoon uit vice city Ok:P Dit word trouwens egt een vet mooie mod! Ga zo door Bewerkt: 10 september 2006 door DavidoS Reageren
kees1991 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) nick11123 wat bedoel jij met 5 of 4 meter ?? en wil je echt palmboomen gaan maaken of gewoon de bestaande gaan gebruiken ?? EDIT mijn hotel heeft: 752 polys. hier krijg ik er makelijk nog wel een aantal van af hoor. Bewerkt: 10 september 2006 door kees1991 Reageren
nick11123 Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 nick11123wat bedoel jij met 5 of 4 meter ?? en wil je echt palmboomen gaan maaken of gewoon de bestaande gaan gebruiken ?? EDIT mijn hotel heeft: 752 polys. hier krijg ik er makelijk nog wel een aantal van af hoor. oke maar over de palm bomen ik gebruik de bestaande net zoals lantaaren palen enzo genaamd generics met 5 meter bedoel ik de onder kant van je hotel kijk als je een box maakt dan staat er rechts in het scherm Heigth daar moet je 4 of 5 invullen want als je 2 doet en je zet hem ingame dan is hij veeltste laag en gebruik ook de scale model van een player uit Gta als je die heb. Reageren
kees1991 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) jha jhaa... ik weet wat genericks zijn. maar DavidoS vraagt of wij ZELF de boomen gaan maken. en dat doen we dus (volgens mij) niet ofer dat 5 of 4.. ik weet niet wat ik daar heb ingefult. maar ik inporteer ff de player. (de weg is wel op juiste maat. want daar heb ik een auto op geset) EDIT mijn hotel heeft nu nog maar 605 polys Bewerkt: 10 september 2006 door kees1991 Reageren
nick11123 Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 oke en hij is een stukje breeder dan de auto dat je wel lekker kan rijden ? 605 poly,s is goed. maar kom je effe online op msn ik ben ook online dat praat effe makelijker Reageren
masterkey Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Ik ben verliefd op mij hotel er komt achter nog een tereintje met zwembad enz wat bij het hotel hoord Hier screens OH ja kees nice man dat hotelletje ik wil ook neon enz op mijn hotel maar weet ook niet hoe het moet maarja dat zien we dan wel het hotel is maar 543 pol's OH JA EN IN HET HOTEL KOMT OOK EEN INTERIEUR MAAR DIE BETREET JE VIA EEN MARKER BINNENKORT. EN DAN KOM JE IN JE HOTEL KAMERTJE:p ik ga strax even dit stukje alfast ingame zetten en begin dan aan het zwembad Bewerkt: 10 september 2006 door masterkey Reageren
nick11123 Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) hartstikke mooi Masterkey alleen weet jij al hoe jou eiland eruit komt te zien en waar hij komt ?? want dan is het wat duidelijker bewerk gewoon effe mijn kaart en teken dan je eiland. voorderest gaat lekker trouwens die appartement van mij word ook een save house die hotel van jou doet me echt denken aan een hotel in amerika ergens in de drukke stad Bewerkt: 10 september 2006 door nick11123 Reageren
kees1991 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 ik vint het niet eerlijk. jullie kunen alemaal zulke mooie gebouwen maaken. en ik niet waar halen jullie tog de ideen van daan ? ik heb nog 1 idee voor een hotel en dan sit ik weer sonder :S. masterkey het is echt masterlijk. echt supper. ik ben beniewet naar de vorm van uwe eiland Reageren
nick11123 Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 ik kom even zeggen ik ga vandaag om 3 uur naar engeland en Woensdag kom ik weer terug jullie kunnen gewoon nog verder gaan met de mod maar niet te veel maken Reageren
kees1991 Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 (bewerkt) ik kom even zeggen ik ga vandaag om 3 uur naar engeland en Woensdag kom ik weer terug jullie kunnen gewoon nog verder gaan met de mod maar niet te veel maken eemm... wrm mogen wij niet te veel maaken? niet dat dat gaat luken maar tog. ik heb al wel weer 1 heel niew hoteletje klaar . aleen de ondergront moet ik nog wat mee gaan doen. ik vint hem zelf deze keer wel goet gelukt. en kan iemand mij uit leggen hoe je een trap maakt Bewerkt: 13 september 2006 door kees1991 Reageren
nick11123 Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2006 ik ben weer terug van engeland ik heb een nieuwe kaart gemaakt Klikje die van Masterkey staat er nog niet bij Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 (bewerkt) Zeer mooi hoor kees!!! En jij ook natuurlijk he nick!!! vooral dat grote appartement!!! Bewerkt: 13 september 2006 door FIRE1BULL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.