Jump to content

Kempi


DaddyPimp

Recommended Posts

Ik vind Kempi feat. Bloedserieus-Bloedserieus ook echt goed. Je kan dan wel zeggen dat er geen achterstandswijken in Nederland enzo zijn, maar dat is wel zo. Wat ze in dit nummer goed duidelijk maken.

dat nummer heet toch geen bloed geen crib?

dat laatste stukje : ik ben een klootzak ik ben een nietsnut ik ben et type die de bel van je fiets plukt :puh:

Ja dat vind ik ook een grappig stukje. Ik weet niet precies hoe ie heet, geen bloed geen crib kan ook. Ik heb hem in elk geval gedownload als Bloedserieus. @ Grove St. hierboven: Kempi kan echt wel tegen Ali op hoor. Zeker mensen die verstand van rap hebben vinden Kempi beter als Ali B. Alleen bij het grote publiek, en dan bedoel ik mensen die top40 luisteren enzo is Ali B populairder.

en bij kinderen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DaddyPimp

    23

  • RobertSA

    22

  • LBG

    14

  • Clowntje_93

    10

  • 2 weken later...
Heeft iemand Kempi's mixtape? Ik vind hem best goed alleen een beetje teveel nummers over vrouwen.

Ik heb hem niet, kon hem nergens vinden.. Maar ik denk dat ik de meeste nummers al gewoon 'los' heb gedownload.. Heb je misschien een link ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen link van de mixtape, maar op undergroundrap staan ze idd bijna allemaal.

Dan denk ik dat ik zijn mixtape zowel een beetje bij mekaar heb gedownload, sommige vind ik een beetje vaag (zoals: Die Negers Die Ruzie Wouden), maar de meeste vind ik gewoon echt vet.

Effe vraagje, dat nummer van Kempi en Partysquad (We Gaan Los) staat op het album van Partysquad maar PS rapt er helemaal niet in mee, ze zeggen alleen een keer op het begin: Kempi, Partysquad blabla, en dan gaat Kempi rappen. Waarom is het dan toch Ft. Partysquad? Niet omdat ze de beat hebben gemaakt want die hebben ze gekocht en bleek later gejat te zijn.. Lijkt me ook niet omdat ze de text zouden kunnen geschreven hebben want dat lijkt me nogal raar want bijv. op The Documentary van The Game heeft 50 Cent ook een paar texten geschreven en die zijn ook niet Ft. 50 Cent.. Weet iemand hoe dit inelkaar zit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen link van de mixtape, maar op undergroundrap staan ze idd bijna allemaal.

Dan denk ik dat ik zijn mixtape zowel een beetje bij mekaar heb gedownload, sommige vind ik een beetje vaag (zoals: Die Negers Die Ruzie Wouden), maar de meeste vind ik gewoon echt vet.

Effe vraagje, dat nummer van Kempi en Partysquad (We Gaan Los) staat op het album van Partysquad maar PS rapt er helemaal niet in mee, ze zeggen alleen een keer op het begin: Kempi, Partysquad blabla, en dan gaat Kempi rappen. Waarom is het dan toch Ft. Partysquad? Niet omdat ze de beat hebben gemaakt want die hebben ze gekocht en bleek later gejat te zijn.. Lijkt me ook niet omdat ze de text zouden kunnen geschreven hebben want dat lijkt me nogal raar want bijv. op The Documentary van The Game heeft 50 Cent ook een paar texten geschreven en die zijn ook niet Ft. 50 Cent.. Weet iemand hoe dit inelkaar zit?

Omdat je 50 cent niet hoort PS hoor je nog ;)

Maar the Decometary is bijna helemaal door 50 cent gemaakt. althans de teksten

The Game is zielig en kan het niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat je 50 cent niet hoort PS hoor je nog ;)

Maar the Decometary is bijna helemaal door 50 cent gemaakt. althans de teksten

The Game is zielig en kan het niet :puh:

Waarom denk je dat? Omdat 50 Cent het zegt? Als Olivia beef kreeg met 50 Cent en zij zou zeggen dat ze bijna het hele album van 50 Cent heeft gemaakt zou je het dan ook geloven?

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat je 50 cent niet hoort PS hoor je nog ;)

Maar the Decometary is bijna helemaal door 50 cent gemaakt. althans de teksten

The Game is zielig en kan het niet :puh:

Waarom denk je dat? Omdat 50 Cent het zegt? Als Olivia beef kreeg met 50 Cent en zij zou zeggen dat ze bijna het hele album van 50 Cent heeft gemaakt zou je het dan ook geloven?

Precies, maar heeft iemand dan antwoord op mijn vraag een paar posts terug??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...