Jump to content

Veranderingen Victor en Lance in VCS en VC


The Golden Fighter

Recommended Posts

Hy,

Vinden jullie Victor en Lance Vance ook niet erg verandert in VC? Ik bedoel, kijk is naar dit plaatje, daar lijkt Victor totaal niet op de Victor ernaast.

victorvanceva0.jpg

En dan de stem, volgens IMDB waren 't dacht ik dezelfde Voice-actors. Maar de stemmen in onderstaande video's lijken totaal niet op elkaar (even doorspoelen tot je 't juiste personage hebt gevonden ;-)).

VCS: Victor(0:39) + Lance(0:25): http://www.youtube.com/watch?v=LSkwWu58Lf0

VC: Victor(1:15): http://www.youtube.com/watch?v=D_Pkpgn60Os

VC: Lance(0:48): http://www.youtube.com/watch?v=nHE25eR5UTk

Als ik deze video's ergens kan downloaden zal ik ze samen voegen voor de duidelijkheid. ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Lance is na mijn idee wel door dezelfde voice-actor ingesproken,

maar er is idd veel verschil.

dat moet ook wel want in VCS is lance een beginnende crimineel en in VC een veteraan in drugs dealen.

dat victor een andere stem en uiterlijk heeft gekregen lijkt me vrij duidelijk.

in VC was hij best dik en had een vervelend accent (NIET BEPAALD EEN GTA HOOFDROLSPELER).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap iets niet, sommigen van jullie vinden Victor Vance in de intro van GTA Vice City zo 'dik', maar dat is toch totaal niet zo? Kijk eens op deze foto:

180px-Victor_Vance.JPG

Vinden jullie hem nou écht zo dik? Dat is hij namelijk totaal niet, je zou eerder kunnen zeggen dat hij gespierd is of zoiets dergelijks dan 'dik'.

Verder wordt Lance Vance in GTA Vice City Stories inderdaad wederom ingesproken door Phillip Michael Thomas, de man die ook de stem van Lance in GTA Vice City verzorgde, dus is het wel logisch dat de stem van Lance in Vice City Stories hetzelfde klinkt. Victor Vance wordt overigens in GTA Vice City Stories ingesproken door Ving Rhames, wie dit deed in GTA Vice City is niet bekend.

Nouja, verder kan het natuurlijk best goed dat Victor in de intro van GTA Vice City wat meer behaard is, er zitten immers zo'n twee jaren tussen.

Dat accent kan Victor in de intro van GTA Vice City natuurlijk zichzelf ook aangeleerd hebben, of hij spreekt het voor de lol... We zullen wel zien. De belachelijkste verklaringen kun je ervoor verzinnen. Verder ben ik benieuwd of Lance Vance nog verandert in de loop van Vice City Stories, want zoals je Lance nu ziet met die jampotten op zijn gezicht is toch wel een heel verschil als dat met hoe hij eruit ziet in GTA Vice City...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je de trailer van VCS hebt gezien, maar Lance heeft daar een vrij hoge stem. Dit heeft hij totaal niet in VC, en dat vind ik nou zo apart. :?

We zagen toch allemaal wel dat Victor er in VC best uit zag als een dom kuikentje (vandaar ook dat niet iedereen had verwacht dat ze hem een hoofdrolspeler maakte), en dat hij in VCS er uit ziet als een stoere kerel uit 't leger. Daarbij heeft zijn stem idd een accent gekregen en klinkt het ook een beetje anders.

Dit klopt toch niet?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat daar toevallig ook aan te denken ja, victor heeft in VCS een vele lagere stem

maarja, waarom kan hij dat ene zinnetje in VC er niet een beetje dik bovenop hebben gelegd met een colombiaans accent? ik bedoel, wij kunnen toch ook hele andere stemmen nadoen als we ons best ervoor doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...