LBG Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Weet iemand of de 2e mixtape al te downloaden is met alle liedjes los? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Weet iemand of de 2e mixtape al te downloaden is met alle liedjes los? Die is er nog niet, maar omdat hij gelekt is komt de mixtape pas op 2 april uit met nieuwe tracks.. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Het is niet zo erg. Grote rappers verdienen er geld aan hij niet Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Het is niet zo erg.Grote rappers verdienen er geld aan hij niet Precies, het is toch een gratis mixtape (voor zover ik weet) dus maakt het niet zo gek veel uit.. Reageren
LBG Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 Mixtapes zijn alleen voor promotie. Als je ze koopt betaal je alleen voor het maken van de cd en het doosje. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik luister nu ook Kempi. Echt wel vette shit en no doubt de beste rapper van Nederland. Hiervoor wist ik niet eens dat er achterstandswijken in Eindhoven waren, dat dat allemaal maar boereshit was enzo. Mijn favo Kempi nummer is 3 gedachte's. Maar Denk Ju Dat ik Doof Ben is ook wel relaxt. Reageren
Ritchie_Phoolie Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) In Eindhoven heb je ze wel..het is er een stuk lomper als in Leiden in elk geval. Kempi woont wel in de lompste btw Bewerkt: 27 juni 2007 door Ritchie_Phoolie Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik heb het niet zo op Nederlandste Rappers. Ik vind alleen Kempi, Negativ en Nino goed. Maar niet zo dat ik elk nummer ken. Ik vind wel dat Lange Frans in Flappen Kempi nadoet met de stem te vertragen Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Wat is lomp?Probeer de Van Dale eens te raadplegen:lomp (bn.)1 onsierlijk van uiterlijk => plomp 2 onhandig, onbeholpen 3 zeer onbeschaafd => boers, horkerig, onbehouwen, plomp Om toch nog enigszins ontopic te blijven: Ik vind Kempi werkelijk één van de meest kansloze rappers die ik ooit heb gehoord...maar reageer hier alsjeblieft niet op, want een discussie over Kempi vind ik niet zo nodig. Ik vind 't prima dat jullie 't een goede artiest vinden, maar ik ben een totaal andere mening toegedaan. Reageren
RobertSA Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 (bewerkt) Waarom beargumenteer je je mening niet? Bewerkt: 27 juni 2007 door robertpsv Reageren
Ritchie_Phoolie Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Wat is lomp? Gevaarlijk. Ik wou daarmee aangeven dat er best veel criminaliteit is. Maar iedereen denkt volgens mij dat Kempi de enigste leipe gast uit Eindhoven is en dat het een boeregat is. Dit is écht niet zo. Je kan Eindhoven gerust vergelijken met steden als Rotterdam en Agga. met 020 dan weer net niet Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Ik vind 'm ook niks maar ben ook niet de doelgroep. Hij is meer de held van tienermoeders en straatschoffies. Reageren
LBG Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Rotterdam: 539.960 inwoners Den Haag: 475.630 inwoners Eindhoven: 209.170 inwoners Je kunt het dus niet echt vergelijken met Rotterdam of Den Haag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.