Juriaan Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Monster: Woonwagenkamp in Flint Intersection Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 weten jullie waar de bandit staat ( liefst waar hij echt staat en niet van die plaatsen dat ze zeggen dat je dan ontgoocheld bent omdat hij er niet staat) ps: wat krijg je als je alles goud hebt in de vliegschool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjekenneth Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 een hunter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Heb de sea-plane uit VC en de sea-sparrow gezien @ dam bij LV ! Die ownen big time Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lieven Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 kan iemand de exacte locatie van de hovercraft geven ik heb die een missie die je met hem moest doen nog niet gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multiplayer Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Thanks, ik was wel op het vliegveld geweest, maar heb die privejet over het hoofd gezien Multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lieven Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 De bullet staat ook nog op een andere plaats dan de driving school. in SF ten oosten van de gym als je op je kaart kijkt ps: misschien maak ik wel een kaartje maar das dan voor straks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Kheb hier ff een paar plaatsen van voertuigen die je niet zomaar op straat (of in de lucht) ziet:Quad: Hilltop farms, boven in éen van de schuren. techniek: spring en hang aan de 2 verdieping van zown schuur. bestickerde Racemotor: East beach in eerste level, zoek daar naar een grote verdieping-parkeergarage. 2 verdieping en laatste verdieping Jet vliegtuig & dodo: Ga naar het vliegveld in level 1,... hoe kom je erin? via auto over de lagere soort muren springen. links van het vliegveld staat de jet en aan de noordkant staat de dodo. Weet jij er nog 1? of weet je niet waar je een bepaald iets niet kan vinden? Post dan maar raak is dit wel allemaal in las santos ? :blink: ja dit is allemaal te vinden in los santos zoek maar es goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 bestickerde Racemotor: East beach in eerste level, zoek daar naar een grote verdieping-parkeergarage. 2 verdieping en laatste verdieping Is ook Te vinden op San Fierro Airport vlak bij de Maverick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 weet iemand ook of je ook ergens anders de Hotknife kan vinden. ik weet dat je hem krijgt als je allemaal goud hebt bij de rijschool. maar staat die niet ergens anders want ik word gek van die rijschool dat ik op 2 na geen goud krijg :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Wisten jullie dat er 2 soorten helecopters op de Hospital (Boven op) van San Fierro liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
qwero Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ik had ook een quad gevonden onder de jump op mount chilliad bij dat grote groene vlak aan het begin van die soort houten weg op een heuveltje kwam daar toen mijn roadmaster niet zo ver vloog door de aanhanger die 8er het helje bleef haken quad ownt $539 insane stunt 1139 rotation 3 flips 239.7 M distance :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ik weet waar je de motor vind waar je eigenlijk alles goud moet hebben om hem te unlocken het is in san fierro het is bij het zelfde stuk haven waar je inport/export hebt. als je dat stuk haven in gaat staat daar en hek en een toegangport de motor ??? 500 staat daar links ergens in een open opslaghal ofzo iets het is een missie motor je moet door ringen zien te komen best ingewikkeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Ik heb de missie met de boatschool gehad en heb me vaarbewijs, Maar ik kan de vortex en de hovercraft niet vinden maak er please ff een kaartje van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 dehoevercraft heet in het spel Vortex. en je kunt hem gewoon krijgen als je 30 auto hebt geimport bij de haven in San Fiero. Zo doe ik het dan ten m inste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.