Jump to content

Kempi


DaddyPimp

Recommended Posts

Tjah de meeste mensen uit de randstad denken dat alles behalve hun platte land is.. :7

--

Btw er komt een clip van het nummer Kom Nie Hier ft. The Opposites, van Mixtape 2: Rap 'n Borie.

Check hier de fotoshoot:

http://www.statemagazine.nl/forum.php/arti...ticleid%5D=2814

En check hier het promotiefilmpje van Kempi en The Opp voor de TopNotch scooter die je kunt winnen bij aankoop van een TopNotch cd:

http://nl.youtube.com/watch?v=1R0HQGI8uS8

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DaddyPimp

    23

  • RobertSA

    22

  • LBG

    14

  • Clowntje_93

    10

Ja, dat nummer is ook erg goed. Hopelijk komt Kempi nu wel op TV(zoals ie al de hele tijd hoopt) en hoeft ie niet meer te dealen. :Y

IDD, je kan het eerder met Leiden vergelijken(zo'n 120.000 inwoners), maar hier hebben we meer veilige buurten.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom beargumenteer je je mening niet?
Vooruit, wie a zegt moet ook b zeggen, dus daar gaat 'ie...

Allereerst vind ik zijn zang werkelijk dramatisch. Natuurlijk, hij is een rapper, maar als je refreins wilt zingen moet je 't ook kunnen. Bovendien zingt hij erg eentonig: In elk nummer klinkt zijn zang hetzelfde, de variatie ontbreekt nogal. Behalve zijn zang hou ik ook niet van zijn uitstraling. Zo'n klein, stoer mannetje die doet of 'ie heel wat is...

Daarnaast moet ik het uiteraard over zijn teksten hebben, want een rapper zonder tekst is natuurlijk helemaal niets. Zijn teksten gaan over z'n kloteleven en dat we niet moeten denken dat we met 'm willen ruilen. Sorry hoor, maar alsof hij er niets aan kan doen dat hij meerdere keren is opgepakt: Ga niet lopen klagen als 't je eigen schuld is dat je zo'n leven leidt. Behalve hierover gaat 't ook nog over de standaarddingen als bitches, drugs en geld, dus erg vernieuwend is onze Kempi ook weer niet.

Al met al vind ik 'm dus erg slecht...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom beargumenteer je je mening niet?
Vooruit, wie a zegt moet ook b zeggen, dus daar gaat 'ie...

Allereerst vind ik zijn zang werkelijk dramatisch. Natuurlijk, hij is een rapper, maar als je refreins wilt zingen moet je 't ook kunnen. Bovendien zingt hij erg eentonig: In elk nummer klinkt zijn zang hetzelfde, de variatie ontbreekt nogal. Behalve zijn zang hou ik ook niet van zijn uitstraling. Zo'n klein, stoer mannetje die doet of 'ie heel wat is...

Daarnaast moet ik het uiteraard over zijn teksten hebben, want een rapper zonder tekst is natuurlijk helemaal niets. Zijn teksten gaan over z'n kloteleven en dat we niet moeten denken dat we met 'm willen ruilen. Sorry hoor, maar alsof hij er niets aan kan doen dat hij meerdere keren is opgepakt: Ga niet lopen klagen als 't je eigen schuld is dat je zo'n leven leidt. Behalve hierover gaat 't ook nog over de standaarddingen als bitches, drugs en geld, dus erg vernieuwend is onze Kempi ook weer niet.

Al met al vind ik 'm dus erg slecht...

Maar je hebt dus wel even de tijd genomen om een paar nummers(een paar ja, want ik neem aan dat je zo'n mening niet baseerd door 1 nummer te luisteren) te luisteren en dat waardeer ik. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom beargumenteer je je mening niet?
Vooruit, wie a zegt moet ook b zeggen, dus daar gaat 'ie...

Allereerst vind ik zijn zang werkelijk dramatisch. Natuurlijk, hij is een rapper, maar als je refreins wilt zingen moet je 't ook kunnen. Bovendien zingt hij erg eentonig: In elk nummer klinkt zijn zang hetzelfde, de variatie ontbreekt nogal. Behalve zijn zang hou ik ook niet van zijn uitstraling. Zo'n klein, stoer mannetje die doet of 'ie heel wat is...

Daarnaast moet ik het uiteraard over zijn teksten hebben, want een rapper zonder tekst is natuurlijk helemaal niets. Zijn teksten gaan over z'n kloteleven en dat we niet moeten denken dat we met 'm willen ruilen. Sorry hoor, maar alsof hij er niets aan kan doen dat hij meerdere keren is opgepakt: Ga niet lopen klagen als 't je eigen schuld is dat je zo'n leven leidt. Behalve hierover gaat 't ook nog over de standaarddingen als bitches, drugs en geld, dus erg vernieuwend is onze Kempi ook weer niet.

Al met al vind ik 'm dus erg slecht...

Hij zegt ook niet dat hij er niks aan kan doen dat hij drugs dealt etc. Juist het tegenovergestelde. Kempi is juist wel vernieuwend, want de hiphopscene nu in Nederland stelt ook geen zak voor met Kids Top 20 rappers als Ali Bitch, Lange Frenk, en Baas Gay. Kempi is op dit moment de beste rapper die teminste geen commerciele shit uitbrengt over leipe mocro's en over de natuur die naar de klote gaat maar blijft gewoon straat. Dat is goed aan hem. En wat voor uitstraling moet hij dan hebben als rapper? Een nichterige mooiboy? Een alto? Btw vind je Baas B niet dramatisch, die zingt ook reffrein maar bij hem klinkt het gewoon zwaar klote. Ik vind het wel relaxt bij Kemp, want wie zegt dat je voor een reffreintje zingen een mooie stem moet hebben? Een minder goede stem kan ook goed klinken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt ook niet dat hij er niks aan kan doen dat hij drugs dealt etc. Juist het tegenovergestelde. Kempi is juist wel vernieuwend, want de hiphopscene nu in Nederland stelt ook geen zak voor met Kids Top 20 rappers als Ali Bitch, Lange Frenk, en Baas Gay. Kempi is op dit moment de beste rapper die teminste geen commerciele shit uitbrengt over leipe mocro's en over de natuur die naar de klote gaat maar blijft gewoon straat. Dat is goed aan hem.
Je hebt me nergens horen zeggen dat ik Ali B., Lange Frans en Baas B. wél een toevoeging vind aan de hiphopscene, want die commerciële nummers komen er bij mij ook niet in. Met het gebrek aan vernieuwing bedoelde ik meer dat Kempi een mislukte Nederlandse gangstah-rapper is, want die komen al overvliegen uit de VS. Daar hebben we inmiddels wel genoeg van, dus vandaar dat ik Kempi liever kwijt dan rijk ben in de muziekindustrie.
En wat voor uitstraling moet hij dan hebben als rapper? Een nichterige mooiboy? Een alto?
Welke uitstraling hij dan moet hebben? In ieder geval niet het mislukte, stoere mannetje die hij nu is. Kom op, hij komt uit Eindhoven, laat de echt stoere verhalen alsjeblieft over aan mensen die het écht zwaar hebben gehad in Los Angeles of iets dergelijks.
Btw vind je Baas B niet dramatisch, die zingt ook reffrein maar bij hem klinkt het gewoon zwaar klote. Ik vind het wel relaxt bij Kemp, want wie zegt dat je voor een reffreintje zingen een mooie stem moet hebben? Een minder goede stem kan ook goed klinken.
Zoals gezegd: Baas B. heeft hier niets mee te maken, die vind ik ook absoluut niet goed. Je hebt inderdaad gelijk dat je geen mooie stem hoeft te heben om een refrein te zingen, dat geef ik toe, maar dan nog blijf ik van mening dat de eentonigheid waarmee hij het brengt weinig om handen heeft.

Kijk, in deze discussie had ik dus eigenlijk geen zin, want ik vind Kempi helemaal niet die moeite waard...

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, dat Nandro nou gewoon niet van hiphop houdt...
Dat heb ik niet gezegd. Er zijn absoluut wel hiphopartiesten/-nummers die ik leuk vind, maar Kempi vind ik gewoonweg helemaal niks. Ik hou van erg veel verschillende soorten muziek en ook van hiphop kan ik genieten, dus het is een beetje onzin om het af te doen met Nandro houdt gewoonweg niet van hiphop, want dat klopt niet.
Ja vind ik ook
Kun je misschien iets duidelijker zijn? Ik heb nu namelijk geen flauw idee wat jij ook vindt...ben je het met Clowntje_93, DaddyPimp, mij of iemand anders eens? Want nu voeg je nogal weinig toe aan de discussie ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom beargumenteer je je mening niet?
Vooruit, wie a zegt moet ook b zeggen, dus daar gaat 'ie...

Allereerst vind ik zijn zang werkelijk dramatisch. Natuurlijk, hij is een rapper, maar als je refreins wilt zingen moet je 't ook kunnen. Bovendien zingt hij erg eentonig: In elk nummer klinkt zijn zang hetzelfde, de variatie ontbreekt nogal. Behalve zijn zang hou ik ook niet van zijn uitstraling. Zo'n klein, stoer mannetje die doet of 'ie heel wat is...

Daarnaast moet ik het uiteraard over zijn teksten hebben, want een rapper zonder tekst is natuurlijk helemaal niets. Zijn teksten gaan over z'n kloteleven en dat we niet moeten denken dat we met 'm willen ruilen. Sorry hoor, maar alsof hij er niets aan kan doen dat hij meerdere keren is opgepakt: Ga niet lopen klagen als 't je eigen schuld is dat je zo'n leven leidt. Behalve hierover gaat 't ook nog over de standaarddingen als bitches, drugs en geld, dus erg vernieuwend is onze Kempi ook weer niet.

Al met al vind ik 'm dus erg slecht...

TO-TA-LLY agreez...

Dit is een perfect voorbeeld van zo'n wannabe die de Amerikanen wil na-apen.

In Amerika komen ze echt van de straat, scheppen ze wel op over dat ze je doodschieten enzo, maar zo gaat het er daar echt aan toe.

In Nederland gaan ze eerst iets doen om te worden opgepakt, alleen om daarna de cops uit te schelden en te zeggen dat ze stoer zijn omdat ze zijn opgepakt? Puh-lease :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Met Clowntje_93, kijk the Bronx en Compton enzo zijn gewoon dik lomp, dat is niet meer normaal. Woensel-West is ook lomp, maar vergeleken met Compton bijv. niet natuurlijk. Maar voor Nederlandse begrippen is het wel gevaarlijk. Maar je hebt achterstandswijken en 'hoods'. Compton en The Bronx zijn Hoods. In Nederland heb je die niet echt, misschien de Bijlmer. In de Schilderswijk in Agga is 't trouwens ook geen pretje. Woensel-West is gewoon een achterstandswijk. Er wonen normale gezinnetjes tussen de hoeren, er wordt veel gedeald/gevochten enzo. Heel veel politie maar die grijpen niet echt hard in. S'avonds moet je hier niet in je eentje over straat lopen want dan pakken ze je vast en zetten ze een mes op je keel en moet je je geld enzo afgeven.

Bewerkt: door Ritchie_Phoolie
Link to comment
Delen op andere websites

Hier een paar filmpjes van Woensel West :D

Probleemwijken Eindhoven:

http://nl.youtube.com/watch?v=YuRlRMROenU

Ik weet niet wat je duidelijk probeert te maken aan de hand van die filmpjes, maar ze bevestigen alleen maar mijn beeld dat ik hier eerder heb beschreven: Niet lopen klagen over je leven als je er zelf de oorzaak van bent. Dat is hier duidelijk het geval en daarmee concludeer ik dat mijn beeld van die Eindhovenaren helemaal niet verkeerd was.
Link to comment
Delen op andere websites

Echte probleemwijken hebben we niet in Nederland.

Laatst is er een moord geweest bij mij in Apeldoorn.

en een keer in Alkmaar.

Soms is er een schietpartij in de grotere steden.

Maar als je ziet hoeveel moorden er zijn in New York en Los Angelos.

Ze moorden je daar al uit als je de verkeerde kleur kleding draag

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...