Boris H. Geplaatst: 19 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2006 dit vond ik op een site: Door Joni Philips - 19-09-06 De PSP is een tijdje op de markt en nu moeten de volgende generatie titels komen die de handheld echt een duwtje in de rug kunnen geven. Een van de toptitels die al zijn verschenen is GTA: Liberty City Stories en nu komt Rockstar met een nieuwe handheld GTA die zich afspeelt in Vice City. Maar blijft het bij de PSP? Eerder kwam Liberty City Stories naar de PS2, maar Vice City Stories zou echt een PSP exclusieve game blijven. De reden is simpel, men wil in 2007 alle aandacht op Grand Theft Auto IV richten, het uitbrengen van een PS2 port past niet in het plaatje. bron:http://www.gamed.nl/view/21279 dit valt me echt tegen zo kun je de stories serie op de ps2 niet compleet maken.
Lantyz Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 --Topics samengevoegd-- Er staat echter weer niet bij waar Gamed die wijsheid vandaan heeft. Ik zou het met een korreltje zout nemen, en afwachten wat Rockstar Games erover te melden heeft.
Pietje II Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Dat was allang bekend. We hebben het weliswaar niet opgenomen in de database van 'The latest news from Vice City Stories', maar er staan wel nieuwsberichten in waarin staat dat het waarschijnlijk al zou gaan gebeuren. Echter hebben we wel een keer in de vijfe editie van de Oceans Weekly News, in de Weekly Column ons nieuwsartikeltje geplaatst waarin officiël staat dat GTA Vice City Stories exclusief voor de PlayStation Portable (PSP) blijft. Toch zou ik het nog met een korreltje zout nemen, aangezien 1UP.com dit meldde. Volgens 1UP hadden ze Rockstar Games bezocht en vertelde Rockstar Games daar tegen hen dat GTA Vice City Stories exclusief voor de PlayStation Portable zou blijven. In ieder geval weten we het dus nog niet zeker, zoals Lantyz hierboven al vermeldde zullen we maar even af moeten wachten. Klik =>hier<= voor die editie van de Weekly Column, helemaal onderaan in de post staat het artikel. Speciaal voor jou maak ik van het artikeltje een quote: GTA Vice City Stories gaat waarschijnlijk niet op de PS2 uitkomen zo heeft Rockstar gemeld. Ze vinden dat het spel deze keer exclusief voor de PSP moet komen. "In other news, after visting Rockstar Games a representative of 1 UP has said that Rockstar Games have told him that Vice City Stories will be exclusive to the Playstation Portable and that there will not be a Playstation 2 version as with Liberty City Stories." aldus gtavicecitystories.com. Ook konden ze melden dat er meer mogelijkheden op de PSP zijn dan die op dit moment aanwezig zijn op de PS2. Zoals jullie weten is de PS3 druk in opkomst en is de PS2 zo al met 10.000.000 verkochte PS2 toch wel aan zijn eindfase toe. De mogelijkheden komen niet meer aan de moderne technieken, maar wie weet, Rockstar Games vermeldde eerst ook dat Liberty City Stories niet op de PS2 komt. We hopen allen dat hij voor de PS2 komt, we houden je op de hoogte!
Eekhoorn-Killer Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Ik hoop echt dat dit nieuws niet waar is. Ik heb alle GTA's al op de ps2 en ben niet van plan om speciaal een psp te gaan kopen voor alleen VCS.
Boris H. Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2006 ik hoop ook dat het niet waar is het zou echt een n***streek zijn van R* zijn. tot nu toe zijn alle gta's op de playstation(1 & 2) uitgekomen
LucasV Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Ik twijfel extreem of Grand Theft Auto: Vice City Stories wel op de PlayStation 2 komt, op de PlayStation 3 of op geen van beide. Ze hebben allemaal een punt. Aan de ene kant nu Grand Theft Auto IV straks op de PlayStation 3 verschijnt, wil Rockstar Games daar alle aandacht op richten. Dan past het niet echt in het plaatje om twee spellen tegelijk uit te brengen. De Harry Potter-delen verschenen toch ook niet allemaal tegelijk, terwijl ze wel af waren. Dat komt je er dan minder geld mee vangt. Aan de andere kant, Rockstar Games wil natuurlijk flink wat geld verdienen aan hun spellen. Aangezien er meer PlayStation 2-bezitters zijn dan Portable-eigenaren, is het ook wel logisch dat ie op de PlayStation 2 komt. Maar dat wordt dan wel ergens in juni ofzo, ruim een halfjaar later. Dan ligt de PlayStation 3 al ruim en breed in de schappen, waar dan het meest op geconcentreerd wordt. Dus al ze het spel daarop uit brengen, wordt het spel veel door de nieuwe generatie gekocht. Maar de graphics van een Portable-titel en een titel van Sony's nieuwe console verschillen enorm. Men wilt natuurlijk geen PlayStation 2-kwaliteit op een PlayStation 3.
Pietje II Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 Rockstar Games wil ook inderdaad zich vooral op Grand Theft Auto IV gaan richten, maar dat is niet alleen het punt. De PlayStation 2 is qua techniek gewoonweg verouderd. De PlayStation Portable heeft daarentegen wél weer de nieuwere technieken, daardoor zou GTA Vice City Stories alleen exclusief voor de PlayStation Portable zijn. Maar we zullen zien.
Certified Gangsta Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 dus jullie willen zeggen dat de PSP krachtiger is dan de PS2? sorry, maar daar geloof ik geen zak van, hoe oud de PS2 ook is. denk even logisch na, dit is wel heel erg onrealistisch. ik vind gewoon dat ze het ook op de ps2 moeten uitbrengen; 1 - ze lopen anders veel geld mis 2 - nu hebben ze een hele hype op internet gestart met VCS en mooie trailers etc. en dan op het laatste moment zeggen dat het exclusief op PSP blijft? dat is een naaistreek 3 - ze zijn bang dat mensen dit zullen verwarren met GTA4? sorry hoor, maar dan ben je wel een verschrikkelijk domme n00b, zeg nou eens eerlijk, dit is gewoon een smoes; 4 - weten jullie nog dat ze "straf" van Sony hebben gekregen door 'Bully', en dat die in eerste instantie niet in europa uit zou komen? misschien is dit akkefietje nog niet opgelost, en hebben ze niet eens het recht gekregen om het te porten naar de PS2 ik vind gewoon dat ze het echt moeten porten naar de PS2, Vice City was mijn favoriete deel en dit maakt het net een beetje af. over het algemeen zal deze Storie meer succes halen dan LCS, omdat er gewoon meer belangstelling is voor Vice City dan voor Liberty City. maar is er geen manier om een PSP-UMD'tje af te spelen op de ps2? als je het plastice hoesje eraf haalt, past het toch op zich wel in het minidisc-lade van de ps2? zal wel niet, maar ik denk hardop ik zit erover te denken om een emailtje te sturen naar R*, even wat verduidelijking. gezien het feit dat eerst LCS ook niet op de ps2 zou komen, maar toch wel (wat gewoon een goed idee is)
DdJDean Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik hoop ook dat vcs op ps2 komt.. ik snap niet waarom het niet kan! Welke technieken zijn dat dan en waarom kan het daardoor niet op ps2.. ik wil daarover wel meer weten
Pietje II Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 dus jullie willen zeggen dat de PSP krachtiger is dan de PS2? sorry, maar daar geloof ik geen zak van, hoe oud de PS2 ook is. denk even logisch na, dit is wel heel erg onrealistisch. Dat jij daar geen 'zak' van gelooft dat de PlayStation Portable betere technieken heeft dan de PlayStation 2 maakt mij niet uit, maar het is echt wel waar. De PlayStation Portable heeft betere hardware, Sony zal daar hard aan gewerkt hebben en dat zullen we gaan zien in kaskrakers zoals de toekomstige Grand Theft Auto variant 'Vice City Stories'. De PlayStation 2 is ruim vijf jaar geleden uitgekomen, Sony zou toch niet achter kunnen blijven met hun techniek? Accepteer het nou gewoon maar. ik vind gewoon dat ze het ook op de ps2 moeten uitbrengen;1 - ze lopen anders veel geld mis 2 - nu hebben ze een hele hype op internet gestart met VCS en mooie trailers etc. en dan op het laatste moment zeggen dat het exclusief op PSP blijft? dat is een naaistreek 3 - ze zijn bang dat mensen dit zullen verwarren met GTA4? sorry hoor, maar dan ben je wel een verschrikkelijk domme n00b, zeg nou eens eerlijk, dit is gewoon een smoes; 4 - weten jullie nog dat ze "straf" van Sony hebben gekregen door 'Bully', en dat die in eerste instantie niet in europa uit zou komen? misschien is dit akkefietje nog niet opgelost, en hebben ze niet eens het recht gekregen om het te porten naar de PS2 Daar kan je gelijk in hebben, want veel mensen hebben het er niet voor over om een PlayStation Portable te kopen, alhoewel ik het wel steeds meer mensen zie doen... En dat eigenlijk voornamelijk voor de toekomstige GTA Vice City Stories... Hint hint! Klopt, en dat mag ook wel voor zo'n fantastische nieuwe Grand Theft Auto. Als ik eerlijk mag zijn vind ik de officiële Grand Theft Auto: Vice City Stories-website de mooiste website die Rockstar Games voor een GTA heeft gemaakt, en de verdere campagnes eromheen, daar hebben ze veel moeite in gestoken, en het resultaat mag er zeer erg zijn. Vice City Stories gaat een topper worden, dat staat al vast. Als ik eerlijk mag zijn is het ook misschien wel een 'naaistreek' van Rockstar Games, daar ben ik het wel mee eens want ik kan me daar goed genoeg mee inleven, ook al heb ik zelf een PlayStation Portable dus zou dat eigenlijk niet hoeven. Dat is jouw mening, want dat slaat weer nergens op wat jij daar zegt. Hier ga ik dan ook verder niet op in. Geloof je het zelf? Waarom zou Rockstar Games een afspraak hebben met Sony om deze fantastische nieuwe Grand Theft Auto variant op de PlayStation Portable uit te brengen? Dat klopt dan niet echt met wat jij zegt hoor. ik vind gewoon dat ze het echt moeten porten naar de PS2, Vice City was mijn favoriete deel en dit maakt het net een beetje af. over het algemeen zal deze Storie meer succes halen dan LCS, omdat er gewoon meer belangstelling is voor Vice City dan voor Liberty City. Ja, ik zou er geen problemen mee hebben als Vice City Stories ook voor de PlayStation 2 uitgebracht zou worden, maar Rockstar Games gaf al aan dat ze dat niet van plan waren: Vooral omdat ze Vice City Stories nu volledig aangepast hebben op de PlayStation Portable, een handheld dus. Dat past dan niet meer in het plaatje van de PlayStation 2, letterlijk. En dan stuiten we ook op het bovenstaande: De PlayStation 2 is gewoonweg verouderd voor de technieken die in Vice City Stories gebruikt worden. Dat zeg ik dan wel vrij oppervlakkig. maar is er geen manier om een PSP-UMD'tje af te spelen op de ps2? als je het plastice hoesje eraf haalt, past het toch op zich wel in het minidisc-lade van de ps2? zal wel niet, maar ik denk hardop Ehm, een Universal Media Disc is volledig ontworpen voor de PlayStation Portable, wel een vrij raar idee van jou om te zeggen dat deze op een PlayStation 2 gedraaid zou kunnen worden. ik zit erover te denken om een emailtje te sturen naar R*, even wat verduidelijking.gezien het feit dat eerst LCS ook niet op de ps2 zou komen, maar toch wel (wat gewoon een goed idee is) Mag je van mij gerust doen, zoals ik al zei zou ik het van Rockstar Games ook wel wat eerlijker vinden voor de andere Grand Theft Auto-fans om GTA Vice City Stories ook voor andere consoles uit te brengen. GTA Liberty City Stories was gewoon meer naar de PlayStation 2 ingericht en opgebouwd, zodoende zou het voor Rockstar Games ook makkelijker zijn om Liberty City Stories daadwerkelijk voor de PlayStation 2 uit te brengen. Dat ligt voor Vice City Stories wel even anders, dat mag nu wel duidelijk zijn, dunkt me.
Certified Gangsta Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Dat jij daar geen 'zak' van gelooft dat de PlayStation Portable betere technieken heeft dan de PlayStation 2 maakt mij niet uit, maar het is echt wel waar. De PlayStation Portable heeft betere hardware, Sony zal daar hard aan gewerkt hebben en dat zullen we gaan zien in kaskrakers zoals de toekomstige Grand Theft Auto variant 'Vice City Stories'. De PlayStation 2 is ruim vijf jaar geleden uitgekomen, Sony zou toch niet achter kunnen blijven met hun techniek? Accepteer het nou gewoon maar. ok, als je het zo zegt, dan geloof ik je. het leek mij gewoon een beetje onwaarschijnlijk, een hand-held die een console overtreft. Ehm, een Universal Media Disc is volledig ontworpen voor de PlayStation Portable, wel een vrij raar idee van jou om te zeggen dat deze op een PlayStation 2 gedraaid zou kunnen worden. het was niet echt een idee, meer een sarcastisch/wanhopig bedoelt grapje Bewerkt: 1 oktober 2006 door Certified Gangsta
M4X Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Het is al met al een goeie stap, aangezien liberty city op de ps2 ook geen groot succes was Bewerkt: 2 oktober 2006 door John278
DdJDean Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Het is al met al een goeie stap, aangezien liberty city op de ps2 ook geen groot succes was Bedoel je nou gta 3 of lcs?? ik denk de laatste.. nee lcs was geen groot succes vind ik. ik heb ook ergens gelezen dat mensen vcs met gta 4 gingen vergelijken dat ze daarom het niet op ps2 uitbrengen? of ben ik nou dom
M4X Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Het is al met al een goeie stap, aangezien liberty city op de ps2 ook geen groot succes was Bedoel je nou gta 3 of lcs?? ik denk de laatste.. nee lcs was geen groot succes vind ik. ik heb ook ergens gelezen dat mensen vcs met gta 4 gingen vergelijken dat ze daarom het niet op ps2 uitbrengen? of ben ik nou dom Sorry, ik bedoel liberty city stories. Gta 3 vind ik een erg goed spel voor het jaar 2000. En vcs word niet vergeleken met gta 4, het ligt eraan dat de ps2 oud wordt. De psp is veel nieuwer dan de ps2, daarom heeft hij ook veel functies die de ps2 niet heeft. Hierdoor kan de ps2 volgens de meesten mensen vcs niet goed aan. Maar het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ze bang zijn dat het een flop word, net als liberty city stories op de ps2. Bewerkt: 2 oktober 2006 door John278
BangBros Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik heb een vraag weten jullie ook of PS3 met een PSP verbonden is dat als PS3 uitkomt dat er dan ook spellen worden gemaakt voor op de PSP ? want PSP is bedoelt gewoon een Playstation die je mee kan nemen dus het kan zijn dat het ook een PS3 er staat geen cijfer achter bijv. PSP2 of zo
Recommended Posts