Jump to content

Vierde Corporation Verkiezing


Lantyz

Recommended Posts

In het Corporation Verkiezing-forum is zojuist de Vierde Corporation Verkiezing van start gegaan. Omdat er reeds drie corporations zijn, zal er geen corps zijn, zal er geen extra corp bijkomen. In plaats hiervan zullen de gangs proberen de plaats van één van de corporations te bemachtigen. De preciese gang van zaken staat uitgelegd in de Corporation Verkiezing Aankondiging. Vragen stellen kan uiteraard in het vragentopic.

Gangs en corporations: Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    3

  • DenkaanHenk

    3

  • Advancegta

    3

  • TheGuardian

    2

Ik zelf doe voor de eerste keer mee met me gang, dus ben best enorm zenuwachtig.

Ik wens alle gangs heel veel succes, en ook natuurlijk de corps. Er zijn vele sterke kanidaten bij, en ik heb ook wel een paar gangs/corps die ik het van harte gun om een plaatsje te krijgen/behouden als corp moest The Royal Guardian het niet halen.

Ik zal ook zo snel mogelijk een campagnetopic aanmaken, is ook me eerste keer, dus ben behoorlijk zenuwachtig.

Ik wens echt alle corps en gangs het beste toe. Want ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen enkele corp of gang slecht vind. Succes! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja.. Alweer een Corperation.. De 4e al in dit nieuwe jaar..2006..

Stemmen!!

Met weinig remmen..

1 weg..

Die heeft pech!!

1 erbij..

Die is vast er blij..

Niet Frauderen..

Dan kan je je rug keren..

Succes met stemmen..

De Admins zouden het vast wel kennen!!

Succes Lol kwam zomaar in me op hoor..

MvG. Romano

Bewerkt: door King Room
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer genoeg zijn ze bijna begonnen... De 4e coporation verkiezingen. En ik spreek voor alle leden van alle coporations dat ze liever vast en zeker corp waren gebleven. Maar dit moeten jullie doen, en zo worden alle gangs en corporations weer wat actiever! Ik hoop dat de verkiezingen volledig eerlijk verlopen en er een verdiende winnaar uit komt (en de verliezer natuurlijk volledig ontrerecht verliest ;) ).

Veel succes alle andere Gangs & Corporations!

Link to comment
Delen op andere websites

Oh dat wordt volgens mij heel spannend deze keer

Alle gangs veel succes

Spannend!

EDIT: ik hoorde ergens dat ik mijn gang nog moest aanmelden ofzo? zoja waar doe ik dit

Bewerkt: door advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Oh dat wordt volgens mij heel spannend deze keer

Alle gangs veel succes

Spannend!

Nu mag je ook de corporations succes wensen want er zullen maar 3 corporations gaan zijn en geen 4. Met andere woorden er zal 1 corporation weggaan. Hoppelijk zal de beste gang en tofste gang corp worden en de minst leuke en minst tofste minst actieve corporation terug gang.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eertste wil ik alle gangs en Corps al het succes van de wereld wensen.

Maar natuurlijk hoop ik dat The Royal Guardian wint :D:puh:

Ik denk dat de Yakuza een goede kans maken.

Ik wens de gangs allemaal veel succes

PlayStation Team (M.gordon)

Homies Club - HC JOURNAL (Kama)

FBI gang (advancegta)

The Yakuza (Svenie)

Mario,s Adventure Gang (~Mario~)

En de Corps natuurlijk ook

The Oceans (Jowx)

The Warriors Hangout (P-Jamma)

The Gunslingers (Gunslinger)

Succes jongens ;)

Moge de beste winnen :)

Daan :cya:

Bewerkt: door Daan007
Link to comment
Delen op andere websites

Jawel hoor Zim lees hier maar:

In het Corporation Verkiezing-forum is zojuist de Vierde Corporation Verkiezing van start gegaan. Omdat er reeds drie corporations zijn, zal er geen corps zijn, zal er geen extra corp bijkomen. In plaats hiervan zullen de gangs proberen de plaats van één van de corporations te bemachtigen. De preciese gang van zaken staat uitgelegd in de Corporation Verkiezing Aankondiging. Vragen stellen kan uiteraard in het vragentopic.

Gangs en corporations: Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Namens alle leden van The Gunslingers en natuurlijk mezelf, wil ik alle gangs en onze twee rivalen veel succes toewensen. Dat de beste gang coporation mag worden (en helaas de minste corporation gang mag worden...)!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...