Jump to content

Nieuwe quad in Vice City Stories?


Rekam

Recommended Posts

Ik heb die (sanches)quad in San Andreas altijd al een dom voertuig gevonden. Klein en lelijk. Bovendien maakt niet alleen een slecht geluid, ook de besturing is zwaar (...)

In VCS daarentegen ziet hij er niet alleen mooier uit, het geluid is ook 100x mooier en de besturing lijkt mij ook sterk verbeterd. Ik weet niet waarom ik dat denk maar dat voel ik gewoon. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Holy shit, dat ziet er echt kk vet uit, maar ik moet wachten totdat deze game op PS2 verschijnt. :D
gaaaff dit is zeker géén fake

nou ja het kan ook wel want Sanandreas had het ook :Y

maar eerst nog effe wachten tot hij op de Ps2 uitkomt :puh:

Als het goed is komt hij niet voor de PS2...

Link to comment
Delen op andere websites

Holy shit, dat ziet er echt kk vet uit, maar ik moet wachten totdat deze game op PS2 verschijnt. :D

gaaaff dit is zeker géén fake

nou ja het kan ook wel want Sanandreas had het ook :Y

maar eerst nog effe wachten tot hij op de Ps2 uitkomt :puh:

Als het goed is komt hij niet voor de PS2...

Nee, dat is nog niet gepland, dit was verder wel bekend, en je bumpt een topic van meer dan 2 maanden oud.

Edit: ik zie dat je nieuw bent, dus zo erg is het niet, in het vervolg moet je er op letten, moderators kunnen voor onnodige bumps warns geven :puh:

Bewerkt: door NIELS_
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vind ik het wel goed dat hij exclusief is.

Ik heb nu speciaal een PSP gekocht voor VCS en zou het best zonde vinden als dat voor niks was.

En ik denk ook dat meer mensen er zo over denken. Maar ik snap ook dat mensen met alleen een PS2 er anders over denken.

Maar Ontopic:

Ik vind de quad zeer sterk verbeterd. hij ziet er beter uit, hij klinkt beter en hij rijdt beter.

Het rijden voelt aan alsof hij wat zwaarder is en dat voelt goed. Hierdoor spint hij minder.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...