Jump to content

Kempi


DaddyPimp

Recommended Posts

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DaddyPimp

    23

  • RobertSA

    22

  • LBG

    14

  • Clowntje_93

    10

De Partysquad heeft het hele nummer geproduceerd en de beat gemaakt, misschien is het daarom.

De beat is gestolen, iemand heeft de beat van een site gehaald en aan de PS verkocht..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoor ik Kempi hier op dit forum? zit ik effe te zoeken na kempi chulo shit kom ik dit forum na 2 jaar tegen,

what the fuck, kempi is de heetste rapper van Nl man ik zie hem vaak lopen in de stad en shit die gasten van bloedserieus ken ik ok paar van, owja

om helemaal uptodate te blijven van de laatste kempi shit , hou luvmusic in de gaten!. matties van me zitten in de clip van de snippet 'nigga'.

Maar ik ken die gast nou al een jaar of anderhalf verbaast me eigk dat veel nu pas gaan luisteren, zal wl door sn record deal komen.

K woon zelf in Stratum (Eindhoven zuid) Heb ok wel connecties zitten in woensel en shit, voro de mensen die denken dat NL rappers pussys zijn fso hebben dat dus echt mis, ik ken gasten die gewoon dik coke aan t dealen zijn echt nix voor mietjes dus kempi is geen wannabe

Propz voor die gast uit de straten van Eindje.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoor ik Kempi hier op dit forum? zit ik effe te zoeken na kempi chulo shit kom ik dit forum na 2 jaar tegen,

what the fuck, kempi is de heetste rapper van Nl man ik zie hem vaak lopen in de stad en shit die gasten van bloedserieus ken ik ok paar van, owja

om helemaal uptodate te blijven van de laatste kempi shit , hou luvmusic in de gaten!. matties van me zitten in de clip van de snippet 'nigga'.

Maar ik ken die gast nou al een jaar of anderhalf verbaast me eigk dat veel nu pas gaan luisteren, zal wl door sn record deal komen.

K woon zelf in Stratum (Eindhoven zuid) Heb ok wel connecties zitten in woensel en shit, voro de mensen die denken dat NL rappers pussys zijn fso hebben dat dus echt mis, ik ken gasten die gewoon dik coke aan t dealen zijn echt nix voor mietjes dus kempi is geen wannabe

Propz voor die gast uit de straten van Eindje.

Je hebt dik gelijk, Kempi blijft gewoon real.. En wat je zei over die mietjes heb je gelijk in, ik ken 'n paar dealers in Woensel en daar wil je echt geen ruzie mee, da's wel effe wat anders dan die stoere jongentjes die op school zeggen dat ze je op gaan wachten. Heb btw Kempi en de gasten van Bloedserieus ookal vaak gezien in de stad enzo..

----

Nieuwe Clip Kempi:

Afgelopen zaterdag vonden in Rotterdam de opnames plaats voor de nieuwe clip van de Eindhovense rapper Kempi. De clip hoort bij de nieuwe track ‘Zet Um Op Baby’. Een van de locaties die voor de opnames werd aangedaan was Stichting Steady, een Rotterdamse stichting voor tienermoeders.

De hoofdrol in de clip wordt gespeeld door Fajah Lourens, bekend van de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden. Aangezien de actrice zelf ook op jonge leeftijd tienermoeder werd, is haar rol in de clip is geen toeval. De Rotterdamse mc Feis speelt ook een rol; welke is nog even een verrassing.

De videoclip van ‘Zet Um Op Baby’ is geproduceerd en geschoten door Barbosa Victor en zal binnenkort te zien zijn.

http://www.juize.fm/juizefm/mmbase/images/...DDAB5DDD595688C

Bron: Juize.FM

Link to comment
Delen op andere websites

Hoor ik Kempi hier op dit forum? zit ik effe te zoeken na kempi chulo shit kom ik dit forum na 2 jaar tegen,

what the fuck, kempi is de heetste rapper van Nl man ik zie hem vaak lopen in de stad en shit die gasten van bloedserieus ken ik ok paar van, owja

om helemaal uptodate te blijven van de laatste kempi shit , hou luvmusic in de gaten!. matties van me zitten in de clip van de snippet 'nigga'.

Maar ik ken die gast nou al een jaar of anderhalf verbaast me eigk dat veel nu pas gaan luisteren, zal wl door sn record deal komen.

K woon zelf in Stratum (Eindhoven zuid) Heb ok wel connecties zitten in woensel en shit, voro de mensen die denken dat NL rappers pussys zijn fso hebben dat dus echt mis, ik ken gasten die gewoon dik coke aan t dealen zijn echt nix voor mietjes dus kempi is geen wannabe

Propz voor die gast uit de straten van Eindje.

Dit was eigenlijk een post van robertpsv...

Bewerkt: door willemV
Link to comment
Delen op andere websites

K woon zelf in Stratum (Eindhoven zuid) Heb ok wel connecties zitten in woensel en shit, voro de mensen die denken dat NL rappers pussys zijn fso hebben dat dus echt mis, ik ken gasten die gewoon dik coke aan t dealen zijn echt nix voor mietjes dus kempi is geen wannabe

Dus het is tegenwoordig positief als je drugs dealt? Dan ben je geen mietje? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet, moet je nu altijd een drugdealer zijn om de echte rapper te zijn.

Ik vind dat rappers hier te veel mee stoefen.

Wat boeit mij dat ie drugdealer is, ik luister naar de teksten en de rest boeit me nie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...