nick11123 Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2006 Ik heb vandaag mijn eiland ingame gezet maar zonder wegen en strand hier effe een screen: het is niet zo iets bijzonders hoor alleen ik heb last van één z,n geile onzichtbare muur en ik heb de col opnieuw gemaakt maar even goed nog die muur weet iemand mischien hoe ik dat kan oplossen ik heb in de colle editor2 gekeken maar het zag er normaal uit. de wegen moeten er ook nog ingemapt worden maar dat doe ik in 3ds max zelf met de IO mapper dan kan ik veel makkelijker mappen dan met Moomapper. Reageren
kees1991 Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Geplaatst: 23 september 2006 geweldig goet niews mijn gta vc werkt weer. nu kan het feest pas echt begine ik ga morgen probeeren het eerste ingame te setten Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2006 (bewerkt) perfect kees ik ga de troep ook effe ingame zetten als het lukt ik zit nog al te klooien met die wegen ps kom je effe op msn Bewerkt: 23 september 2006 door nick11123 Reageren
kees1991 Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) :D ik ben zo heel erg blij :D ik heb voor het eerst een model in gta VC gekereegen helemaal zelf. in EEN keer Bewerkt: 24 september 2006 door kees1991 Reageren
gangster28 Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Ziet er goed uit kees alleen ik zou hem prelighten dan is hij niet zo donker. Reageren
nick11123 Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 hartstikke goed kees :D ik heb mijn eiland nog niet helemaal ingame gezet want ik heb nog die onzchibare muur maar kees je moet bij de texture,s de diffuse op wit zetten dan zijn je models niet zo donker ik ben met nog iets beters maar wat zeg ik niet Reageren
Blastov Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 alleen ik zou hem prelighten # kees, dat doe je door de difuse color op wit te zetten in 3ds max. want ik heb nog die onzchibare muur Dat is minder, probeer is je co;l te optimizen in de col editor 2 (open je col in de col editor, rechtermuisknop op de col(s) met de onzichtbare muur, optimize) Anders moet je gewoon uitzoeken waar hij zit (kijk waar je boolean, extrude, bevel etc. hebt gebruikt) en exporteer dan alleen dat gedeelte waar die onzichbare muur zit, dus dff en maak zelf een nieuwe col door bijv. box'en over je model te plaatsen. Reageren
White Gold Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Die bergen waren egt mooi, er komt egt vordering in! Reageren
nick11123 Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2006 ik heb dankzij de tut van wazuup mijn eiland PERFECT kunnen mappen alleen vice city gaf een error maar ik ga het effe opnieuwe beginnen met mijn models ingame zetten en dan....... kunnen jullie ingame screens zien Reageren
kees1991 Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 mijn gta vc gaf ook al een error. maar ik sit nu ff op school. als ik straks thuis ben set ik alles wat klaar is ingame Reageren
cekeu Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 Het ziet er allemaal heel knap uit zeg zochten jullie soms nog beta testers? anders wil ik mij wel opgeven van modden en mappen kan ik wel niet zoveel ik heb altijd colproblemen Reageren
nick11123 Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2006 (bewerkt) Het ziet er allemaal heel knap uit zeg zochten jullie soms nog beta testers? anders wil ik mij wel opgeven van modden en mappen kan ik wel niet zoveel ik heb altijd colproblemen hmm ik..... ja ik weet het niet maar als je alle bugs enzo weet te vinden en als het goed doet is het goed als je maar je best doet je heb voorlopig nog niks te doen maar..... Conclusie.....Aangenomen Bedankt nog dat je deze mod komt joinen Bewerkt: 29 september 2006 door nick11123 Reageren
Backsmash Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 (bewerkt) Wat wil je gaan doen: beta testen welke Gta heb je: san andreas, vice city en gta1+2. ik kan goed bugs vinden. ik heb in diverse mods en maps (andere spellen) bugs gevonden. alleen heb ik geen geluid. Bewerkt: 29 september 2006 door Backsmash Reageren
kees1991 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 oke als je maar gta vc heb dan is het genoeg. dat je geen geluit heb is wel jamer voor u. maar is opzig niet erg... dus als het aan mij licht ben je wel aangenomen nick moet het nog wel ff goet kuuren. maar 2 beta testers lijken mij wel goet. en dan hebben we er ook niet meer nodig Reageren
nick11123 Geplaatst: 30 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2006 oke als je maar gta vc heb dan is het genoeg. dat je geen geluit heb is wel jamer voor u. maar is opzig niet erg... dus als het aan mij licht ben je wel aangenomen nick moet het nog wel ff goet kuuren. maar 2 beta testers lijken mij wel goet. en dan hebben we er ook niet meer nodig en wie zegt dat jij iemand mag aannemen nee hoor het is goed je bent aangenomen jongen! je kan voorlopig nog effe niks testen maar ik beloof je binnenkort mag je mijn eigen eiland testuh jezus zeg ik wist niet dat er meer mensen woude komen joinen iniedergeval heb ik genoeg beta testers! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.