lieven Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 er ligt ook nog een vortrex in the panatopian of zoiets in een van die schuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 dehoevercraft heet in het spel Vortex. en je kunt hem gewoon krijgen als je 30 auto hebt geimport bij de haven in San Fiero. Zo doe ik het dan ten m inste. --> Moet je dan echt zoveel auto's aankopen of vergis je je tss auto's aankopen (dus importeren) en auto's exporteren (stelen en wegdoen) Willem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 die bestikerde motors moet je die verzamelen of wat moet je ermee doen :blink: want ze hebben allemaal een ander nummer :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Helemaal links op de kaart (lans Countryside) moet je op de strandjes kijken....Daar staan heel veel BF INJECTIONS... Masterlijke voertuigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 doe nie zo moeilijl:P als je op je eigen vlieg veld bent is er op het eind van de landings/start baan een huisje ''The Snake Farm''(ofzo) daar staat er ook 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sc0p3hUnt3r Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Ik heb de hovercraft ook nog nie gevonden maar ik vind de quad wel coool!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.