GTA-Sheep Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Daar hebben de admins bewust voor gekozen om de komende verkiezing tussen The Warriors en The Royal Guardian niet vooraf al te beinvloeden. Het enige wat bekend is is dat The Warriors de meeste stemmen hebben gekregen in "welke corporation zou weer naar gang mogen" en The Royal Guardian in de categorie "welke gang mag corporation worden". Ik wens hierbij overigens beide kandidaten alle succes toe.
DenkaanHenk Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Gefeliciteerd The Royal Guardian. Jullie zijn door naar ronde 2.
Gtaboy107 Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Van harte gefeliciteerd, ik wens jullie allebei een eerlijke stemronde toe!
Ikkes Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik wil even wat zeggen: Ik heb er een enorme bewondering voor hoe vriendschappelijk deze verkiezingen gelopen zijn. Iedere gang/corp is vriendelijk tegen elkaar en er is nooit een opstootje geweest. Ook wil ik zeggen dat The Yakuza prima verliezers zijn. Hoe ze omgegaan zijn met hun verlies is echt goud waard. Natuurlijk zijn ook de andere gangs/corps perfect bezig geweest. Dus maar één ding is nu een goede afsluiting: , ga zo door!
DJ-TQM Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 (bewerkt) -- Bewerkt: 25 september 2006 door DJ-TQM
Dutchy3010 Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Je kunt stemmen tot zondag 26 september. Hierna zal de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt worden, samen met de exacte cijfers uit de eerste stemronde. Je vraag is hiermee denk ik wel beantwoord .
Lantyz Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2006 De stemronde van de Vierde CorporationVerkiezing is zojuist gesloten, en de uitslag is bekend. Allereerst volgen de exacte cijfers van de eerste stemronde: Minste kans op een corporationpositie maakte Mario's Adventure Gang, met 6 stemmen. Iets daarboven, met 8 stemmen, eindigde de Homies Club.12 stemmen waren goed genoeg voor de derde plaats voor de FBI gang.The Yakuza behaalde met 34 stemmen de tweede plaats,maar met een grandioze meerderheid van 62 stemmen haalde The Royal Guardian de tweede ronde.---Van de Corporations was The Oceans de favoriet, met slechts 7 stemmen.Ook The Gunslingers deden het niet slecht, met 18 stemmen,wat betekent dat The Warriors de resterende 97 stemmen voor hun rekening kregen. In de tweede ronde, in de schaduw van de 500.000ste post, verpletterde The Royal Guardian The Warriors met 79 tegen 13 stemmen! Gefeliciteerd, Royal Guardian! Jullie betrekken jullie nieuwe forum naast twee bewezen corporations. Veel succes met het onderhouden (en behouden!) van jullie nieuwe titel! The Warriors, helaas, maar jullie verliezen jullie titel als corporation. Jullie forum zal de komende week nog toegankelijk blijven om eventuele info te redden, maar hierna zal het voorgoed gesloten worden, tenzij jullie in een nabije Verkiezing jullie status weer terug weten te verdienen.
TheGuardian Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik enorm trots ben. Mijn gang bestaat nog niet zolang, heb er wel heeeel veel werk ingestoken, en uiteindelijk binnen een maand tijd wist ik vele leden aantetrekken, leuke activiteiten te doen, en een populaire gang te worden. Met wel 50% van de stemmen won ik eerst van de andere gangs zie ik, daarvan verschiet ik ook heel zeer. Ik dacht dat The Yakuza en ik nek aan nek race zouden worden, maar blijkbaar had ik dus nog wel een grote voorsprong. Nu heb ik zelfs in de tweede ronde meer dan 85% zie ik, ik verschiet daar echt van, dat ik steeds deze hoge getallen haalde. Ik ben enorm trots, op mezelf, de leden, me gang en ook echt alle stemmers, want zonder jullie zou ik niet zo ver gekomen zijn. Bedankt allemaal, dit is een heel mooi moment voor me in mijn forum geschiedenis eigenlijk. Dit moment zal ik nooit vergeten..
Froodooo Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Hartelijk gefeliciteerd, TheGuardian, eindelijk je eigen sub-forum behaald waar je waarschijnlijk vanaf het begin al veel van droomde. Eindelijk alle orde op zaken zetten in de verschillende topics die je gaat maken, en natuurlijk Moderator van je eigen corp. Nogmaals gefeliciteerd, en natuurlijk heel veel plezier ermee! En, ja, de Warriors hebben dan toch hun corp moeten verlaten om terug te keren naar hun normale topic. Ik hoop dat het daar ook nog gewoon heel leuk blijft met z'n allen, en misschien in het vervolg weer een plaatsje bij de corps?
SummerBase Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Gefeliciteerd Samson; Normaal post ik liever niet in dit soort topics, maar voor Samsonetje wil ik toch wel even een uitzondering maken. Ik ben en blij je forum maatje en moet je dan ook even feliciteren hé. Ik heb nog van je vernomen dat je toch nog zenuwachtig was, maar ik persoonlijk wist al wel wat de uitslag zou worden; Even voor de duidelijkheid dat komt omdat The Royal Guardian op het moment erg bekend is en ze hebben er veel voor gedaan daarnaast hadden de Warriors niet eens een topic in het verkiezingen forum aangemaakt; Te lui om de strijd aan te gaan. Veel plezier ermee mensen en laten we hopen dat de boot vast in de haven blijft staan! Samson aká. Gert Gefeliciteerd en natuurlijk ook al de andere mensen die daar aan mee geholpen hebben!
Pietje II Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 En uiteraard kan ik ons gezelligheidsmonster van het GTAForum niet overslaan om te feliciteren. The Royal Guardian was vanaf het begin af aan eindelijk weer eens één van de gangs die een zeer origineel idee hadden, namelijk een gang die zich ophoudt op een heus cruiseschip. De regels die erin gemaakt werden, de ideeën die zo heel mooi uitgewerkt werden, de realistische meewerking van alle Royal Guradian-leden, de gezelligheid en de sfeer maakten The Royal Guardian een gang die het gewoon verdient om corporation te worden. En dat is nog gelukt ook, ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht. Dat neemt niet weg dat ik jullie enorm feliciteer, want The Royal Guardian verdient dit echt. Ik wens alle matrozen, zeerovers, landrotten, kapiteinen en gekielhaalden enorm veel succes en plezier toe nu jullie corporation zijn, want van een lekke badkuip zijn jullie nu écht uitgegroeid tot een heus enorm luxieus cruiseschip. Gefeliciteerd!
Gunslinger Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Als allereerst, alle The Royal Guardian-members, en vooral TheGuardian zelf: Gefeliciteerd! Jullie verdienden het. ________________________ Hmm... Toch een legertje van 18 man tegen ons. Ben benieuwd wie daar achter zitten.
DenkaanHenk Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 Ik Gunslinger. Ik had perongeluk verkeerd gestemt. En Gefeliciteerd The Royal Guardian. Jullie hebben het echt verdient. Ik wens jullie een leuke tijd toe. En mogen wij ook allemaal eens langs komen op het geheime cruiseschip.
Damos Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Sorry dat ik het een was vergeten maar ik wens jullie veel succes als corporation en the warriors jullie zullen waarschijnlijk wel weer succes hebben als gang.
Ferre Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ik Gunslinger. Ik had perongeluk verkeerd gestemt. Je maakt een grapje. Anders ben je in een woord gewoon een DOOS ;). Jeej, we zijn nog steeds Corp! Niet dat het me verbaasde . Succes TheGuardian met je gang » corp!!
Recommended Posts