Jump to content

Vierde Corporation Verkiezing


Lantyz

Recommended Posts

Succes mensen met jullie gangs,namens de hele crew,van de Pirates Club willen we je heel veel geluk wensen

PlayStation Team

Homies Club - HC JOURNAL

FBI gang

The Yakuza

Mario,s Adventure Gang

The Oceans

The Warriors Hangout

The Gunslingers

:dans: Shiver me harties,yoho! :dans:

ik zou graag Parlay plegen met Theguardian,een onderonsje gewoon :{

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    3

  • DenkaanHenk

    3

  • Advancegta

    3

  • TheGuardian

    2

Wint de oude corporation, dan verandert er niets. Wint de gang echter, dan stoten zij de verliezende corporation van de troon en neemt zijn plaats in.

Maar dit staat er ook... :puh:

Inderdaad, er hoeft dus geen corporation te verdwijnen. Als de verliezende corporation in de tweede ronde wint van de winnende gang, verdwijnt er dus geen corporation, maar komt er ook geen nieuwe bij. In dat geval veranderd er dus in feite niets.

Alleen als de beste gang in de tweede ronde wint van de verliezende corporation, dan neemt die gang de plaats over van die corporation.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste corp. verkiezing die ik meemaak! Natuurlijk erg spannend... Ik wens alle gangs en corporations veel succes! In het bijzonder natuurlijk The Royal Guardian (aangezien ik er zelf lid van ben :puh: )! Ik heb ook enige tijd bij The Yakuza gezeten, ook deze wens ik verder veel succes toe! En natuurlijk alle andere ook!

Dat de beste mag winnen! (En de slechtste corp. gang wordt :puh: (grapje))

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal succes, mogen de beste winnen. Jowx en Big Smoke, leuk idee van jullie. Gunslinger en Matiscus veel succes met de 1e corp en de eerste gang! DP en Pjama succes met jullie corp. En The Guardian en -Matthijs- succes met de gangstrijd tegen misschien wel de minder beste corp. We mogen het allemaal maar dromen en hopen, ik wens iedereen veel succes, FBiGang en de rest. GTAGames.nl Olbies, ik hoop dat jullie een nieuwe corp worden. Ik zou het wel geinig vinden dat zo'n klein gezellig gangetje zou kunnen winnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal succes, mogen de beste winnen. Jowx en Big Smoke, leuk idee van jullie. Gunslinger en Matiscus veel succes met de 1e corp en de eerste gang! DP en Pjama succes met jullie corp. En The Guardian en -Matthijs- succes met de gangstrijd tegen misschien wel de minder beste corp. We mogen het allemaal maar dromen en hopen, ik wens iedereen veel succes, FBiGang en de rest. GTAGames.nl Olbies, ik hoop dat jullie een nieuwe corp worden. Ik zou het wel geinig vinden dat zo'n klein gezellig gangetje zou kunnen winnen!

de olbies zijn opgeheven wegens het niet respecteren van de gtaforum regels

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal succes, mogen de beste winnen. Jowx en Big Smoke, leuk idee van jullie. Gunslinger en Matiscus veel succes met de 1e corp en de eerste gang! DP en Pjama succes met jullie corp. En The Guardian en -Matthijs- succes met de gangstrijd tegen misschien wel de minder beste corp. We mogen het allemaal maar dromen en hopen, ik wens iedereen veel succes, FBiGang en de rest. GTAGames.nl Olbies, ik hoop dat jullie een nieuwe corp worden. Ik zou het wel geinig vinden dat zo'n klein gezellig gangetje zou kunnen winnen!

de olbies zijn opgeheven wegens het niet respecteren van de gtaforum regels

Ze zijn er gewoon mee gekapt, dus niks het niet respecteren van de Gtaforum regels :t

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal succes, mogen de beste winnen. Jowx en Big Smoke, leuk idee van jullie. Gunslinger en Matiscus veel succes met de 1e corp en de eerste gang! DP en Pjama succes met jullie corp. En The Guardian en -Matthijs- succes met de gangstrijd tegen misschien wel de minder beste corp. We mogen het allemaal maar dromen en hopen, ik wens iedereen veel succes, FBiGang en de rest. GTAGames.nl Olbies, ik hoop dat jullie een nieuwe corp worden. Ik zou het wel geinig vinden dat zo'n klein gezellig gangetje zou kunnen winnen!

de olbies zijn opgeheven wegens het niet respecteren van de gtaforum regels

Ze zijn er gewoon mee gekapt, dus niks het niet respecteren van de Gtaforum regels :t

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;st=120

waarom dit dan

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we inderdaad de discussie over het opheffen van de Oldies Gang maar even laten rusten. Ze doen niet mee aan de verkiezingen in ieder geval. Ik lees in diverse gangs de kreet: "er is al 160 keer gestemd". Dat lijkt veel, maar je moet dat natuurlijk wel even door 2 delen voor de juiste info. Die 160 is namelijk een optelling van 2 afzonderlijke stemmingen: wie wordt een corporation en welke corporation mag er weg. In dit geval hebben er dus 80 mensen gestemd. Hetgeen nog steeds een prima getal is natuurlijk..... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we inderdaad de discussie over het opheffen van de Oldies Gang maar even laten rusten. Ze doen niet mee aan de verkiezingen in ieder geval. Ik lees in diverse gangs de kreet: "er is al 160 keer gestemd". Dat lijkt veel, maar je moet dat natuurlijk wel even door 2 delen voor de juiste info. Die 160 is namelijk een optelling van 2 afzonderlijke stemmingen: wie wordt een corporation en welke corporation mag er weg. In dit geval hebben er dus 80 mensen gestemd. Hetgeen nog steeds een prima getal is natuurlijk..... :Y

Ja u heeft gelijk, niet aan gedacht.

Ik kan niet wachten tot het weekend begint!

En wil iedereen nog eens succes wensen, dus bij deze succes :puh:

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we inderdaad de discussie over het opheffen van de Oldies Gang maar even laten rusten. Ze doen niet mee aan de verkiezingen in ieder geval. Ik lees in diverse gangs de kreet: "er is al 160 keer gestemd". Dat lijkt veel, maar je moet dat natuurlijk wel even door 2 delen voor de juiste info. Die 160 is namelijk een optelling van 2 afzonderlijke stemmingen: wie wordt een corporation en welke corporation mag er weg. In dit geval hebben er dus 80 mensen gestemd. Hetgeen nog steeds een prima getal is natuurlijk..... :Y

Correct me als ik het verkeerd zie hoor, maar ff een rekensommetje:

Vooraf: Iedereen mag stemmen, ongeacht hij/zij lid is van een gang/corporation of niet. (aldus PatrickW)

Gangmembers totaal: 46

Corporation members totaal: 48

Ervan uitgaande dat ieder van hun stemt, zoniet op zichzelf bij de populairste gang, danwel op een andere corporation dan waar men zelf in zit, kom je op 94 mensen. Dit moet dus volgens Sheep * 2 = 188 stemmen. Vergeleken met de uitgebrachte stemmen is de 160 162 stemmen idd niet zoveel, zelfs geen prima getal... toch?

Niet dat dat wat boeit natuurlijk... Behalve dat de kleinere gangs/corps mss wat in het nadeel zijn, omdat met een kleine hoeveelheid stemmers zo'n verschil in aantal leden een grotere impact heeft.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

De tweede ronde van de Vierde Corporatonverkiezing is zojuist ingegaan. Je kunt nu stemmen op diegene die de titel 'Corporation' het meest verdient. Met deze stemronde wordt dus bepaald of The Warriors hun plaats behouden, of dat ze van de troon gestoten worden door de Royal Guardians!

Je kunt stemmen tot zondag 26 september. Hierna zal de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt worden, samen met de exacte cijfers uit de eerste stemronde.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...