Die-hard Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Oké, foutje is menselijk. Vul de slogan verder aan: Hot Autos! Hot .... Wederom een gemakkelijke(denk ik) Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Oké, foutje is menselijk. Vul de slogan verder aan: Hot Autos! Hot .... Wederom een gemakkelijke(denk ik) hot autos hot deals Reageren
Die-hard Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Your turn jurr.p ! Bewerkt: 14 januari 2007 door Die-hard Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Your turn jurr.p ! wie heeft tijdens de missie Hose the Hoes brand gemaakt bij je postiese ? Reageren
Die-hard Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De Trailer Park Mafia Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De Trailer Park Mafia maar wie er van de ............. van marty Reageren
Die-hard Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De Trailer Park Mafia maar wie er van de ............. van marty Kan je je vraag wat duidelijker stellen aub? In ABN... Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De Trailer Park Mafia maar wie er van de ............. van marty Kan je je vraag wat duidelijker stellen aub? In ABN... DE ........ VAN MARTY heeft brand gemaakt bij jou hoeren ful de .......... in Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De broer van marty ??? fout Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De bende leden van Marty toch? Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 De bende leden van Marty toch? onderandren maar ook een speciaal iemant niet een broer maar een ......... Reageren
Pietje II Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Tjonge jonge zeg, maar liefst drie mensen die achter elkaar gokken op het goede antwoord hebben het alledrie fout, terwijl het toch letterlijk in de desbetreffende missie verteld wordt. Ik kan het dus even niet laten om het goede antwoord te vertellen. In de missie 'Hose the Hoes' heeft de neef van Marty J Williams het bordeel aangestoken. Reageren
jurr.p Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Tjonge jonge zeg, maar liefst drie mensen die achter elkaar gokken op het goede antwoord hebben het alledrie fout, terwijl het toch letterlijk in de desbetreffende missie verteld wordt. Ik kan het dus even niet laten om het goede antwoord te vertellen. In de missie 'Hose the Hoes' heeft de neef van Marty J Williams het bordeel aangestoken. ja en sorry voor het w8en me internat was tijdje weg en ik was het vergenten :$ maar dus jij hebt de vraag Reageren
Pietje II Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Goed, om dit topic toch maar in beweging te houden stel ik ditmaal een makkelijke vraag: Hoe noemt Reni Wassulmaier Barry (de manager van Phil Collins) als hij Barry aan Victor Vance voorstelt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.