Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je moet verder denken dan GTA IV, want daarna komt er natuurlijk weer nog meerdere, en de PS3 heeft op dit moment de toekomst, als de volgende uitkomt komt ie misschien wel helemaal niet voor de XBOX 360, wie weet, en bij de PC heb je weer die systeemeisen...

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet verder denken dan GTA IV, want daarna komt er natuurlijk weer nog meerdere, en de PS3 heeft op dit moment de toekomst, als de volgende uitkomt komt ie misschien wel helemaal niet voor de XBOX 360, wie weet, en bij de PC heb je weer die systeemeisen...

lol :puh: wat een onzin

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet verder denken dan GTA IV, want daarna komt er natuurlijk weer nog meerdere, en de PS3 heeft op dit moment de toekomst, als de volgende uitkomt komt ie misschien wel helemaal niet voor de XBOX 360, wie weet, en bij de PC heb je weer die systeemeisen...

lol :puh: wat een onzin

de ps3 is gewoon veel mooier

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet verder denken dan GTA IV, want daarna komt er natuurlijk weer nog meerdere, en de PS3 heeft op dit moment de toekomst, als de volgende uitkomt komt ie misschien wel helemaal niet voor de XBOX 360, wie weet, en bij de PC heb je weer die systeemeisen...

lol :puh: wat een onzin

de ps3 is gewoon veel mooier

dat is niet waar, het ligt eraan welke pc je hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet verder denken dan GTA IV, want daarna komt er natuurlijk weer nog meerdere, en de PS3 heeft op dit moment de toekomst, als de volgende uitkomt komt ie misschien wel helemaal niet voor de XBOX 360, wie weet, en bij de PC heb je weer die systeemeisen...

lol :puh: wat een onzin

de ps3 is gewoon veel mooier

aan de buitenkant misschien, en dat is alleen een mening :puh:

maar als je ps3 fanboy wilt uithangen ga je gang :puh: het is duidelijk dat je m voor de ps3 koopt en daar gaat dit topic over, niet over andere dingen wat jij denkt over andere systemen behalve die jij hebt. als je een console hebt gekocht moet die van jou natuurlijk de beste zijn, om je zelf een gevoel te geven dat je de juiste beslissing hebt genomen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

halloooow,ik ben en ongelooflijke playstation-fanboy maar aan alle ps3 fanboys wil ik bij deze vragen om te stoppen met zeggen dat het op de ps3 mooier zal zijn enzo,je hebt waaarschijnlijk een tv van meer dan een meter nodig die full-HD is en een HDMI-kabel en dan moet het spel nog eens in full-HD te spelen zijn op ps3 vooraleer je kan zien dat het op ps3 er inderdaad mooier uitziet maar de kans dat je dat echt merkt is extreem klein dus zaag er niet over,m.v.g.,michael

GTA IV is de grootste pracht,niet de X360 of ps3 ! en GTA IV zal schitteren,zowel op ps3 en op X360!

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

lekker belangrijk wat mooier is.. het draait om de gameplay uit eindelijk

tuurlijk is het fijn als je spel er mooi uit ziet en het speelt lekker

maar zonder leuke gameplay is een spel 100x niks waard voor MIJ

ik heb een ps3 trouwens en ik kraak de xbox niet af.. nergens voor nodig :tu::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

lekker belangrijk wat mooier is.. het draait om de gameplay uit eindelijk

tuurlijk is het fijn als je spel er mooi uit ziet en het speelt lekker

maar zonder leuke gameplay is een spel 100x niks waard voor MIJ

ik heb een ps3 trouwens en ik kraak de xbox niet af.. nergens voor nodig :tu::cya:

hehe daar zijn we het dus blkbaar over eens,kben blij da ik dus nie alleen ben :puh::p

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...