Boris H. Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 heej mensen, weet iemand of het al zeker is of vcs naar de ps2 komt? ik kon met de zoekfunctie niks vinden. mvg Boris H.
SummerBase Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Hier is helaas al een topic over die kun je 'hier' vinden, daarnaast vindt ik dat hij op de Ps2 mag komen. Maar ik zou hem toch liever exclusief voor de psp willen zien. Omdat ik ook een Psp heb aangeschaft met name voor GTA spellen. Maar het is dus nog niet openbaar gemaakt of hij wel of niet op de markt komt. Maar ik denk het van wel hoor; ze zeggen nu wel: Exclusive for PlayStation Portable. Maar een half jaar later komen ze gewoon weer met de PlayStation 2 versie, maar dan nog het zou geen wereld ramp wezen, maar liever niet. Natuurlijk gun ik het jullie wel hoor, maar goed die mening lijkt me duidelijk. Nog niet bekend dus, maar denk na de release van VCS voor de psp dat het wel bekend gaat worden; de release voor de Ps2 dus: Als die gaat komen. Mocht er naast dit nog iets wezen zeg het maar hoor!
gammie_ Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Het is idd nog helemaal niet zeker maar ik denk van wel want net zoals Gta lcs naar de ps2 kwam zou het heel goed kunnen dat vcs ook naar de ps2 komt ik zou hem dan zeker gaan kopen want ik heb een ps2 en geen psp
DenkaanHenk Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Dat is nog niet zeker. Ik heb het nergens gelezen. Ook niet op rockstargames.com Maar hij komt denk ik wel een half jaar later uit op de PS2 Dat was met GTA LCS ook zo. Dus...
Boris H. Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 ow mensen sorry dat het topic al bestaat maar ik ga binnenkort een ps2 kopen en geen psp maar vice city stories moet ik ook hebben maar ik ga geen 200 euro uitgeven aan een psp.
M4X Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Het is inderdaad nog nergens bevestigd. Maar hij komt vast wel een half jaar later op de ps2 net zoals liberty city stories. Gta 4 wordt ook alleen gereleasd op de ps3 en de xbox360 maar ik ga er vanuit dat die ook op de computer komt. Aan de andere kant was liberty city stories niet zo'n heel groot succes op de ps2, hopelijk wordt vice city stories dat wel
DenkaanHenk Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 ow mensen sorry dat het topic al bestaat maar ik ga binnenkort een ps2 kopen en geen psp maar vice city stories moet ik ook hebben maar ik ga geen 200 euro uitgeven aan een psp. Mischien een tijdje door sparen. Denk er nog eens goed over na. Ik heb van veel mensen gehoord dat GTA LCS op de PS2 geen succes is. En als je de PSP koopt kan je GTA LCS en GTA VCS kopen. Maar dat is wel een probleem zeker. Want als je een PSP koopt heb je zeker geen geld meer voor een spel. De PS2 is ook al een paar jaar oud he. De PSP pas een jaar.
M4X Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 ow mensen sorry dat het topic al bestaat maar ik ga binnenkort een ps2 kopen en geen psp maar vice city stories moet ik ook hebben maar ik ga geen 200 euro uitgeven aan een psp. Mischien een tijdje door sparen. Denk er nog eens goed over na. Ik heb van veel mensen gehoord dat GTA LCS op de PS2 geen succes is. En als je de PSP koopt kan je GTA LCS en GTA VCS kopen. Maar dat is wel een probleem zeker. Want als je een PSP koopt heb je zeker geen geld meer voor een spel. De PS2 is ook al een paar jaar oud he. De PSP pas een jaar. Als ik jouw was zou ik de PS2 nemen want daarop kan je Liberty City Stories, GTA 3, Vice City, San Andreas en binnenkort misschien Vice City Stories voor niet al te duur kopen. Maar als je de meeste games van hierboven op je comp hebt zou ik de psp nemen omdat liberty city stories daarop beter schijnt te zijn en vice city stories daar waarschijnlijk ook beter op gaat worden
VforV Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Als ik jouw was zou ik de PS2 nemen want daarop kan je Liberty City Stories, GTA 3, Vice City, San Andreas en binnenkort misschien Vice City Stories voor niet al te duur kopen. Maar als je de meeste games van hierboven op je comp hebt zou ik de psp nemen omdat liberty city stories daarop beter schijnt te zijn en vice city stories daar waarschijnlijk ook beter op gaat worden Als je geen PSP wilt maar liever een 'grote console' wilt zou ik gewoon nog even wachten tot de PlayStation 3 uitkomt. Dan heb je een console waar je GTA1, GTA London 1969, GTA2, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas, GTA Liberty City Stories, GTA IV (en misschien GTA Vice City Stories) kan op spelen. Bewerkt: 17 september 2006 door VforV
Zim Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Ik hoop dat hij voor de 360 ook uitkomt, en niet voor de ps2. Maar ik vermoed dat hij over een half jaar wel op de ps2 zal uitkomen.
M4X Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Ja dat is natuurlijk wel het beste maar het duurt minstens nog een jaar voordat je de PS3 voor een normaal prijsje kan krijgen
DdJDean Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Ik heb gta 3, vice city, san andreas en lcs al op playstation 2 dus waarom zou ik voor vice city stories een psp kopen? veel te duur! Nee ik koop gewoon de ps2 versie die ze waarschijnlijk wel op de markt gaan brengen! (dat geld willen ze toch niet missen )
The Golden Fighter Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) @ VforV: Niet iedereen tovert even 800,- naar voren in een half jaar tijd. ;-) @Zim: Ik denk dat de game de komende tijd nog lang niet op de 360 zal komen. Zoals ik al eerder zij, R* had een deal met Sony w.b. LCS. Of ze exact dezelfde deal hebben met VCS, weet ik niet. Maar er zal heel veel tegenover komen te staan voordat VCS naar de Xbox komt, laat staan voor de 360. De game zal dan aan Saints Row moeten gaan tippen, wat me sterk lijkt. Bewerkt: 18 september 2006 door The Golden Fighter
LucasV Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Ik hoop zelf stiekem dat deze wél exclusief op de Portable blijft.
Boris H. Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2006 ps3 wou ik ook kopen ervoor maar die is uitgesteld tot maart! dat duurt mij te lang dus koop ik een ps2 omdat ik van een groot beeld en analoge sticks hou
Recommended Posts