Xwa Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Zeer mooi iedereen deze mod word nice man Reageren
White Gold Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 (bewerkt) Heel erg mooi, een egt Vice City sfeer aan t worden:p Bewerkt: 14 september 2006 door Stefantjuh Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Hoe je een trap maakt in 3dsmax? FF kijken... Create>waar Standard Primitives staat kies je voor >Stairs>daar staan ze Reageren
kees1991 Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 jha. deze mod wort inderdaat heel mooi stefaneke dat weet ik. maar dat zijn alemaal niet echt bruikbaare trapen. ik bedoel meer zoon trap http://www.scrabble-assoc.com/images/2003/...r/stairs-3.jpeg Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Ik doe dat D.M.V vee extruden, dat lijkt mijn het makelijks, kijk maar Reageren
nick11123 Geplaatst: 14 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2006 ben blij dat iedereen het een goeie mod vind was al bang dat dit crap zou worden toen ik dit topic starte maar ik ben even bezig geweest met mappen op mijn eiland de parkeer tereinen maken enzo op het eiland en dan kan ik het ingame zetten, de palmbomen en lantaaren palen enz.. map ik pas ingame. Dat appartement map ik als ik het ingame ga zetten apart want anders word het teveel poly,s De parkeer plaats van het appartement de texture,s ga ik mischien nog veranderen de eerste mapping dat ik had laate zien was om mij een beeld te geven waar alles komt te staan dit is nu voor het echie ik weet niet hoe het met de rest voorstaat maar Kees gaat al hartstikke goed!! en masterkey kan zijn 3ds max bestand niet openen en gangster weet ik niet wat hij aan het doen is maar hij heb het denk ik druk met school. ik denk als dit allemaal zo goed gaat dat we mischien in Juni al een beta filmpje kunnen verwachten. binnen kort ook een site Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Ik ben nu met een begin voor de brug naar kees, Het lukt niet helemaal goed maar jullie krijgen screens als hij af is. Reageren
nick11123 Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 oke ik dacht dat ik de brug ging maken maarja jij mag het ook doen alleen maak meer tijd voor je eiland dus ga niet alleen met die brug proberen te maken succes nog als het echt niet lukt doe ik het wel ik ben nu niet meer aan het modden ik ben nu bezig de site maken een eigen forum krijgen we NIET alleen een site Masterkey host hem voor me Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Mij maakt het ook niet zo veel uit maar aangezien jou eiland gorter is kun je beter je daar mee bezig houden. Wip: Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 das mooi maar wrm hebben jullie nu alemaal al een stuk van het eiland en ik niet!! o... komt dat om dat ik een n00b ben....? -JA- gangster28 ik ben beniewet naar de brug. ik kan niet wachten Reageren
Puma Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 ben blij dat iedereen het een goeie mod vind was al bang dat dit crap zou worden toen ik dit topic starte maar ik ben even bezig geweest met mappen op mijn eiland de parkeer tereinen maken enzo op het eiland en dan kan ik het ingame zetten, de palmbomen en lantaaren palen enz.. map ik pas ingame. Dat appartement map ik als ik het ingame ga zetten apart want anders word het teveel poly,s De parkeer plaats van het appartement de texture,s ga ik mischien nog veranderen de eerste mapping dat ik had laate zien was om mij een beeld te geven waar alles komt te staan dit is nu voor het echie ik weet niet hoe het met de rest voorstaat maar Kees gaat al hartstikke goed!! en masterkey kan zijn 3ds max bestand niet openen en gangster weet ik niet wat hij aan het doen is maar hij heb het denk ik druk met school. ik denk als dit allemaal zo goed gaat dat we mischien in Juni al een beta filmpje kunnen verwachten. binnen kort ook een site Ziet er cool uit alleen zou ik het nog beetje scalen; als je je indenkt dat er een mannetje in die auto zit, de lengtes van dat mannetje ten opzichte van de auto in je hoofd houdt en dan naar zo'n raam kijkt van dat gebouw dan zie je dat een zo'n verdieping 2x zo'n mannetje is en 1 raam is nog wel langer dan 1 mannetje (maarja dit is mijn mening). ik zou dus het gebouw iets groter maken . Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 je heb ongelijk. want ga maar eens staan in je kamer. dan pas je er ook wel 1,5x in. de ramen van het hotel van nick zijn van de floer tot het plafon. dus de verhouding die klopt ongeveer wel. mischien net iets te groot. maar wat ik begreepen heb van nick is dat het ingame altijd een betje krimpt. dus dan is het presies de juiste vormaat BELANGERIJK VOOR DE LEDEN dit wiekent zal ik maar wijnig gaan modden. dis komt door de K*t school. ik heb veel HW van NL en een groote opdracht van beel & media en daar ben ik niet blij mee. want ze moeten alerbij maandag klaar. Reageren
nick11123 Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 (bewerkt) het krimpt niet ingame hoor maar als je zegmaar dat beeld van Tommy heb en je ziet dat gebouw dan lijkt hij helemaal niet zo groot het is natuurlijk wel groot maar de verhouding klopt ik heb wel waar die balkonnetje,s staan is wel wat hoog maar dat maakt niet uit models krimpen niet ingame hoor. kijk maar is naar deze screen: ik heb een model van de dat Ocean drive hotelletje uit Vice city gexporteerd in 3ds max en dat zag er ook groot uit vergeleken met dat mannetje dus het klopt nu lijkt het dat mijn appartement kleiner is maar het klopt want die hotels bij de Ocean drive zijn meestal groot dus geen zorg kinders EDIT: lol kees jij bent geen n00b hoor je bent een beginnende 3ds maxer. Bewerkt: 15 september 2006 door nick11123 Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 jha een beginende 3ds n00b jha huidig stat's van mijn ijland. let ff nog niet op de achtergront. die wort later nog veranders hoor. INFO wat is er verandert denk je mischien. 1: de belangerijkste. als je eerdere post van mij sag. met de render van het blauwe gebouw. en je keek er goet naar. dan zag je dat te textures niet goet waaren. nu zitten ze wel goet. 2: de oprit is verandert. hij is nog niet klaar. van er kan geen enkele auto zoon scherpe bocht neemen. maar dat komt alemaal nog goet. Reageren
nick11123 Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 ik heb hem net gezien bij Show jou models topic ik heb daar een reactie op gegeven en nu nog een keer ik vind het heel mooi alleen effe 2 vragen dat groene bij die eerste hotel is dat groen van 3ds max of heb je daar een texture voor gebruikt. de tweede die rechtste gebouw moet je effe groter scalen als je online komt op msn leg ik het je wel uit. je eiland ziet er ook goed uit. en nou niet meer zeuren dat je het niet kan of een beginnende n00b want het ziet er hartstikke goed uit. ik zelf ben nu even gestopt met modden ik ben nu bezig met de website van WPI Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.