LBG Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Slecht nieuws voor Kempi:De gehele mixtape van de Eindhovense rapper Kempi is gelekt. De disstrack, welke officieel op 26 maart uitkomt en gemixed is door DJ Waxfiend, valt nu al te downloaden. Kempi laat het niet alleen bij deze tape, in een nieuwe disstrack met de naam ‘Si Ta Gangster BoTa’, maakt hij ook korte metten met rappers Nino en Darryl. Bron: Juize.FM Ik heb die, mixtape 2 heet hij. Wel irritant als die liedjes zitten aan elkaar dus ik heb het als 1 nummer. Maar wat maakt het uit dat hij is gelekt? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Slecht nieuws voor Kempi:De gehele mixtape van de Eindhovense rapper Kempi is gelekt. De disstrack, welke officieel op 26 maart uitkomt en gemixed is door DJ Waxfiend, valt nu al te downloaden. Kempi laat het niet alleen bij deze tape, in een nieuwe disstrack met de naam ‘Si Ta Gangster BoTa’, maakt hij ook korte metten met rappers Nino en Darryl. Bron: Juize.FM Ik heb die, mixtape 2 heet hij. Wel irritant als die liedjes zitten aan elkaar dus ik heb het als 1 nummer. Maar wat maakt het uit dat hij is gelekt? Volgens mij niks want zover ik weet is het gewoon een gratis mixtape.. Ik heb hem nu ook alleen heb hem nog niet echt goed geluisterd omdat zoals Cen al zei alle nummers aanelkaar zitten.. Dus ik wacht wel effe totdat de goede versie te downloaden is. Reageren
RobertSA Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Alweer een diss tegen Nino en Darryl? Dat was Denk Je Dat ik Doof ben toch ook? Reageren
RobertSA Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik vind hem een goede flow hebben hoor.niet te sloom en niet te snel. Anders hoor je niets wat hij zegt Da's waar, je hebt rappers die gewoon over de beat heen praten.. Maar ook rappers (zoals Twista) je helemaal niks van verstaat omdat ze zó snel rappen (Wat wel vet klinkt vind ik..) Ja, zoals 2 gasten van bloedserieus, goede teksten maar ze praten op de beat. Maar Kempi is soms ook onverstaanbaar, vind ik toch wel jammer. Reageren
LBG Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ja, ik vind hun ook slecht. Die ene lauwtje ofzo... die op Geen Bloed Geen Crip rapt ''Hou je moeder thuis want ik bal der''. Hij heeft echt een flow van niks. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Ja, ik vind hun ook slecht. Die ene lauwtje ofzo... die op Geen Bloed Geen Crip rapt ''Hou je moeder thuis want ik bal der''. Hij heeft echt een flow van niks. Ik vind de meeste van hun teksten wel dope, maar ze worden niet altijd even goed gebracht.. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Het rijmt niet van : Bitch doe normaal ik hoor je kaulo stiefvader maar ik vind dat wel erg Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Het rijmt niet van : Bitch doe normaal ik hoor je kaulo stiefvader maar ik vind dat wel erg Dope lines hoeven ook niet altijd te rijmen.. Maar deze rijmt dus wel, klankrijm heet zoiets. ball der en stiefvader rijmt theoretisch niet, maar de klanken wel. Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Waarom doet Kempi eigenlijk of ie geen geld heeft? Heb ik nooit gesnapt, misschien wil er niet stoer mee doen en is ie niet zo'n commerciele gast die over z'n geld rapt, maar hij zal na al z'n nummers toch wel wat geld hebben? Reageren
Multi_ Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Waarom doet Kempi eigenlijk of ie geen geld heeft? Heb ik nooit gesnapt, misschien wil er niet stoer mee doen en is ie niet zo'n commerciele gast die over z'n geld rapt, maar hij zal na al z'n nummers toch wel wat geld hebben? nog niet dus en wat LBG zegt, hij is zeker slecht kempi is dope, cocoras is dope, manny is dope en loupi is dope, derest vind ik maar weinig aan die sane van bloederserieus vind ik ook maar vaag zo ik heb m'n zegje weer gedaan p'z! Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Waarom vind je ze vaag dan? Ze hebben wel goede teksten. Reageren
RobertSA Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Rapper Kempi is opnieuw opgepakt. Afgelopen zaterdag zou hij bij discotheek DanceWorld in Wildervank (Groningen) enkele bezoekers met een pistool hebben bedreigd. Volgens de politie trok rapper Kempi een pistool en zette dat op het hoofd van een van de bezoekers. Hij zou er ook mee op het lichaam van een andere bezoekster hebben gericht. Toen Kempi doorkreeg dat de politie was gealarmeerd, ging hij er met nog enkele anderen in twee auto’s vandoor. Zondagochtend werden beide auto’s in Zwolle doorzocht. De vier inzittenden zijn aangehouden en ingesloten. De bedreiging met het pistool heeft mogelijk met een eerdere vechtpartij te maken. Volgens directeur Kees de Koning van het label Top Notch, waarbij Kempi een platencontract heeft, zouden de bandleden betrokken zijn geraakt bij een vechtpartij met lokale jongeren die racistische leuzen naar de rapper en zijn jongere broertje hadden geschreeuwd. Een van de bezoekers van de discotheek heeft inmiddels aangifte gedaan van mishandeling. De politie sluit niet uit dat er ook nog aangiften van bedreiging zullen gevolgen. "De verdachten kunnen dan opnieuw worden aangehouden", aldus de woordvoerder. Kempi werd in februari van dit jaar na aanleiding van een eerdere vechtpartij in zijn woonplaats Eindhoven schuldig bevonden aan mishandeling. De rapper werd vrijgesproken van poging dood doodslag, maar kreeg toch één maand celstraf opgelegd. Omdat hij al een aantal maanden in voorarrest had gezeten, kwam Kempi direct op vrije voeten. Bron: Politie Groningen _______________________________________________ Ik hoorde het van mijn buurjongen, die had het van het broertje van Kempi. Maar het is wel dom van Kempi. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) Idd een erg domme actie van Kempi, ik las het in het Eindhovens Dagblad: Kempi weer aangehouden GRONINGEN - De Eindhovense rapper Kempi is betrokken geweest bij een incident in een discotheek in het Groningse Wildervank waarbij twee bezoekers zijn bedreigd met een pistool. Naar aanleiding van het incident zijn vier personen aangehouden, onder wie Kempi. Dat heeft een woordvoerder van de politie dinsdag laten weten. De precieze rol van Kempi bij het voorval is nog onduidelijk. In de discotheek in Wildervank heeft een van de gasten in de nacht van zaterdag op zondag een pistool getrokken. Een van de bezoekers kreeg het wapen tegen het hoofd gezet. Ook zou met het wapen op het lichaam van een andere bezoekster zijn gericht. Toen de vier verdachten doorkregen dat de politie was gealarmeerd, zijn ze er volgens de woordvoerder in twee auto's vandoor gegaan. Tijdens een achtervolging zondagochtend vroeg wist de politie bij Zwolle de auto's te stoppen. In een van de wagens is een pistool gevonden. De inzittenden, onder wie Kempi, zijn aangehouden. Zondagmorgen, na verhoor, mochten ze gaan. Volgens directeur Kees de Koning van het label Top Notch, waarbij Kempi een platencontract heeft, zouden de bandleden betrokken zijn geraakt bij een vechtpartij met lokale jongeren die racistische leuzen naar de rapper en zijn jongere broertje hadden geschreeuwd. Een van de bezoekers van de discotheek heeft inmiddels aangifte gedaan van mishandeling. De politie sluit niet uit dat er ook nog aangiften van bedreiging zullen gevolgen. ,,De verdachten kunnen dan opnieuw worden aangehouden'', aldus de woordvoerder. Kempi werd vorig jaar september vrijgesproken van betrokkenheid bij een steekpartij op 11 maart in zijn woonplaats. Wel bekende hij tegenover de rechtbank het slachtoffer met een neppistool te hebben geslagen. Het Openbaar Ministerie (OM) in Den Bosch is tegen de vrijspraak in hoger beroep gegaan. Bron: Eindhovensdagblad.nl ---- Op 2 april verschijnt Mixtape 2 van Kempi. Omdat de tape al eerder uitlekte, worden er momenteel nieuwe tracks met Winne, Feis en Rocks (THC) opgenomen. Kempi is ook bezig met een soloalbum. Deze cd zal na de zomer in de winkels moeten liggen. Bron: Juize FM ---- Check hier ook de nieuwe clip van Kempi - Zet Um Op (Baby) Kempi schoot onlangs de videoclip voor zijn nieuwe single Zet Um Op Baby in Rotterdam, met niemand minder dan Fajah Lourens in de hoofdrol. En dit is dus de nieuwe videoclip. Stichting Steady, een Rotterdamse stichting voor tienermoeders, is één van de locaties die werd aangedaan voor de opnamen. Veel van de aanwezige dames en hun kroost komen terug in de video. Het geheel is geproduceerd en geschoten door Barbosa Victor. Bron: HipHopInjection.com Bewerkt: 21 maart 2007 door DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.