Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Wisten jullie dat er 2 soorten helecopters op de Hospital (Boven op) van San Fierro liggen? hoe heeten die dan zijn die snel. is het waard om er even naar toe te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 By 20 autos al kan je de vortex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Dit heb ik net nog op een andere thread geschreven, maar ik vond het toch wel de moeite om hier nog eens te schrijven. Ik Heb Toevallig Een Kart Gevonden. ( jeweetwel, zo'n klein autootje voor 1 persoon) Hij staat in El guebrados in een gebouw. Autodiefje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 goed 2 vragen: 1.Waar is EL Guebrados en kan je een map laten zien waar het is. 2.Waar kan jij zien in de Docks welke auto je moet zoeken voor Export? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Normaal hebje een map meegekregen met het spel en daar staat het duidelijk op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 * pakt het doosje van het spel en pakt de map* Ik zie geen EL guebrados Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 * pakt het doosje van het spel en pakt de map*Ik zie geen EL guebrados Heb je wel echt de map gepakt? :-) Ten noord-westen van de Sherman Dam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Gewoon goed kijken op je papieren map toch niet zo moeilijk man. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 lol some people overigens staat de kart ook op het einde bij madd dogs huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 lol some people overigens staat de kart ook op het einde bij madd dogs huis Nou waar dan? ik zie nix evenmin de vortex op de plaatsen. En kan je de kart al krijgen in principe op het begin van het spel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 staat er ook 1 by san fiero in een straat heb er al zo veel gezien :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ergens bij de bergen in san fierro zie je een kronkelige sandweggetje en dan boven aan zown klein vierkantje (op je kaart) en daar staat dan een klein boederijtje en daar is een 1e of 2e wereld oorlog vliegtuigje. ik weet niet of dit eerder was verteld maar ik heb geen zin om dat te leze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SkyDiver Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 weet iemand of je ook in die bak kan rijden die je vriendin bij 't 1ste lvl voor de deur heeft staan??? Je krijgt de sleutels van Denise als je 100% progress hebt, je kan dan instappen ALS ze thuis is. FF flink dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 staat er ook 1 by san fiero in een straat heb er al zo veel gezien :lol: WAAR? Ik heb nog nooit eigenlijk een kart in SA gezien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 jah , daar kun je in rijden in een van de laatste missies van cj en je kunt erin racen in san fierro , bij de transfender , de race = go go kart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.