sjakie187 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 weet iemand waar die hovercraft staat in een huis ofzo? Ja dat kan zekers. Heb hem getuned en al in een box staan. Fijn bakkie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Ik heb in de hovercraft gevaren/gerijden... Hij staat bij het noord-west puntje in Las Ventura waar je vaarlessen kan nemen, dan moet je een vaarmissie doen en zit je in de hovercraft ( best irritant bakkie ).. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davy-2 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 weet iemand of je ook in die bak kan rijden die je vriendin bij 't 1ste lvl voor de deur heeft staan??? Als je wilt, kun je hem gewoon naar je garage duwen met je auto, doe de garage toe--> open en de deuren zijn los B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 weet iemand hoe het komt dat alle vliegtuige en helis in SF opslot zijn en alle harvesters (combines)??? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
04-Ron Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 waar staat die monstertruck weet iemand dat ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 weet iemand hoe het komt dat alle vliegtuige en helis in SF opslot zijn en alle harvesters (combines)??? :blink: Dat zal wel zo komen omdat Rockstar dat wilt :-) De vliegtuigen gaan in LV open (ik denk na de vliegschool), de harvester weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BAZ Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) Ik heb de tampa gevonden,weet nie of die nou zo speciaal is maar keb em wel .Het is een soort mix tussen een opel kadet en een muscle car. Hij staat in een garage in san fierro.De garage bij de meest noordelijkste pizza stack. Hijs eigenlijk niet zo erg speciaal.srry maar waar kan ik de turismo vinden. Bewerkt: 6 november 2004 door BAZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 na de missie's van je vliegbaan ( pas in las ventures ) komt er ook een jetpack vrij bij de baan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 de turismo heb ik gevonden in las venturas en ik kan hem nu kopen bij de boot in san fiero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaTTa Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 weet iemand of je ook in die bak kan rijden die je vriendin bij 't 1ste lvl voor de deur heeft staan??? Als je wilt, kun je hem gewoon naar je garage duwen met je auto, doe de garage toe--> open en de deuren zijn los B) ahaha egt mooi, maar ik was g1 1 keer naar die denise geweest, dus ze had 't uitgemaakt (wist niet dat ie iets met haar had maar goed) en dus kan ik geen missies of dergelijke met haar doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) weet iemand buldozer staan? :unsure: Bewerkt: 7 november 2004 door gta-SA fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 de buldozer staat aan de zuidkant van mount chilliad, bij die fabriek of wat het dan ook is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ik kan die bestikkerde moter nergens vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Zoek vlakbij de Docks en de Airport van SanFierro dan zul je hem zeker spotten ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Kheb hier ff een paar plaatsen van voertuigen die je niet zomaar op straat (of in de lucht) ziet:Quad: Hilltop farms, boven in éen van de schuren. techniek: spring en hang aan de 2 verdieping van zown schuur. bestickerde Racemotor: East beach in eerste level, zoek daar naar een grote verdieping-parkeergarage. 2 verdieping en laatste verdieping Jet vliegtuig & dodo: Ga naar het vliegveld in level 1,... hoe kom je erin? via auto over de lagere soort muren springen. links van het vliegveld staat de jet en aan de noordkant staat de dodo. Weet jij er nog 1? of weet je niet waar je een bepaald iets niet kan vinden? Post dan maar raak is dit wel allemaal in las santos ? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.