Jump to content

Latest News from Vice City Stories


SummerBase

Recommended Posts

vcs.png

Dit nieuwsbericht is geschreven door: Pietje II.

Fiets en ingame screens!



Een lid van GTAForums.com heeft GTA Vice City Stories al in bezit, wij zullen helaas nog even moeten wachten tot vrijdag voor de realeasedatum van Vice City Stories. Het interessante is dat dit lid foto's heeft gemaakt met zijn digitale camera, en wat zagen we nou? Een fiets! GTA Vice City Stories bevat dus fietsen! De foto's zijn met de digitale camera gemaakt en dus van slechte kwaliteit, maar alles is goed te onderscheiden.

Ook wist het lid wat informatie aan ons over Vice City Stories te verstrekken:
  • Je begint op het Vice City Mainland (het tweede eiland dus);
  • In het begin kan je zo'n 30 tot 60 seconden in het water blijven voordat je verdrinkt;
  • Verder is ook bekend gemaakt dat je voor GTA Vice City Stories firmware 2.81 nodig zult hebben;
  • Voor zover we weten rijden politieagenten ook weer op politiemotoren;
  • De Dodo en de Skimmer waren gespot.

Bekijk =>hier<= het desbetreffende topic op GTAForums.com.

photo0085gb0.jpg

photo0077fu6.jpg

Ook is de bijgeleverde kaart gefotografeerd:

photo0081ke2.jpg

_ _ _ _

vcs.png

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    31

  • Pietje II

    25

vcs.png

Dit nieuws bericht is geschreven door: 'SummerBase'.

VCS Uit in de VS en exclusieve informatie.



Aller eerst wil ik mijn excuses aanbieden dat het zo lang heeft geduurd voordat er een nieuws-bericht op de planken staat ik had namelijk een zeer drukke middag en ben dus laat terug gekomen en ik moest uiteraard natuurlijk eerst zelf snoepen van het heerlijke nieuws. Ik heb een exclusief voorbeeld van een missie gekregen via de webcam en wel van onze eigen Meetlat. Ik heb daarna natuurlijk een divers aantal screenshots van gemaakt en die krijgen jullie uiteraard te zien. Ook zijn er nog wat diverse wetenswaardigheden naar boven gekomen. Dus ik zou zeggen mis hem niet één van de laatste 'Vice City Stories' updates is geboren.

Onderaan de pagina zal je een grote lijst met screenshots zien en dit heeft een reden, want er zit een speciaal limiet op de afbeeldingen in een post waardoor ik er geen mooie thumbnails van kon maken, maar dat doet er niet toe ze zijn er en dat is wat mij betreft het belangrijkste. Ook zijn er screens gemaakt door diverse personen of ze dit nou met Devhook (een programma waar ik jullie niks over uit ga leggen) doen of dat er een screen-maak functie in zit, dat is nog niet duidelijk. Ook heeft onze Meetlat ook nog een filmpje gemaakt die kun je 'Hier' bekijken. Meetlat nogmaals bedank voor het inzenden van deze video. In die video moet je een drive-by uitvoeren en ondertussen luister je naar Lazlow en Couzin Ed in V-Rock.

Uit de GXT heeft onze eigen Jarno het volgende gevonden: Voor Phil Collins concert moet je $60 betalen. - Als hij nog meer informatie uit de GXT heeft gehaald zul je het in dit onderdeel lezen. -

Hieronder zie je de screenshots en artworks die nieuw zijn.

Meetlat's 7 minuten durende Gameplay Video!

owndqk0.gifvideo3.gifvideo4.gif

b08089d0a0.gif9790af8e.gif5fb1f0a8.gif

screen2we6.th.png screen6df3.th.png screen4dv3.th.png

screen5oh8.th.png screen3bu5.th.png screen7pp4.th.png

Op de website van GTAPSP.com staan sinds een aantal uren de voledige soundtrack lijsten en ik heb natuurlijk de kans gegrepen om daar en selectie van te pakken dit maal dus niet met links naar YouTube, maar dat komt misschien eventueel nog wel.

V-Rock

Dio - Holy Diver × Queensryche - Queen Of The Reich × Kiss - Lick It Up × Dokken - Breaking The Chains × Autograph - All I'm Gonna Take × Accept - Balls To The Wall × Ted Nugent - Stranglehold × Ratt - Round And Round × Judas Priest - Electric Eye × Motley Crue - Looks That Kill × Quiet Riot - Metal Health (Bang Your Head)

Flash FM:

× Laura Branigan - Gloria × Rick Springfield - Human Touch × INXS - The One Thing × Philip Bailey - Easy Lover × Scandal - The Warrior × Alison Moyet - Love Resurrection × The Alan Parsons Project - Games People Play × Pat Benatar - Love Is A Battlefield × Talk Talk - It's My Life × Missing Persons - Destination Unknown × Wang Chung - Don't Let Go × Genesis - Turn It On Again × Paul Young - Come Back And Stay

Emotion:

The Motels - Only The Lonely × 10cc - I'm Not In Love × Quarterflash - Harden My Heart × Toto - Make Believe × Foreigner - I Want To Know What Love Is × Pat Benatar - We Belong × The Pretenders - Private Life × Phil Collins - In The Air Tonight × Roxy Music - Avalon × Eddie Money - Baby Hold On × Rainbow - Stone Cold × Giuffria - Call To The Heart × The Art of Noise - Moments In Love × The Assembly - Never, Never

Fresh FM:

Afrika Bambaataa; Soulsonic Force - Renegades Of Funk × Jozun Crew - Pack Jam (12-inch Remix) × Run DMC - It's Like That × Planet Patrol - Play At Your Own Risk (12-inch Remix) × Man Parrish - Boogie Down Bronx × Midnight Star - Freak-A-Zoid × Whodini - Freaks Come Out At Night

Paradise FM:

Jackie Moore - This Time Baby × Gwen Guthrie - It Should Have Been You × Sister Sledge - Lost In Music × Donald Byrd - Love Has Come Around (12-inch Remix) × Change - The Glow Of Love × Exodus - Together Forever × Class Action - Weekend

VC For Lovers:

Marvin Gaye - Sexual Healing × Earth, Wind & Fire - Fantasy × Hot Chocolate - It Started With A Kiss × Rick James - Mary Jane × The Commodores - Nightshift × Barry White - It's Ecstacy When You Lay Down Next To Me × Teddy Pendergrass - Love Tko × Keni Burke - Keep Rising to the Top

Wave 103:

Human League - Love Action (I Believe In Love) × The Thompson Twins - Love On Your Side × Depeche Mode - Everything Counts × Blondie - Heart Of Glass × Frankie Goes to Hollywood - Relax × ABC - How To Be A Millionaire × New Order - Blue Monday × Kajagoogoo - Too Shy × Heaven 17 - Penthouse And Pavement × Berlin - Sex (I'm A...) × Howard Jones - Like To Get To Know You Well × The Cure - A Forest × A Flock of Seagulls - Space Age Love Song × Yaz - Don't Go × Japan - Quiet Life

Radio Espantoso:

Ray Barretto - Acid × Pete Rodriguez - I Like It Like That × Tito Puente - Oye Como Va × Bobby Valentin - Mi Ritmo Es Bueno × Celia Cruz; Johnny Pacheco - Quimbara × Hector Lavoe - Mi Gente × Eddie Palmieri - Revolt/La Libertad Logico × Willie Colon - El Malo

Wegens het bestreden afbeeldingen limiet moet ik het helaas in links doen.

Victor Vance 1

Victor Vance 2

Victor op de Jetski.

Victor op de Jetski dichtbij.

Op de vlucht.

Victor heeft een Minigun in zijn hand.

Achtervolgd voor de SWAT.

VC-PD Helicopter.

Umberto Robina met onbkende vrouw.

Victor op de motor.

Uitzicht over VCS

Midland Club

Sunshine Cars

Sunshine Cars anno 1984

Screens van Meetlat! 1

Screens van Meetlat! 2

Screens van Meetlat! 3

Screens van Meetlat! 4

Screens van Meetlat! 5

Screens van Meetlat! 6

Screens van Meetlat! 7

Screens van Meetlat! 8

Screens van Meetlat! 9

Screens van Meetlat! 10

Screens van Meetlat! 11

Screens van Meetlat! 12

Screens van Meetlat! 13

Screens van Meetlat! 14

Bestanden uit het spel gevonden door Jarno:

Afbeelding 1

Afbeelding 2

Afbeelding 3

Afbeelding 4

Afbeelding 5

Afbeelding 6

Afbeelding 7

Sta klaar voor nog meer nieuws, want GTAForums is een beetje traag vandaar dat het zo lang duurt voordat mensen weer nieuwe informatie hebben. In ieder geval tot de volgende GTA Vice City Stories: - The Latest news from Vice City Stories update. ;)

vcs.png

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Dit nieuws bericht is geschreven door: 'SummerBase'.

VCS in NL en BE waarschijnlijk uitgesteld.



Toen ik vandaag had gebeld naar diverse winkels in grote steden zoals Groningen, Leeuwarden, Heerenveen en Assen kwam ik op een harde waarheid terecht. Geen enkele winkel had Vice City Stories en zelfs niet in hun magazijnen. Ook kreeg ik via diverse contact-personen waaronder Ikkes en Dizzee ook de melding dat hij pas op 8 á 10 November in de winkels moet liggen. Ik weet zelf niet hoe hun gesprekken gingen, maar het werd toch duidelijk dat hij in Belgie en in Nederland niet op 3 November uit komt en dat we moeten wachten op de gestelde release 8 November.

De hardewaarheid kwam ik echter tegen in een gesprek tussen een medewerker van de Freerecordshop (NL) de medewerker heeft mij verteld: 'Rockstar Games heeft vanochtend het bericht gegeven dat het spel uitgesteld is.' In hoeverre we dit moeten geloven weet ik niet, maar dat het toch wel enige kern van waarheid heeft wil ik toch wel toegeven, want de Dynabite, Dixons, Intertoys, Bart Smit, Mediamarkt en lokale zaken wisten mij allemaal te vertellen dat hij toch echt uitgesteld is.

Wat nu het vreemde is: Het is tot dusver niet aangekondigd, maar een medewerker van de Bart Smit kon mij melden: 'Op de zojuist uitgegeven release lijst staat 8 November, maar het kan ook later worden. Je moet gewoon nog even terug bellen.' Dat deed mij eerlijk gezegt toch wel op de gedachten zetten dat het echt waar is. Vice City Stories is uitgesteld, of dit waar is is nog niet officieel verzekerd, maar dat veel mensen met dit zelfde feit aan kaarten is het toch wel dubbel en dwars duidelijk dat het wel zo is. Mocht het niet waar wezen dan zal je het hierin lezen.

Dynabite's Vice City Stories Uitstel.

Music Store's Vice City Stories Uitstel.

Heb je GTA Vice City Stories wel gekocht in een Nederlandse Winkel en kun je aantonen door middel van een foto dat je hem gekocht hebt, dan krijg je een waardering in dit topic zodat meer mensen hem in een selecte winkel kunnen kopen, stuur mij alleen hiervoor een PM.

vcs.png

Teller is aangepast: Mijn dank gaat naar Jarno! _O_

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Dit nieuws bericht is geschreven door: 'SummerBase'.

Diverse Cheats bekend voor VCS



Onze eigen Edison Carter heeft het hem toch weer geflikt nog geen dag na de Engelse Release heeft hij de ISO doorzocht en op de Cheats gezocht en hij heeft ze gevonden hoor op zijn website: 'Cheatdevice.com' zijn ze allemaal te vinden, maar voor het gemak kun je ze ook in dit topic terug vinden. Ik zal maar toegeven dat dit een pleister op de wond is voor het vorige nieuwsbericht, maar ik en Pietje II zullen je op de hoogte houden van de gang van zaken.

Wapen Set 1 Links, Rechts, X, Omhoog, Omlaag, Vierkant, Links, Rechts

Wapen Set 2 Links, Rechts, Vierkant, Omhoog, Omlaag, Driehoek, Links, Rechts

Wapen Set 3 Links, Rechts, Driehoek, Omhoog, Omlaag, Rondje, Links, Rechts

Krijg $250000 Omhoog, Omlaag, Links, Rechts, X, X, L1, R1

Armor Omhoog, Omlaag, Links, Rechts, Vierkant, Vierkant, L1, R1

Health Omhoog, Omlaag, Links, Rechts, Rondje, Rondje, L1, R1

Verhoog Wanted Level Omhoog, Rechts, Vierkant, Vierkant, Omlaag, Links, Rondje, Rondje

Nooit Opgepakt Omhoog, Rechts, Driehoek, Driehoek, Omlaag, Links, X, X

Zonnig Weer Links, Omlaag, R1, L1, Rechts, Omhoog, Links, Rondje

Normaal Weer Links, Omlaag, R1, L1, Rechts, Omhoog, Links, X

Winderig Weer Links, Omlaag, L1, R1, Rechts, Omhoog, Links, Vierkant

Regenachtig Weer Links, Omlaag, L1, R1, Rechts, Omhoog, Links, Driehoek

Raar Weer Links, Omlaag, Driehoek, X, Rechts, Omhoog, Links, L1

Krijg Rhino / Tank Omhoog, L1, Omlaag, R1, Links, L1, Rechts, R1

Snellere Klok R1, L1, L1, Omlaag, Omhoog, X, Omlaag, L1

Explodeer alle wagens L1, R1, R1, Links, Rechts, Vierkant, Omlaag, R1

Voetgangers Riot R1, L1, L1, Omlaag, Links, Rondje, Omlaag, L1

Voetgangers vallen je aan Omlaag, Driehoek, Omhoog, X, L1, R1, L1, R1

Voetgangers hebben wapens Omhoog, L1, Omlaag, R1, Links, Rondje, Rechts, Driehoek

Snellere Gameplay Links, Links, R1, R1, Omhoog, Driehoek, Omlaag, X

Slomere Gameplay Links, Links, Rondje, Rondje, Omlaag, Omhoog, Driehoek, X

Perfect Traction, Omlaag Car Hop Omlaag, Links, Omhoog, L1, R1, Driehoek, Rondje, X

Zelfmoord Rechts, Rechts, Rondje, Rondje, L1, R1, Omlaag, X

23) ? Omhoog, Omlaag, Driehoek, X, L1, R1, Links, Rondje

24) ? Omhoog, Omhoog, Rechts, Links, Driehoek, Rondje, Rondje, Vierkant

Zwart Verkeer L1, R1, L1, R1, Links, Rondje, Omhoog, X

Krijg Trashmaster/vuilniswagen Omlaag, Omhoog, Rechts, Driehoek, L1, Driehoek, L1, Driehoek

27) ? Omlaag, Omhoog, Rechts, L1, L1, Vierkant, Omhoog, L1

Mannen volgen je Rechts, L1, Omlaag, L1, Rondje, Omhoog, L1, Vierkant

Omhoogside Omlaag Vierkant, Vierkant, Vierkant, L1, L1, R1, Links, Rechts

Omhoogside Omlaag Links, Links, Links, R1, R1, L1, Rechts, Links

31) ? Omhoog, Omhoog, Omhoog, Vierkant, Vierkant, Driehoek, R1, L1

32) ? Omhoog, Omhoog, Omhoog, Rondje, Rondje, X, L1, R1

33) ? Omhoog, Omhoog, Omhoog, X, X, Vierkant, R1, L1

34) ? Omhoog, Omhoog, Omhoog, Driehoek, Driehoek, Rondje, L1, R1

Chrome Cars Rechts, Omhoog, Links, Omlaag, Driehoek, Driehoek, L1, R1

Voor de jongere leden onder ons heb ik het even vertaald zodat het misschien iets duidelijk is. Tot de volgende Vice City Stories- The Latest news from Vice City Stories Update!

vcs.png

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

VCS-News.png

Dit nieuws bericht is geschreven door: 'SummerBase'.

Bedankt Lezers!



Het is al weer een tijd geleden dat ik, SummerBase of mijn collega Pietje II een nieuwsbericht gepost hebben. Dit komt voornamelijk omdat er helemaal geen nieuws meer is, want iedereen weet vrijwel alles al over het spel. Ik, SummerBase vond het wel gepast om een afsluiting te maken. Dit heeft meer dan een maand op zich laten wachten, want er waren dingen die op veel momenten echt voor waren. Vooral het bespelen van GTA VCS kreeg bij mij de eerste plaats. Nu is het spel voor mij en mijn collega helemaal uitgekiemt en ook wij kunnen even rust nemen.

Wij hebben in een ruime tijd genoten van de reactie's die op ons topic kwamen. Het nieuws posten over een spel waar je enorm naar uit kijkt is toch prachtig. En dagelijks lazen tientallen mensen ons topic om toch weer dat laatste nieuws te weten en vandaar ook de naam : 'The latest news from Vice City Stories'. Het spel is uit dus het kan eigenlijk geen 'Latest' meer heten, maar we laten de naam gewoon zo, omdat men dat nou eenmaal gewend is. Namens Pietje II en mijzelf bedank ik iedereen die onze nieuwsberichten gelezen heeft! Door jullie is het een groots topic geworden en door jullie zijn we zelfs genomineerd in de GTAForum Awards 2006. Bedankt iedereen voor de 10.000+ bezoeken aan dit topic ! _O_

- -- -- -

Ook blijft dit topic gewoon gepind en jullie kunnen dan ook nieuws selecteren in het archief om nog eens een blik te wagen op het feit wat toen aan bod was gekomen, maar achteraf helemaal niet waar bleek te zijn. Om het topic schoon te houden heb ik besloten om het topic zelf op slot te zetten, want dan kunnen we het weer gebruiken als er 'weer'- nieuws komt, maar dan voor de PS2 deelnemer; als dat al komt. Ik heb ook een maand geleden een aantal leden een PB- Bericht gestuurd met een aantal vragen. De opdracht was; 'Geef in ongeveer 3 zinnen jouw mening over het spel!'
- Grafisch zeer indrukwekkend en ver boven GTA LCS

- Verhaal is in het begin leuk, maar word later een beetje slapjes(niet heel erg, want het blijft een leuk verhaal).

- Gewoon super gameplay en een supergame.

Ik vind het een heel cool spel echt waar ik vind vooral de missie Jive Drive heel erg tof ik heb nog nooit zo'n coole GTA gezien.
VCS is heel vernieuwend, vooral met het empire building gedoe. De missies zijn uitdagend, maar niet te moeilijk. Rockstar games heeft aan veel gedacht, zeker origineel zijn de nieuwe aspecten. Enige minpunt is de bugs, maar niet zo storend.
Ziet er geweldig uit de omgeving word prachtig uitgebeeld op de psp. De storyline is echt geweldig waar je zeker voor een tijdje goed je plezier in zal vinden. De vele nieuwe functies maken deze gta versie nog leuker door onder andere the empire building functie waardoor ik me ook nog prima kon vermaken na het voltooien van de storyline.
1. GTA VCS is een fantastische GTA die beter is dan VC, met een zeer goede verhaallijn toffe personages, mooie voertuigen... 2. GTA VCS vind ik op dit moment de beste GTA die er is, en zeker het beste spel voor de PSP! 3. Nu een zin waar de minder goed dingen van VCS in voorkomen, de huizen zijn zeer langzaam geladen, in VCS zijn de laadtijden wel redelijk lang, maar daarom is het natuurlijk geen slecht spel!
Ook je mening hier geven? Stuur mij een 'Persoonlijk Bericht' met jouw mening!

Door: SummerBase.

De schrijvers aan het woord!



In de schrijvers aan het woord zullen de schrijvers van dit topic, aldus: 'SummerBase en Pietje II' eenmalig hun mening op dit topic geven. Het is puur gemaakt voor de lezers, om dus een kijkje te geven op onze ervaring met het topic. Je kunt er onder andere in lezen hoe alles verliep en welke dingen we mee gemaakt hebben en natuurlijk op ieder zijn eigen ervaring.
Al maanden voordat de naam ‘The latest news from Vice City Stories’ ooit gevallen was werd er op 10 mei 2006 op de Game Expo (ook wel bekend als E3) te Los Angeles door Rockstar Games aangekondigd dat in de herfst van 2006 een nieuwe Grand Theft Auto-variant zou gaan verschijnen: Grand Theft Auto: Vice City Stories.

Daarvoor gingen er al allerlei geruchten de ronde over een GTA Vice City Stories, en daar had ik al een mooi gevoel bij: die prachtige stad Vice City weer eens induiken, dat zou toch fantastisch zijn? Nou, die droom werd een heel stuk bevestigd toen er op die E3 het grote nieuws werd aangekondigd. Al vanaf dat moment had ik een zeer goed gevoel, en verheugde me er al stiekem een beetje op. Na een aantal maanden werd op 25 juli zomaar, geheel onverwachts, de cover van GTA Vice City Stories onthuld! Wat zag die er mooi uit zeg. Vanaf dat moment begon ik me pas écht te verheugen. Het enige minpuntje was dat we nog zo lang moesten wachten op de releasedatum! :-(

Maar goed, enthousiast was ik wel… Maar toen ontdekte ik dat een zekere SummerBase ook flink enthousiast was over Vice City Stories. Uiteraard begin je als fans over niets anders te hebben, en zo er na verloop van tijd steeds meer nieuwtjes van Vice City Stories vrijkwamen, vonden we die leuk om te posten op het forum. Op een gegeven moment kwam .::Flipkip::. met het idee dat we een eigen topic aan moesten maken waarin we die nieuwtjes zouden kunnen posten. Ja, dat was eigenlijk nog niet eens zo’n slecht idee ook. SummerBase verzon de – nogal voor de hand liggende – naam ‘The latest news from Vice City Stories’, en zodoende gingen we aan de slag. Uiteindelijk werd het topic geplaatst, en hebben we tot de uitgave van Vice City Stories lang het laatste nieuws bijgehouden. Ik vond het ontzettend leuk om te doen, want dit was toch ook wel een fase op het verheugen van het spel. En jullie weten wel dat het verheugen meestal nog wel het leukste is. Na vele malen nieuwtjes posten, en problemen (bijvoorbeeld dat we beiden een nieuwsbericht hadden geschreven tegelijk) hebben we er veel plezier aan beleefd. Ook kregen we via PB veel complimentjes, wat uiteraard hartstikke leuk was om te lezen. Ook kwamen sommige leden zo nu en dan met een tip, dat was ook zeer leuk.

Nu is GTA Vice City Stories al lang en breed uitgekomen, en loopt ons nieuws-topic tot zijn einde. Ik vind het enerzijds wel jammer: niet meer dat laatste nieuws op de voet volgen, niet meer hoeven verheugen… Anderzijds heb ik er een zeer leuke ervaring aan overgehouden, en ik hoop dat jullie lezers dat ook hebben! :)

Pietje II

Vanaf het begin dat het bericht aan de man kwam was ik al direct enthousiast. Alleen het probleem was; ik had geen PSP. Ik ben dus als een gek een PSP gaan halen en toen begon de echte liefde. De eerste screens kwamen uit en ik kon al haast niet meer wachten. Ik heb ik de tussentijd veel dingen gedaan waaronder de sfeer opzoeken in de grote broer; namelijk Vice City. Op een zekere dag kwam Flipkip op het idéé dat wij een topic gingen maken, naar aanleiding van een topic dat destijds 'Nieuwe info' heette geloof ik. Daar hebben Pietje II en ik en nog een paar andere leden nieuws gepost. Ons nieuws van toen staat ook in het archief, maar met die tip zijn we dus aan de slag gegaan. Ik heb de simpele naam bedacht en tevens heb ik het topic opgezet; qua banners en stijl. Hier zijn we mee bezig geweest en dat liep al snel uit op een succes. Om telkens weer te zien dat er veel mensen in het topic zaten; dat was een heerlijk gevoel. Ook heb ik er veel tijd in besteed met name het niet slapen in de nacht om het nieuws te beschrijven, maar ik heb het er absoluut voor over gehad. Veel nieuws boeide me serieus en het was zeker leuk om al het nieuws te verkondigen aan je vrienden en mede- fans. Ik denk dat het één van mijn leukste projecten is geweest, want het samenwerken boeit bij toch altijd. We hebben wel eens een botsing gehad, maar doorgaans ging het altijd goed. De tijd voordat iets uit komt is toch altijd het leukst; en het is prachtig geweest om daarop in te spelen. Kortom met dit concept ga ik zeker in andere GTA's verder! Meer heb ik er eigenlijks niet meer op te zeggen, ik heb er gewoon veel tijd ingestoken wat natuurlijk een prachtige taak was. Pietje II bedankt voor je samenwerking en lezers; bedankt voor het lezen!

oldnews.png

Begin & Oud Archief - 30 Aug 2006

Verdere informatie over VCS vrijgegeven. - 30 Aug 2006

Nieuwe Speculatie's. - 1 Sep 2006

Alberto Robina in Vice City Stories? - 3 Sep 2006

1 Nieuwe Digitale Screen - 3 Sep 2006

GTA Vice City Stories waarschijnlijk uitgesteld! - 4 Sep 2006

Official VCS site Launched! - 6 Sep 2006

Rockstar Games is vandaag in een gulle bui. - 6 Sep 2006

GTA VCS Officieel Uitgesteld + Nieuwe Art & Screen! - 6 Sep 2006

Vice City Stories wereldwijd uitgesteld! - 7 Sep 2006

IGN interview met Gordon Hall - 9 Sep 2006

Nieuw extraatje bekend in Vice City Stories! - 11 Sep 2006

2 Nieuwe Screens. - 12 Sep 2006

Weer twee nieuwe screens! - 13 Sep 2006

Veel nieuwe screens en bevestigingen en 16+ in Duitsland. - 14 Sep 2006

Weer nieuwe screens en nieuwe missie beschrijvingen. - 15 Sep 2006

Nieuwe informatie : PSM Preview! - 17 Sep 2006

Internet Movie Database (IMDB) update en VCS censures in Duitsland. - 17 Sep 2006

Waarschijnlijk geen PS2 versie, Screen en nieuwe info! - 20 Sep 2006

MTV geeft haar Vice City Stories preview, en Vice City Stories gaat in de UK voor 18+ over de toonbank. - 20 Sept 2006

4 Nieuwe Video's en 1 nieuwe Screen. - 21 Sep 2006

Go Play Magazine geeft Vice City Stories preview! - 21 Sep 2006

Officieel PlayStation Magazine Preview - 24 Sep 2006

Officiële Site Update 2 - 27 Sep 2006

Preview, PSP Stickers en Vecht Systeem - 1 Oct 2006

IGN Hands-On Preview en Screens. - 4 Oct 2006

Vice City Stories rated 'M' for Mature! - 6 Oct 2006

Hud, Radar, Water Techniek en Digitale Screens. - 7 Oct 2006

Nieuwe Video en overige informatie. - 9 Oct 2006

CVG geeft Vice City Stories preview! - 11 Oct 2006

PSM becijfert Vice City Stories met een 9,5/10! - 12 Oct 2006

Games Radar preview! - 13 Oct 2006

UGO Preview - 14 Oct 2006

PSM levert nieuwe VCS preview! - 16 Oct 2006

IGN Wapen Preview & nieuwe screens. - 17 Oct 2006

Rockstar Italië - VCS Party - 19 Oct 2006

IGN Multiplayer Preview - 20 Oct 2006

Gamesradar Preview en Screens. - 21 Oct 2006

Review en Covers - 22 Oct 2006

Alle Multiplayer opties bekend. - 24 Oct 2006

Officiele Site Update 3 - 25 Oct 2006

Muziek Preview, Phill, Malibu, Ocean View Hotel en Foto's! - 27 Oct 2006

Nieuwe preview! - 27 Oct 2006

PSM3 Review! - 27 Oct 2006

Screenshots en 15 dingen om te weten! - 28 Oct 2006

Fiets en ingame screens! - 30 Oct 2006

VCS Uit in de VS en exclusieve informatie. - 31 Oct 2006

VCS in NL en BE waarschijnlijk uitgesteld. - 1 Nov 2006

Diverse Cheats bekend voor VCS! - 1 Nov 2006

Bedankt & Einde - 18 Dec 2006

Nogmaals Bedankt!

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

vcs.png

Dit nieuws bericht is geschreven door: 'SummerBase'.

PlayStation 2



Na maanden is er eindelijk weer wat nieuws over GTA opgedoken. Dit maal gaat het om het nieuws feit: 'GTA Vice City Stories naar de PS2?'. Het nieuws kwam aan het rollen doordat 'ESRB.org' op haar website duidelijk maakte dat er ook ratings gemaakt werden voor de PS2 versie. Hier zijn diverse discussies over geweest in Vice City Stories fora's en al snel heeft ESRB het van hun website gehaald. Gelukkig heb ik een screen gemaakt als bewijs, waarop je het volgende kunt zien:

post-5021-1169819274.png

Je zou denken 'is dat een misverstand of... ?'. ESRB is een hoog aangeschreven site en die maken niet snel fouten, maar wat blijkt nou. De officiële PlayStation 2 website heeft sinds vandaag ook het nieuws punt op haar website gezet. Hieruit kunnen we concluderen: 'Twee bekende websites kunnen haast niet alletwee in dezelfde periode de fout in gaan, dus VCS komt naar de PS2'. :)

post-5021-1169819673.png

Het zal niet verwondelijk zijn als dit zo snel mogelijk van 'deze' website gehaald wordt, maar voor ons is het duidelijk. Of het echt waar is kan ik noch de fans verzekeren, maar dat we weer iets hebben om naar uit te kijken is zeker. Ik verwacht dat er binnenkort nog wel meer updates komen dus ik zet het topic weer open zodat mijn collega Pietje II ook nieuws kan posten waar nodig. Gelieve niet te posten in dit topic, meningen kunnen gegeven worden in 'dit' topic. Dit was de update al weer voor vandaag!

'VCS op de PS2?'

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

vcs.png

Dit nieuws bericht is geschreven door: 'SummerBase'.

PlayStation2 - 9 Maart



Het is nu toch echt bevestigd. GTA Vice City Stories komt dan toch (ook) op de PlayStation 2. De PlayStation 2 heeft genoeg capaciteit om dit spel aan te kunnen en dat hebben de mensen bij Rockstar goed gezien. Eigenlijk wel laf dat ze eerst zeggen dat het exclusief is, maar achteraf gewoon het spel uitbrengen, maar goed het maakt verder ook niks uit. Ik kan in ieder geval erg blij zijn dat hij ook op de PS2 uit komt, want het is een erg mooi spel. Hieronder het persbericht:
New York, NY – February 7, 2007 – Rockstar Games, the world-renowned publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (Nasdaq: TTWO), announced today that Grand Theft Auto: Vice City Stories will be coming to the PlayStation 2 system. The title will be available in North America on March 6, 2007 and will be on European retail shelves on March 9, 2007.

Since its release in October, Grand Theft Auto: Vice City Stories for the PSP® (PlayStation®Portable) system has garnered praise and acclaim worldwide. Grand Theft Auto: Vice City Stories offers PlayStation 2 system owners a big screen experience of the same storyline and missions, featuring the open-world, innovative gameplay, incredible production values and diverse music that are the trademarks of the Grand Theft Auto franchise.

Het spel komt uit op de 6 Maart in Amerika en 9 Maart in Nederland dus dat is nog een klein maand en dan hebben we er een prachtig spel bij veronderstel ik. Alhoewel ik geen PlayStation 2 heb ben ik erg blij met dit nieuws. Tevens is een paar dagen geleden het nieuws naar buiten gekomen dat Manhunt voor de Ps2, PSP en Wii uitkomt. Dus dubbel zoveel plezier, meer informatie over beschikbaarheid kun je in dit topic lezen als dat uitkomt. :Y

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Dit nieuws bericht is geschreven door: 'SummerBase'.

Exclusieve content naar PS2?



Nu bekend is gemaakt dat VCS ook uit komt op de PS2 zijn er al diverse nieuwtjes naar buiten gekomen. Één van die nieuwtjes was het volgende: 'Exclusieve content naar de PS2?'. En dit is niet zo maar even verzonnen want dit nieuws item is te lezen op de officiële Italiaanse TakeTwo site. Het staat er uiteraard in het Italiaans, maar daarvoor heb je vertaal sites. Laten we eerst even over gaan op de officiële site die kun je 'hier' vinden.

Als we deze pagina door de vertaler gooien krijg je de volgende tekst.
Deputy City, 1984. The opportunity abound in a town recently emerged from the marshes, whose growth is fed from the struggle for the predominance in the market of the drug. The sites cover a metropolis glistening than throws the foundation in the crime and in the fraud.

From good soldier, Vic Vance always protected its stricken family, its country and if same. Later on to a wrong choice, its life enters a dangerous road. Thrown on the roads of a town the that sole values are the appearance and the eagerness, Vic should take a difficult decision: to build an empire or to to be crushed from the events.

FEATURES:

# Now available for PlayStation 2 the most recent chapter of the saga multimilionaria restores the gamblers in the most well-known town of the serious GTA.

# Still a time Rockstar Games offers to ALL of THE fan the possibility to spend tens and tens of hours in the world of GTA, to a really fantastic price.

# The graphic art exciting seen on PSP further was improved in this version housewife.

# Numerous the unpublished contents, exclusive of this version for PlayStation 2.

Developer

Rockstar North

Het is vertaald door een site dus het is niet gramaticaal in orde.

Hieruit kunnen we opmaken dat er exclusieve content naar de PS2 komt en zo worden de PSP gebruikers weer benadeeld. Het is ook wel duidelijk dat het gewoon een stunt is om het toch nog te verkopen, maar goed we kunnen er nog wel uren over praten wat er slecht aan is voor de PSP gebruikers. Het is natuurlijk wel erg leuk voor de PS2 gebruikers. Wil je het zelf ook controleren? Ga dan naar 'Freetranslation' en dan Free Web Translator. Vervolgens kies je in het dropdown menu: 'Italian to Engelish' en je voegt het adres in de witte balk. Vervolgens druk je op Translate en je hebt de vertaling. Kortom dit was het laatste nieuws.

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Dit nieuwsbericht is geschreven door Pietje II.

Vice City Stories PS2 Details



Excuses voor de vertraging, maar dit is toch wel een belangrijk nieuwtje om te weten dus lees en huiver.

EuroGamer.com heeft contact opgenomen met Rockstar Games met de vraag hoe het nou precies zit met de (nieuwe) details van het spel voor de PlayStation 2-versie. EuroGamer is met het antwoord teruggekeerd dat het spel niks extra's zal bevatten, enkel opgepoetste graphics en een ietwat betere draw distance.

Het is natuurlijk jammer voor de PS2-gamers dat er geen multiplayer en dergelijke in het spel te vinden is, maar het is toch wel van belang om te weten dat de vorige geruchten dus onwaar blijken te zijn. In ieder geval: alvast veel plezier met Vice City Stories op de PS2!

Bron: EuroGamer

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Dit nieuws bericht is geschreven door: 'SummerBase'.

4 Nieuwe Screenshots



Het is weer een aantal dagen stil rond de PS2 release, maar er zijn opnieuw screenshots opgedoken. Dit maal zijn het er vier en hierop kun je goed zien hoe het er allemaal uit komt te zien. Persoonlijk vindt ik ze redelijk uitgerekt, maar het is zeker een verbetering op de Liberty City Stories PS2 game. Kortom je ziet zelf wel wat er op de screens staat.

PS2-1Thumb.jpg PS2-2Thumb.jpg PS2-3Thumb.jpg PS2-4Thumb.jpg

Kort maar krachtig, en nu verder met aftellen! ^_^

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

vcs.png

Dit nieuwsbericht is geschreven door Pietje II.

VCS PS2-versie uitgebracht, toch exclusieve content?



Vandaag is dan toch eindelijk de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories uitgebracht in Europa. Sommige winkels hadden het spel al een paar dagen eerder in de schappen liggen, maar vandaag, 9 maart, is de officiële datum van uitgave.

We hebben eerst nog een mooie GTA Vice City Stories PlayStation 2-trailer mogen bekijken (klik hier voor de hoge kwaliteitsversie en klik hier voor de lagere kwaliteitsversie), wat er veelbelovend uit zag. Opgepoetste graphics en een verbeterde draw distance zouden de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories hoog prijzen.

Tevens gingen er geruchten de ronde over eventuele exclusieve content voor de GTA Vice City Stories PlayStation 2-versie. Rockstar Games heeft deze geruchten hard ontkent, maar hebben ze nou gelogen? Na de derde missie van het spel kan er namelijk een kogelvrije Sanchez voor een luttele $4000,- aangeschaft worden bij het tweede safe house van het spel, de zogenoemde '101 Bayshore Avenue'. Hoewel het maar een klein dingetje is, was deze optie níet beschikbaar in de PlayStation Portable-versie. Dit duidt op exclusieve content dus.

Of er meer extraatjes in de PlayStation 2-versie zijn toegevoegd is nog niet bekend, maar we houden je uiteraard op de hoogte!

Screenshots van de GTA Vice City Stories PlayStation 2-versie

vcs1wa3.th.jpg

vcs2bh7.th.jpg

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...