Jump to content

Kempi

DaddyPimp

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik snap het niet, moet je nu altijd een drugdealer zijn om de echte rapper te zijn.

Ik vind dat rappers hier te veel mee stoefen.

Wat boeit mij dat ie drugdealer is, ik luister naar de teksten en de rest boeit me nie.

Tuurlijk hoeft dat niet maar het spreekt mensen aan dus rappen ze erover..

Je zegt: Wat boeit mij dat ie drugdealer is, ik luister naar de teksten en de rest boeit me nie.

Maar in veel van zijn teksten zegt'ie juist daar iets over..

• Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DaddyPimp

23

• RobertSA

22

• LBG

14

• Clowntje_93

10

Geplaatst:

ff serieus kempi is gewoon geniaal

de manier warop hij rept de manier waarop zijn hoofd staat

de manier hoe zijn broek hangt en niet te vergeten de manier waarop zijn staart zit

restecp

Geplaatst: (bewerkt)
Wat boeit het hoe zijn broek hangt en hoe zijn haar zit?

kom op zeg,hoezou gta san andreas zijn als CJ een nerd was

ik bedoel maar, deze arme jongen, genaamd kempi heeft respect nodig, en niet te vergeten doekoe, want hij zit vaak in de jilla. geef hem ok geld, om zijn wiet te kopen. anders moet hij hosselen

wie is het met mij eens?

"sry vriend deed neger niet dat ik het er niet mee eens ben"

Bewerkt: door filemon
Geplaatst:

Als je vast zit heb je helemaal niks aan geld. En dit is niet San Andreas, dit is muziek en als je naar zijn muziek luistert zie je niet hoe zijn haar of zijn broek zit.

Geplaatst:
kom op zeg,hoezou gta san andreas zijn als CJ een nerd was

ik bedoel maar, deze arme jongen, genaamd kempi heeft respect nodig, en niet te vergeten doekoe, want hij zit vaak in de jilla. geef hem ok geld, om zijn wiet te kopen. anders moet hij hosselen

wie is het met mij eens?

"sry vriend deed neger niet dat ik het er niet mee eens ben"

I Smell Groupies :eten:

Zoals Cen dus al zei dit is geen GTA maar muziek!

En wat zeg je nou? Respect heb je niet nodig, dat moet je verdienen.. En over die ''doekoe'', moet toch iedereen zelf verdienen of niet dan? En zit hij vaak in de bak? Net zo veel als alle andere hossellaars, en bedoel je nou dat wij hem geld moeten geven om wiet te kopen?! Als je naar Kempi toe zou lopen om hem geld te geven zou hij je spontaan 'n klap tegen je bakkes geven, hij's toch geen zwerver ofzo? Laat me niet lachen man, van m'n eigen geld koop ik ook m'n eigen wiet.. Als hij toch zelf kiest om te hosselen ipv. werken moet'ie dat toch zelf weten.

Geplaatst:

Kempi overdrijft wel een beetje. Zo'n super grote hosselaar is ie nou ook weer niet. Hij is wel leip, maar hij doet zich leiper voor als ie is. Oh ja @ DP: Als Kempi je klapt zal het geen pijn doen, als je hem in echt ziet vind ik het maar een pisventje om te zien, jij niet? (ik ga er maar ff vanuit dat jij hem al een x gezien hebt)

Kempi overdrijft wel een beetje. Zo'n super grote hosselaar is ie nou ook weer niet. Hij is wel leip, maar hij doet zich leiper voor als ie is. Oh ja @ DP: Als Kempi je klapt zal het geen pijn doen, als je hem in echt ziet vind ik het maar een pisventje om te zien, jij niet? (ik ga er maar ff vanuit dat jij hem al een x gezien hebt)

Ik heb hem wel gezien, maar m'n uitspraak was maar bij wijzen van spreken ;). Maar ik bedoel maar.. Hij hoeft ook helemaal niet leip te zijn want als iemand hem iets doet zijn er wel genoeg maten van hem of fans ofzo die hem komen helpen, maar dat hebben alle rappers wel, heb je je aanhang niet bij dan komen fans wel helpen. Net als mensen met een hele groep 1 nerdje lopen te fucken, dan ga ik dat nerdje ook helpen, ben echt een vredelievend persoon ofzo :puh: .. Maar het is idd wel 'n mager ventje :puh:

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Slecht nieuws voor Kempi:

De gehele mixtape van de Eindhovense rapper Kempi is gelekt. De disstrack, welke officieel op 26 maart uitkomt en gemixed is door DJ Waxfiend, valt nu al te downloaden.

Kempi laat het niet alleen bij deze tape, in een nieuwe disstrack met de naam ‘Si Ta Gangster BoTa’, maakt hij ook korte metten met rappers Nino en Darryl.

Bron: Juize.FM

Geplaatst:

Ik vind dat hij iets te sloom rapt. Robertpsv, en/of Daddypimp, wil je als je hem ziet eens zeggen of ie wat meer nummers kan maken die gewoon goeie flow hebben zoals Denk Ju Dat ik Doof Ben, die was wel chill, dat was echte rap(niet die langzame trage shit waar je van in slaap valt :duh: )

Dus ik vind Kempi nou niet echt de beste, Amerikaanse rap is toch beter.

Geplaatst:
Ik vind dat hij iets te sloom rapt. Robertpsv, en/of Daddypimp, wil je als je hem ziet eens zeggen of ie wat meer nummers kan maken die gewoon goeie flow hebben zoals Denk Ju Dat ik Doof Ben, die was wel chill, dat was echte rap(niet die langzame trage shit waar je van in slaap valt :duh: )

Dus ik vind Kempi nou niet echt de beste, Amerikaanse rap is toch beter.

Amerikaans kun je niet echt met Nederlands vergelijken vind ik.. De wat langzamere nummers van Kemp vind ik wel relaxt, maar zoals je al zei Denk Ju Dat Ik Doof ben is toch ook wel relaxt.. Ben nu zijn mixtape aan het downloaden dus effe kijken of er nog relaxte nummers op staan, ik heb gehoord dat 't een kk dope mixtape is.

Geplaatst:

Dealen om stoer te doen is in 1 woord DOM.

Maar als je geld ervan gebruikt om wiet ofzo te kopen ben je gewoon een dikke junk.

Je bent pas stoer als je bin laden na kan doen ;)(niet dat hij stoer is)

Ik vind hem een goede flow hebben hoor.

niet te sloom en niet te snel.

Anders hoor je niets wat hij zegt

En BigT

Kempi Dealt NIET om stoer te doen.

Hij heeft geen geld en daar verdient hij zijn brood mee

En waarom ben je stoer als je 2 twen towers kapot blaast ? :?

Bewerkt: door Gunit-Soldier
Geplaatst:
Ik vind hem een goede flow hebben hoor.

niet te sloom en niet te snel.

Anders hoor je niets wat hij zegt

Da's waar, je hebt rappers die gewoon over de beat heen praten.. Maar ook rappers (zoals Twista) je helemaal niks van verstaat omdat ze zó snel rappen (Wat wel vet klinkt vind ik..)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...