Jump to content

Veranderingen Victor en Lance in VCS en VC


The Golden Fighter

Recommended Posts

om zijn pure grade a colombian spul beter aan te prijzen. en men kan niet alleen accenten aanbrengen in zijn stem.. ook een geheel andere stem. zo kanik bijvoorbeeld de stem van jambers imiteren.. dan zal hij toch ok wel zn stem kunnen veranderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt natuurlijk ook verder denken.

Het ziet er naar uit dat Victor missies krijgt van Diaz, wat heeft hij dat gedaan om door hem 2 jaar later vermoord te worden? Misschien was het wel zo erg, dat Victor altijd op zijn hoede moest zijn voor een moordlustige Diaz. Stel dat hij dacht: Als ik mijn stem verdraai en een raar t-shirt aandoe, herkent hij me niet en weet hij niet dat ik die deal doe:) Zo kun je ook denken:P

Link to comment
Delen op andere websites

We zien het allemaal wel.

Ricardo Diaz zit ook in GTA VCS.

Ik hoop dat je ook missies voor hem mag doen.

Maar niet meer dan 5.

Anders gaat het ook vervelen.

Elke personage 5 missies.

Dan heb je ook veel verandering in het spel.

En er zal best wel een reden zijn dat Ricardo Diaz Victor Vance in GTA Vice City vermoord heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar niet meer dan 5.

Anders gaat het ook vervelen.

Elke personage 5 missies.

wat heb jij toch met die 5 missies per persoon?

maar een andere reden voor diaz om die deal te verijdelen, kon ook zijn omdat hij zich bedreigd voelde, wilde de enige grote drugsbaron in de stad blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik niet. Uiteraard weet ik het niet zeker aangezien we de storyline van GTA Vice City Stories nog niet kennen, maar volgens mij was de schietpartij in de intro van GTA Vice City niet per se op Victor gericht. Het ging er meer om dat de deal verpest zou worden, waarom zou Diaz dan huurmoordenaars inhuren die eigenlijk bedoeld waren om Victor te vermoorden, en ze schieten iedereen dood? Diaz wilde er alleen rijker van worden, dus zorgde hij er maar voor dat iedereen een kopje kleiner werd gemaakt. Maar goed, zoals ik al zei kennen we de storyline van GTA Vice City Stories nog niet, dus het kan best zijn dat er héél andere bedoelingen achter de verpesting van de drugsdeal zaten. Maar wat ik hierboven beschreven heb lijkt mij het waarschijnlijkste.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja precies, Diaz stond geheel buiten de deal. Volgens mij was zijn plan gewoon om iedereen te vermoorden en er met het geld en de drugs vandoor te gaan. Niemand die weet dat hij het was. Echter ontsnapte er 3. Hij probeerde later Lance nog wel te vermoorden, natuurlijk omdat hij bang was dat hij wraak zou nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je in de intro van GTA Vice City, of later in het spel?

Zoals ik al zei was de verpesting van de drugsdeal in de intro niet per se op iemand gericht, maar schoten de huurmoordenaars (en dat waren dus geen FBI agenten of leden van het S.W.A.T. team) iedereen maar dood om simpelweg de deal te verpesten. Zo zou Diaz er rijker van worden doordat hij het geld en de drugs zou houden, maar deze 'verpesting' was dus, zoals ik al zei, echt op niemand specifiek gericht. Je zou dus kunnen zeggen dat het toeval was dat Tommy bij de deal was, evenals Victor.

Later in het spel, weet Tommy Diaz' vertrouwen te winnen. Ricardo Diaz wil Tommy helemaal niet vermoorden, tot de missie Death Row, hierin wilde Lance Vance een aanslag op Diaz plegen, dat mislukt hem echter. Diaz laat hem gevangen nemen en wil hem vermoorden, maar Tommy komt hem redden. Je snapt nu dus wel dat Diaz erachter komt dat Tommy eigenlijk net zoals Lance hem belazeren, en vanaf nu wil Diaz Tommy dus ook vermoorden. Dat is dan ook de enige keer in het spel, verder niet.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

k vond de stem van victor vance nog al raar in het introfilmpje van VC maar in de nieuwe filmpjes vind ik de stem wel vet hoor... maar je hebt gelijk er is heel veel verschil in die 2 jaar tijd

Bewerkt: door tiesto
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...