Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

W0W mensen gaan hem echt kopen voor Xbox 360 voor de content en het zal toch niet meer zijn dan wat shirts en wapens

Nu vergist zich lekker. Deze bestaat uit nieuwe missies, nieuwe personages en meer. Het zou zo groot zijn als GTA SA. Nu reden meer dat Xbox 360 versie beter is. Qua de rest verschilt het niets. Ik ben blij dat ik Xbox 360 heb voor de hele story.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

W0W mensen gaan hem echt kopen voor Xbox 360 voor de content en het zal toch niet meer zijn dan wat shirts en wapens

Nu vergist zich lekker. Deze bestaat uit nieuwe missies, nieuwe personages en meer. Het zou zo groot zijn als GTA SA. Nu reden meer dat Xbox 360 versie beter is. Qua de rest verschilt het niets. Ik ben blij dat ik Xbox 360 heb voor de hele story.

Wat fijn dat er méér mensen zijn die eerst goed zichzelf van correcte info voorzien voordat ze iets roepen... :duh:

Microsoft heeft 50 miljoen betaald voor de ontwikkeling van extra content voor de 360. Zo'n bedrag wordt echt niet neergeteld voor slechts extra wapens en shirts...

@post ergens hierboven, ik hoor je de vergelijking trekken tussen ps3 en 360 als volgt: Dat je "gelukkig" met de ps3 gratis online kan?! :schater: Ja wees blij, iedere nube kan dus servertje gaan spelen! Lag, kicked, servers die uitvallen... als je daar op zit te wachten, koop een ps3! Wil je echter ook online de kwaliteit gewaarborgd zien, kies je voor de 360.. Ik ben juist blij dat ik mag betalen voor een degelijke server, updates met licentie etc. :dans:

Juist doordat je betaald, zal microsoft goed onderhoud moeten garanderen. In tegenstelling tot PSHome, die de stekkers er op ieder willekeurig moment eruit mogen trekken... :Y

Maar iedereen zijn eigen voorkeur natuurlijk. Het begon hier echter nogal "anti 360" te klinken, bij deze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja wees blij, iedere nube kan dus servertje gaan spelen! Lag, kicked, servers die uitvallen... als je daar op zit te wachten, koop een ps3!

Juist doordat je betaald, zal microsoft goed onderhoud moeten garanderen. In tegenstelling tot PSHome, die de stekkers er op ieder willekeurig moment eruit mogen trekken... :Y

Ik heb er weinig verstand vandaar deze vraag: Ben jij nou objectief advies aan het geven of is hier een van de vele fanboys aan het woord? Is online echt zo dramatisch dat je constant lags hebt en eigenlijk nooit gewoon kan gamen? Dat beeld schets jij, zo komt het ten minste op mij over.

Het begon hier echter nogal "anti 360" te klinken, bij deze.

Of geef je hier zelf het antwoord, staat hier tussen de regels "bij deze, wat anti-PS3 woorden"?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg hem voor de xbox 360

Waarom?

Omdat ik de xbox gewoon een fijne console vind, en de exlusives vind ik leuke games.

Ik vind de ps3 exclusives vaak minder leuk (God of war daar in tegen vind ik een hele vette game).

Enne, even over deze haat partij hier over welke console beter is, kies gewoon wat jij wil zeg.

Dat de ps3 betere grapichs heeft, kan best, maar dat weet ik niet, maar ik vind de grapichs van de 360 er super uitzien zelf op mijn normale geen hd tv.

En over de gameplay gesproken, die is natuurlijk op allebei de consoles het zelfde, alleen krijgt de 360 meer content, en ik hoop dat dit ook echt goeie content is, maar ik denk dat er op de ps3 ook wel iets valt te downloaden.

En over online gesproken, ik weet niet hoor, beslis dat ook maar lekker zelf, daar hebben beide consoles plus en min punten in.

I have SPOKEN

NOG MAAR 7 DAGEN VOOR MIJ :D Want ik ga eerst nog ff op vakantie ;).

Link to comment
Delen op andere websites

NOG MAAR 7 DAGEN VOOR MIJ :D Want ik ga eerst nog ff op vakantie ;).

Over 7 dagen is het 29 april. Dus waar slaat; 'Want ik ga eerst nog ff op vakantie' dan op?

29 april blijft 29 april of je nou op vakantie gaat of niet!

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

PC

Waarom?

Ik heb geen XboX 360 of PS3, en ik vind het lekker handig om zo gta te modden, om filmpjes te maken, en ga zo verder.

Trouwens ik zag net een filmpje(Weer zo'n Illegale) waar in de jongen beweert dat hij hem al voor de pc hebt. Dan kunnen er 2 dingen zijn: 1. Hij zit gewoon te liegen en het is de Leaked versie voor xbox 360 2. Dat Gta iv voor de pc snel en onverwacht uit komt. Ik den de eerstel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...