Jump to content

Nieuwe quad in Vice City Stories?


Rekam

Recommended Posts

Moest je hiervoor nou een nieuw topic aanmaken...? :sst:

We zullen wel zien, zou ik zeggen.

Verder zie ik wel dat die 'Quad' in een trailerpark staat, waarschijnlijk het trailerpark waar Victor en Lance in het begin van GTA Vice City Stories in wonen. En wat zie je op de achtergrond? Juist, de hijskraan van Viceport en wat brandstoftanks die vlakbij SunShine Autos staat. Ik heb dus zo mijn vermoedens dat je in Vice City Stories begint op het tweede eiland, het zogenaamde 'Vice City Mainland' in plaats van het toeristische gedeelte van Vice City. :)

Bovendien ligt er in GTA Vice City rond Sunshine Autos een enorm grasveld, volgens mij ligt dáár het trailerpark, en wordt het misschien inderdaad met behulp van Avery Carrington tegen de vlakte geholpen...

Ik had op de één of andere manier al steeds zo'n voorgevoel dat Vice City Stories begint op het 'Vice City Mainland', ofwel het tweede eiland. Niks is natuurlijk zeker, maar het is in ieder geval al een mooi voorproefje.

Link to comment
Delen op andere websites

echt vet de quad in vice city stories ik kan niet w8en tot ik het geld heb om hem te kopen dat word dus over 4 maanden en dan heb ik hem op de psp oo ja en ik heb de foto uitvergroot en alles bekeken ik heb op vc op de plek naast sunshine autos gestaan en volgens mij is het die locatie en zoals pietje II al zij avary kan het tegen de vlakte gegooit hebben kan het missrien zijn dat hij dat deed voor de sunshine autos of dat die in aanbou was en hij een groter gebied had

groetjes rinaldo :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de quad in GTA Vice City Stories een even stoer motorgeluid heeft als hij eruit ziet. En niet zo'n snerpende Sanchez motor zoals de quad in GTA San Andreas. Ik vind de quad in VCS ook veel mooier en stoerder dan die in GTA San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

In het trailerpark bevinden zich Rednecks, die zich dan waarschijnlijk de 'Trailer Park Mafia' noemen.

Een lid daarvan, genaamd 'Marty Jane Williams' (althans, dat kan ik eruit opmaken), is bevriend met Victor (dat weet ik niet zeker, dat lijkt me in ieder geval wel), en Victor doet missie's voor hem. Eerder was er artwork over Vice City Stories vrijgegeven, maar daar stonden een hoop onbekende personage's op. Nu weten we dus dat één van die artwork-images 'Marty Jane Williams' is, ik heb speciaal voor jullie even zijn artwork hieronder geplaatst.

guy_drinkngun.png

Edit:

Nog eventjes over dat trailerpark, het is inderdaad wel gebleken dat dit op dezelfde plaats staat als Sunshine Autos staat in GTA Vice City. Bovendien is Sunshine Autos in GTA Vice City Stories nog maar een armoedig krot, kijk maar eens op deze screen:

carshowroomuf9.jpg

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Die persoon op die quad is al zeker een Redneck, aangezien er een Redneck vlag op zijn T-shirt staat. In de caravan van Phil Cassidy hangt trouwens ook een Redneck vlag. Ook in de Ammu-Nation winkels zie je deze vlag vaak hangen. In GTA Vice City zien we dat Phil nogal houdt van dingen opblazen (explosieven). In GTA2 moet je voor de Rednecks (die zich ook in een trailer park bevinden) ook vaak missies doen waar explosieven en explosies bij komen kijken. De Rednecks uit GTA2 en de Rednecks a.k.a. Trailer Park Mafia hebben waarschijnlijk niets met elkaar te maken, behalve dat ze zich hetzelfde gedragen dan (racistisch, gebruik van explosieven etc.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de quad in GTA Vice City Stories een even stoer motorgeluid heeft als hij eruit ziet. En niet zo'n snerpende Sanchez motor zoals de quad in GTA San Andreas. Ik vind de quad in VCS ook veel mooier en stoerder dan die in GTA San Andreas.

See for yourself! ;)

Dat is een filmpje over de gameplay in VCS en er komt een stukje waar je iemand de quad ziet besturen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...